Ауди АГ је немачки произвођач аутомобила који дизајнира, инжењерира, производи, продаје и дистрибуира луксузна возила. Ауди је подружница Волксваген групе и има коријене у Инголстадту у Баварској у Њемачкој. Ауди возила се производе у девет производних погона широм света.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Audi-Logo_2016.svg/320px-Audi-Logo_2016.svg.png)
Ауди аллроад куаттро почео је 1999. године као полу-оффроад верзија Аудија А6 Авант. Од 2009. године Ауди нуди и „Ауди А4 аллроад куаттро", заснован на популарном Ауди А4 Авант (караван). Сходно томе, Ауди је наредне генерације већег аллроад -а, објављене 2006. и 2012. године, преименовао у "Ауди А6 аллроад куаттро".
Ауди аллроад куаттро почео је 1999. године као полу-оффроад верзија Аудија А6 Авант. Од 2009. године Ауди нуди и „Ауди А4 аллроад куаттро", заснован на популарном Ауди А4 Авант (караван). Сходно томе, Ауди је наредне генерације већег аллроад -а, објављене 2006. и 2012. године, преименовао у "Ауди А6 аллроад куаттро".
Ауди Арена је вишенаменска арена у Ђеру у Мађарској. Ауди Арена има 5.500 људи, а отворен је 2014. Био је домаћин Европског првенства у рукомету за жене 2014. и Европског првенства у рукомету за жене до 19 година 2019. године.
Ауди Арена је вишенаменска арена у Ђеру у Мађарској. Ауди Арена има 5.500 људи, а отворен је 2014. Био је домаћин Европског првенства у рукомету за жене 2014. и Европског првенства у рукомету за жене до 19 година 2019. године.
Ауди Арена је вишенаменска арена у Ђеру у Мађарској. Ауди Арена има 5.500 људи, а отворен је 2014. Био је домаћин Европског првенства у рукомету за жене 2014. и Европског првенства у рукомету за жене до 19 година 2019. године.
Уметност пљачке била је рекламна кампања и игра алтернативне стварности створена за промоцију Аудија А3.
Ауди Арена је вишенаменска арена у Ђеру у Мађарској. Ауди Арена има 5.500 људи, а отворен је 2014. Био је домаћин Европског првенства у рукомету за жене 2014. и Европског првенства у рукомету за жене до 19 година 2019. године.
Ауди Арена је вишенаменска арена у Ђеру у Мађарској. Ауди Арена има 5.500 људи, а отворен је 2014. Био је домаћин Европског првенства у рукомету за жене 2014. и Европског првенства у рукомету за жене до 19 година 2019. године.
Ауди АГ је немачки произвођач аутомобила који дизајнира, инжењерира, производи, продаје и дистрибуира луксузна возила. Ауди је подружница Волксваген групе и има коријене у Инголстадту у Баварској у Њемачкој. Ауди возила се производе у девет производних погона широм света.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Audi-Logo_2016.svg/320px-Audi-Logo_2016.svg.png)
Ауди Авантиссимо је био концептни аутомобил немачког произвођача аутомобила Ауди. Аутомобил је дебитовао на сајму аутомобила у Франкфурту 2001. Појавио се и на Северноамеричком међународном сајму аутомобила у Детроиту 2002. године. Ауди је планирао да аутомобил буде луксузан и угледан, али и врло брз. Многи од његових стилских знакова видљиви су на Аудију А8 из 2004. године.
Ауди Авус куаттро је био концептни спортски аутомобил немачког произвођача аутомобила Ауди. Први пут је представљен на Сајму аутомобила у Токију 1991. године. Авус куаттро је имао алуминијумски свемирски оквир, што је помогло у смањењу тежине. Ово друго приказивање нове алуминијумске архитектуре отворило је пут масовно произведеном алуминијуму А8 1994.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ac/Audi_Avus_quattro.jpg/320px-Audi_Avus_quattro.jpg)
Ауди Авус куаттро је био концептни спортски аутомобил немачког произвођача аутомобила Ауди. Први пут је представљен на Сајму аутомобила у Токију 1991. године. Авус куаттро је имао алуминијумски свемирски оквир, што је помогло у смањењу тежине. Ово друго приказивање нове алуминијумске архитектуре отворило је пут масовно произведеном алуминијуму А8 1994.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ac/Audi_Avus_quattro.jpg/320px-Audi_Avus_quattro.jpg)
Ауди Авус куаттро је био концептни спортски аутомобил немачког произвођача аутомобила Ауди. Први пут је представљен на Сајму аутомобила у Токију 1991. године. Авус куаттро је имао алуминијумски свемирски оквир, што је помогло у смањењу тежине. Ово друго приказивање нове алуминијумске архитектуре отворило је пут масовно произведеном алуминијуму А8 1994.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ac/Audi_Avus_quattro.jpg/320px-Audi_Avus_quattro.jpg)
Ауди Брасил Дистрибуидора де Веицулос је бразилска компанија која увози и дистрибуира аутомобиле Ауди у Бразил. Основано је 2000. године као заједничко предузеће под именом Ауди Сенна .
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Audi-Logo_2016.svg/320px-Audi-Logo_2016.svg.png)
Ауди Брусселс је производни погон Аудија који се налази у шуми, Белгија, општини која се налази у југозападном делу региона главног града Брисела.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/29/Studebaker_Champion.jpg/320px-Studebaker_Champion.jpg)
Ауди А6 је извршни аутомобил немачког произвођача аутомобила Ауди. Сада у својој петој генерацији, наследник Аудија 100 производи се у Нецкарсулму у Немачкој, а доступан је у конфигурацијама лимузина и каравана, које Ауди продаје на тржишту као Авант . Аудијево интерно нумерисање третира А6 као наставак Аудија 100, при чему је почетни А6 означен као члан Ц4 серије, а затим следе Ц5, Ц6, Ц7 и Ц8. Сродни Ауди А7 је у суштини Спортбацк (лифтбацк) верзија Ц7-серије и Ц8-серије А6, али се продаје под својим засебним идентитетом и ознаком модела.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/82/2018_Audi_A6_Sport_40_TDi_S-A_2.0.jpg/320px-2018_Audi_A6_Sport_40_TDi_S-A_2.0.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цханнел је био дигитални сателитски телевизијски канал, који је 2005. у Великој Британији покренула њемачка аутомобилска компанија Ауди. Емитовано је путем Ски Дигитал -а, који се генерално може потраживати у Великој Британији и Републици Ирској. Био је бесплатан за емитовање. Ауди Цханнел је емитован у размери 4: 3, у стандардној резолуцији.
Следи листа Ауди концептних аутомобила .
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и заснована је на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и изродио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg/320px-Audi_Coup%C3%A9_2.3E_B3%2C_silver%2C_front_left_side.jpg)
Ауди Цуп је двогодишњи дводневни пријатељски фудбалски турнир у предсезони на којем учествују четири тима, чији је домаћин њемачки клуб Баиерн из Минхена, а одржава се у Аллианз Арени у Минхену у Њемачкој. Одржава се непарних година од 2009., насупрот Светског првенства у фудбалу и УЕФА Еура, пре почетка сезоне Бундеслиге.
Прво издање Ауди Цупа било је дводневно фудбалско такмичење са четири тима, а одржано је крајем јула 2009. у Аллианз Арени у Минхену, у Немачкој. Такмичење је организовао и промовисао произвођач аутомобила Ауди АГ у знак прославе 100. године трговања, а домаћин му је био шампион Бундеслиге 2007–08 Баиерн Мунцхен. Минхенски Бајерн је у финалу победио Манчестер јунајтед у извођењу пенала након ремија без голова. Боца Јуниорс победила је Милан у мечу за треће место.
Друго издање Ауди Цупа био је дводневни фудбалски турнир удружења на коме су учествовале четири екипе. Играно је на Аллианз Арени у Минхену, у Немачкој. Такмичење је угостило браниоца титуле Баиерн из Минхена, шампиона Цопа Либертадорес Интернационал 2010, победу УЕФА Лиге шампиона 2010–11 Барселону и шампиона Светског првенства у клубу ФИФА 2007. Милан. Победници турнира су Барселона, која је у финалу победила минхенски Бајерн са 2: 0. Интернационал је савладао Милан у утакмици за треће место након извођења пенала.
Руди-Седлмаиер-Халле , позната и по свом спонзорском имену Ауди Доме , затворена је арена која се налази у Сендлинг-Вестпарку, Минхен, Немачка. Првобитно је добио име по председнику Баварске државне спортске асоцијације. Дворана са 6.700 места отворена је 1972. године за одржавање кошаркашких догађаја за Летње олимпијске игре 1972. Арена је редовно место одржавања кошаркашког клуба Баиерн из Минхена од 2011. године.
Ауди Дривинг Екпериенце је национални програм високих перформанси за школовање и образовање, базиран на тркачким стазама, који је покренуо Ауди 1983. године. Његов циљ је образовати возаче, користећи теорију и физичку "практичну" наставу, која првенствено укључује сложености модерних погонских агрегата и електронике шасије који се налазе на готово свим данашњим аутомобилима, с нагласком на властите аутомобиле Ауди.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e5/Audi_driving_experience_center_Luftaufnahme_2013.jpg/320px-Audi_driving_experience_center_Luftaufnahme_2013.jpg)
Даблински међународни филмски фестивал , познат из спонзорских разлога као Виргин Медиа Дублин Интернатионал Филм Фестивал (ВМДИФФ), филмски је фестивал који се одржава у Даблину, Ирска, од 2003. године.
Ауди хибридна возила су хибридна електрична возила која је створио немачки произвођач аутомобила Ауди. Нека наведена возила су била концепт возила, која су користила мотор са унутрашњим сагоревањем и електромотор, а коришћена су за истраживање и развој (Р&Д) за потенцијалну будућу употребу технологије у могућој серијској производњи. Ауди је 1989. године лансирао свој први хибридни концептни аутомобил назван Ауди Дуо , а прва европска компанија која је продала хибрид 1997. године, иако у врло малом броју.
Ауди е-трон је потпуно електрични луксузни цроссовер средње величине који производи Ауди, а који је представљен као концептни аутомобил на сајму аутомобила у Франкфурту 2015. године. То је први аутомобил компаније за масовну производњу електричне енергије, а први пут је испоручен у мају 2019. Има ЕПА домет од 328 км (354 км) у ажурираном моделу.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d5/2020_Audi_e-Tron_Sport_50_Quattro.jpg/320px-2020_Audi_e-Tron_Sport_50_Quattro.jpg)
Ф103 је интерна ознака за серију модела аутомобила које је Ауто Унион ГмбХ у Западној Немачкој производила од 1965. до 1972. године, а потиче од ранијег ДКВ Ф102. Да би се означила промена са двотактног на четворотактни мотор, ознака ДКВ је одбачена у корист Аудија, имена које је мировало још пре Другог светског рата.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/81/Audi_75_in_Rothenburg.jpg/320px-Audi_75_in_Rothenburg.jpg)
Ауди Фасхион Фестивал Сингапоре је серија годишњих модних трговачких догађаја који се одржавају у Сингапуру од 1988.
Ауди Фиелд је стадион специфичан за фудбал у Буззард Поинту у Васхингтону, ДЦ. То је домаћи стадион за фудбалски тим Мајор Леагуе ДЦ Унитед. Стадион такође користи Васхингтон Спирит оф НВСЛ у одабраним утакмицама. Стадион прима 20.000 људи.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/58/Audi_Field_June_25th.jpg/320px-Audi_Field_June_25th.jpg)
Ауди Форум Инголстадт је грађевински комплекс у власништву Ауди АГ, који се налази у њиховом највећем оперативном центру у Инголстадту. 15. децембра 2000. отворен је Ауди Форум Инголстадт. На локацији се налазе собе за састанке, кориснички центар, Ауди музеј мобиле, различите изложбе, ресторани и уметнички биоскоп. Форум има око 400.000 посетилаца годишње.
Ауди 80 је компактни извршни аутомобил који је Ауди производила у Волксваген групи током четири генерације од 1966. до 1996. Своју платформу делила је са Волксваген Пассатом од 1973. до 1986. године и била је доступна као лимузина и караван - потоњи Ауди продаје као Авант. Модели купеа и кабриолета нису означени као чланови асортимана, већ су користили дериват истих платформи.
Првобитно представљен почетком 1933. године, Ауди Фронт УВ 220 је био први аутомобил у Европи који је комбиновао погон на предње точкове са шестоцилиндричним мотором. Остао је у производњи нешто мање од две године пре него што га је заменио Ауди Фронт УВ 225 са већим мотором од 2,25 литара. Аутомобил са већим мотором представљен 1935. године производио се до априла 1938. године и наставио је да се пописује до 1939. Између 1933. и 1938. године Фронт је био једини Ауди у масовној производњи.
Белгијска хокејашка лига за мушкарце је лига у хокеју на трави коју организује Краљевска белгијска хокејашка асоцијација. Лига је основана 1919. године као Дивизија 1 . Између сезона 2006–07 и 2015–16 била је позната као Дивизија части . Од 2016–17 спонзорисао га је Ауди, а познат је и као Ауди Хоцкеи Леагуе .
Ауди хибридна возила су хибридна електрична возила која је створио немачки произвођач аутомобила Ауди. Нека наведена возила су била концепт возила, која су користила мотор са унутрашњим сагоревањем и електромотор, а коришћена су за истраживање и развој (Р&Д) за потенцијалну будућу употребу технологије у могућој серијској производњи. Ауди је 1989. године лансирао свој први хибридни концептни аутомобил назван Ауди Дуо , а прва европска компанија која је продала хибрид 1997. године, иако у врло малом броју.
Деадстар 2 је дебитантски студијски албум америчког репера Смокепурпп -а. Објављени су 13. децембра 2019. у издању Аламо Рецордс и Интерсцопе Рецордс.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/ec/Deadstar2.png)
Ауди Индиа Пвт Лтд је одељење немачког произвођача аутомобила Ауди и Волксваген Гроуп Индиа. Основана је 2007. године са седиштем у Мумбаију, Махараштра.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Audi-Logo_2016.svg/320px-Audi-Logo_2016.svg.png)
Аустин "Ауди" Јепсон је амерички професионални фудбалер који тренутно игра за нападача Мадисон -а из једне лиге.
Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/R8_Coupe_V10_performance-1.jpg/320px-R8_Coupe_V10_performance-1.jpg)
Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/R8_Coupe_V10_performance-1.jpg/320px-R8_Coupe_V10_performance-1.jpg)
Ауди Ле Манс куаттро је концептни аутомобил, који је развио њемачки произвођач аутомобила Ауди, за представљање на сајму аутомобила у Франкфурту 2003. године, како би прославио три узастопне побједе Аудија на напорним тркама издржљивости 24 сата Ле Мана 2000, 2001. и 2002. године. Био је то трећи и последњи концептни аутомобил који је Ауди дизајнирао 2003. године, након Пикес Пеак куаттро и Нуволари куаттро.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Lemans_quattro_front.jpg/320px-Lemans_quattro_front.jpg)
Ауди Ле Манс куаттро је концептни аутомобил, који је развио њемачки произвођач аутомобила Ауди, за представљање на сајму аутомобила у Франкфурту 2003. године, како би прославио три узастопне побједе Аудија на напорним тркама издржљивости 24 сата Ле Мана 2000, 2001. и 2002. године. Био је то трећи и последњи концептни аутомобил који је Ауди дизајнирао 2003. године, након Пикес Пеак куаттро и Нуволари куаттро.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Lemans_quattro_front.jpg/320px-Lemans_quattro_front.jpg)
Ауди Лунар Куаттро је мали лунарни ровер који је створио тим инжењера из Немачке, научници ПТТС -а, уз подршку Аудија и бројних научника и компанија из различитих земаља 2015.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7d/Audi_Lunar_Quattro2.jpg/320px-Audi_Lunar_Quattro2.jpg)
Ауди Лунар Куаттро је мали лунарни ровер који је створио тим инжењера из Немачке, научници ПТТС -а, уз подршку Аудија и бројних научника и компанија из различитих земаља 2015.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7d/Audi_Lunar_Quattro2.jpg/320px-Audi_Lunar_Quattro2.jpg)
МЛБ платформа Волксваген Гроуп је стратегија платформе компаније, објављена 2012. године, за заједничку модуларну конструкцију његових уздужних, предњих погона и аутомобила на четири точка.
Мулти Медиа Интерфаце ( ММИ ) систем је медијски систем корисничког интерфејса у аутомобилу који је развио Ауди, а лансиран је на концерту Ауди Авантиссимо на Сајму аутомобила у Франкфурту 2001. Производни ММИ представљен је у другој генерацији Аудија А8 Д3 крајем 2002. године и имплементиран у већини његових најновијих серија аутомобила.
Ауди МедЦуп било је једриличарско такмичење које је почело 2005. године и претворило се у водеће свјетско регатно коло. Догађај је последњи пут одржан 2011.
ИТФ Индиан Харбоур Беацх је турнир за професионалне тенисерке који се игра на отвореним теренима. Догађај је класификован као ИТФ турнир за жене у кругу од 60.000 долара и одржава се у Индиан Харбоур Беацху, Флорида, Сједињене Америчке Државе, од 2006. године.
Ауди А1 је супермини аутомобил који је Ауди представио на сајму аутомобила у Женеви 2010. године. Продаја почетног модела А1 са троја врата почела је у Немачкој у августу 2010. године, а Велика Британија је уследила у новембру 2010. Верзија са пет врата, названа Спортбацк, лансирана је у новембру 2011. године, а продаја је почела на извозним тржиштима у пролеће 2012. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ad/2018_Audi_A1_S_Line_30_TFSi_S-A_1.0.jpg/320px-2018_Audi_A1_S_Line_30_TFSi_S-A_1.0.jpg)
Ауди А1 је супермини аутомобил који је Ауди представио на сајму аутомобила у Женеви 2010. године. Продаја почетног модела А1 са троја врата почела је у Немачкој у августу 2010. године, а Велика Британија је уследила у новембру 2010. Верзија са пет врата, названа Спортбацк, лансирана је у новембру 2011. године, а продаја је почела на извозним тржиштима у пролеће 2012. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ad/2018_Audi_A1_S_Line_30_TFSi_S-A_1.0.jpg/320px-2018_Audi_A1_S_Line_30_TFSi_S-A_1.0.jpg)
Мулти Медиа Интерфаце ( ММИ ) систем је медијски систем корисничког интерфејса у аутомобилу који је развио Ауди, а лансиран је на концерту Ауди Авантиссимо на Сајму аутомобила у Франкфурту 2001. Производни ММИ представљен је у другој генерацији Аудија А8 Д3 крајем 2002. године и имплементиран у већини његових најновијих серија аутомобила.
Ауди Навигатион Плус је медијски и навигациони систем у аутомобилу који је развио Ауди. За разлику од Ауди мултимедијског интерфејса, он не може контролирати климу, удобност, овјес или поставке мотора. Ауди Навигатион Плус јединице биле су доступне углавном као додатна опрема уместо стандардних стерео система.
Ауди Нуволари куаттро је био концептни аутомобил који је створио немачки произвођач аутомобила Ауди. Возило је представљено на Салону аутомобила у Женеви 2003. године, други од три Аудијева концептна аутомобила приказана 2003. године, након Пикес Пеак куаттро -а и испред Ле Манс куаттро -а.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8c/Audi_nuvolari-studie.jpg/320px-Audi_nuvolari-studie.jpg)
Ауди Нуволари куаттро је био концептни аутомобил који је створио немачки произвођач аутомобила Ауди. Возило је представљено на Салону аутомобила у Женеви 2003. године, други од три Аудијева концептна аутомобила приказана 2003. године, након Пикес Пеак куаттро -а и испред Ле Манс куаттро -а.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8c/Audi_nuvolari-studie.jpg/320px-Audi_nuvolari-studie.jpg)
Ауди Нуволари куаттро је био концептни аутомобил који је створио немачки произвођач аутомобила Ауди. Возило је представљено на Салону аутомобила у Женеви 2003. године, други од три Аудијева концептна аутомобила приказана 2003. године, након Пикес Пеак куаттро -а и испред Ле Манс куаттро -а.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8c/Audi_nuvolari-studie.jpg/320px-Audi_nuvolari-studie.jpg)
Ауди Тропхи је био голф турнир на Цхалленге Тоур. Играло се од 1990. до 1993. године у близини Минхена, затим Хамбурга у Немачкој.
Ауди АИ: РАЦЕ , кодног назива ПБ18 е-трон, концепт је електричног спортског аутомобила са хатцхбацк моделом са 2 врата који је развило одељење немачког произвођача аутомобила Ауди АГ, Ауди Спорт ГмбХ и представљен 2018. Назив "ПБ18" односи се на 2018. Пеббле Беацх Аутомотиве Веек у Монтереиу у Калифорнији, где је АИ: РАЦЕ дебитовао. У јануару 2019. Ауди је потврдио да ће 50 примјерака ући у производњу у наредне двије године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/58/Paris_Motor_Show_2018%2C_Paris_%281Y7A1070%29.jpg/320px-Paris_Motor_Show_2018%2C_Paris_%281Y7A1070%29.jpg)
Ауди АИ: РАЦЕ , кодног назива ПБ18 е-трон, концепт је електричног спортског аутомобила са хатцхбацк моделом са 2 врата који је развило одељење немачког произвођача аутомобила Ауди АГ, Ауди Спорт ГмбХ и представљен 2018. Назив "ПБ18" односи се на 2018. Пеббле Беацх Аутомотиве Веек у Монтереиу у Калифорнији, где је АИ: РАЦЕ дебитовао. У јануару 2019. Ауди је потврдио да ће 50 примјерака ући у производњу у наредне двије године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/58/Paris_Motor_Show_2018%2C_Paris_%281Y7A1070%29.jpg/320px-Paris_Motor_Show_2018%2C_Paris_%281Y7A1070%29.jpg)
АПР ЛЛЦ је америчка компанија за аутомобилско инжењерство и мотоспорт која нуди производе за послепродају за аутомобиле које производи Волксваген група, укључујући Ауди, Порсцхе, СЕАТ, Шкоду и Волксваген.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5c/Tuning_World_Bodensee_2018%2C_Friedrichshafen_%28OW1A0073%29.jpg/320px-Tuning_World_Bodensee_2018%2C_Friedrichshafen_%28OW1A0073%29.jpg)
Ауди Пикес Пеак куаттро био је концептни аутомобил за спортска помоћна возила. Креирао га је немачки премијум произвођач аутомобила, Ауди. Пикес Пеак куаттро је први пут представљен на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 2003. године. Био је то први од три концептна аутомобила које је дизајнирао Ауди и приказан 2003. године, испред Нуволари куаттро и Ле Манс куаттро.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/23/Det03AudiPikesPeak.jpg/320px-Det03AudiPikesPeak.jpg)
Ауди Пикес Пеак куаттро био је концептни аутомобил за спортска помоћна возила. Креирао га је немачки премијум произвођач аутомобила, Ауди. Пикес Пеак куаттро је први пут представљен на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 2003. године. Био је то први од три концептна аутомобила које је дизајнирао Ауди и приказан 2003. године, испред Нуволари куаттро и Ле Манс куаттро.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/23/Det03AudiPikesPeak.jpg/320px-Det03AudiPikesPeak.jpg)
Ауди Пикес Пеак куаттро био је концептни аутомобил за спортска помоћна возила. Креирао га је немачки премијум произвођач аутомобила, Ауди. Пикес Пеак куаттро је први пут представљен на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 2003. године. Био је то први од три концептна аутомобила које је дизајнирао Ауди и приказан 2003. године, испред Нуволари куаттро и Ле Манс куаттро.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/23/Det03AudiPikesPeak.jpg/320px-Det03AudiPikesPeak.jpg)
Ауди Поп.Уп Нект је концептуално летеће електрично возило без посаде које се може кретати и по земљи и кроз ваздух заједничког развоја немачког произвођача аутомобила Ауди АГ, компаније Аирбус и дизајнерске компаније Италдесигн Гиугиаро. Први пут је представљен на сајму аутомобила у Женеви 2018.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c9/Audi_Pop.Up_Next%2C_GIMS_2018%2C_Le_Grand-Saconnex_%281X7A1558%29.jpg/320px-Audi_Pop.Up_Next%2C_GIMS_2018%2C_Le_Grand-Saconnex_%281X7A1558%29.jpg)
Ауди Прологуе је серија концептних аутомобила које је Ауди представио на сајму аутомобила у ЛА -у 2014. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2a/Autostadt_Audi_5.jpg/320px-Autostadt_Audi_5.jpg)
Ауди АГ је немачки произвођач аутомобила који дизајнира, инжењерира, производи, продаје и дистрибуира луксузна возила. Ауди је подружница Волксваген групе и има коријене у Инголстадту у Баварској у Њемачкој. Ауди возила се производе у девет производних погона широм света.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Audi-Logo_2016.svg/320px-Audi-Logo_2016.svg.png)
Ауди К2 је поткомпактни луксузни цроссовер СУВ који је развио и произвео Ауди. Први пут је представљен јавности 1. марта 2016. године на сајму аутомобила у Женеви 2016. године. Возило је засновано на МКБ платформи Волксваген Групе. Аутомобил се производи у седишту Аудија у Инголштату, Немачка; од ФАВ-Волксвагена у Фосхану, Кина; и у Релизанеу у Алжиру.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e3/2017_Audi_Q2_Sport_TDi_1.6_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q2_Sport_TDi_1.6_Front.jpg)
Ауди К2 је поткомпактни луксузни цроссовер СУВ који је развио и произвео Ауди. Први пут је представљен јавности 1. марта 2016. године на сајму аутомобила у Женеви 2016. године. Возило је засновано на МКБ платформи Волксваген Групе. Аутомобил се производи у седишту Аудија у Инголштату, Немачка; од ФАВ-Волксвагена у Фосхану, Кина; и у Релизанеу у Алжиру.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e3/2017_Audi_Q2_Sport_TDi_1.6_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q2_Sport_TDi_1.6_Front.jpg)
Ауди К2 је поткомпактни луксузни цроссовер СУВ који је развио и произвео Ауди. Први пут је представљен јавности 1. марта 2016. године на сајму аутомобила у Женеви 2016. године. Возило је засновано на МКБ платформи Волксваген Групе. Аутомобил се производи у седишту Аудија у Инголштату, Немачка; од ФАВ-Волксвагена у Фосхану, Кина; и у Релизанеу у Алжиру.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e3/2017_Audi_Q2_Sport_TDi_1.6_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q2_Sport_TDi_1.6_Front.jpg)
Ауди К3 је поткомпактни луксузни цроссовер СУВ произвођача Ауди. К3 има попречно монтиран предњи мотор, а у производњу је ушао 2011. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a5/2020_Audi_Q3_S_Line_35_TFSi_MHEV_S-A_1.5_Front_%281%29.jpg/320px-2020_Audi_Q3_S_Line_35_TFSi_MHEV_S-A_1.5_Front_%281%29.jpg)
Ауди К3 је поткомпактни луксузни цроссовер СУВ произвођача Ауди. К3 има попречно монтиран предњи мотор, а у производњу је ушао 2011. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a5/2020_Audi_Q3_S_Line_35_TFSi_MHEV_S-A_1.5_Front_%281%29.jpg/320px-2020_Audi_Q3_S_Line_35_TFSi_MHEV_S-A_1.5_Front_%281%29.jpg)
Ауди К4 е-трон је потпуно електрични компактни луксузни цроссовер СУВ који производи њемачки произвођач аутомобила Ауди. Заснован је на електричној МЕБ платформи Волксваген Групе и четврти је потпуно електрични модел у серији Ауди е-трон након Аудија е-трон, е-трон ГТ и К2Л е-трон. Производња је почела у марту 2021. године, а верзија је представљена у априлу 2021. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/Audi_Q4_e-tron_S_line_%E2%80%93_f_06082021.jpg/320px-Audi_Q4_e-tron_S_line_%E2%80%93_f_06082021.jpg)
Ауди К4 е-трон је потпуно електрични компактни луксузни цроссовер СУВ који производи њемачки произвођач аутомобила Ауди. Заснован је на електричној МЕБ платформи Волксваген Групе и четврти је потпуно електрични модел у серији Ауди е-трон након Аудија е-трон, е-трон ГТ и К2Л е-трон. Производња је почела у марту 2021. године, а верзија је представљена у априлу 2021. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/Audi_Q4_e-tron_S_line_%E2%80%93_f_06082021.jpg/320px-Audi_Q4_e-tron_S_line_%E2%80%93_f_06082021.jpg)
Ауди К4 е-трон је потпуно електрични компактни луксузни цроссовер СУВ који производи њемачки произвођач аутомобила Ауди. Заснован је на електричној МЕБ платформи Волксваген Групе и четврти је потпуно електрични модел у серији Ауди е-трон након Аудија е-трон, е-трон ГТ и К2Л е-трон. Производња је почела у марту 2021. године, а верзија је представљена у априлу 2021. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/Audi_Q4_e-tron_S_line_%E2%80%93_f_06082021.jpg/320px-Audi_Q4_e-tron_S_line_%E2%80%93_f_06082021.jpg)
Ауди К4 е-трон је потпуно електрични компактни луксузни цроссовер СУВ који производи њемачки произвођач аутомобила Ауди. Заснован је на електричној МЕБ платформи Волксваген Групе и четврти је потпуно електрични модел у серији Ауди е-трон након Аудија е-трон, е-трон ГТ и К2Л е-трон. Производња је почела у марту 2021. године, а верзија је представљена у априлу 2021. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/Audi_Q4_e-tron_S_line_%E2%80%93_f_06082021.jpg/320px-Audi_Q4_e-tron_S_line_%E2%80%93_f_06082021.jpg)
Ауди К5 је серија компактних луксузних цроссовер СУВ-ова које производи њемачки произвођач луксузних аутомобила Ауди из 2008. Оригинални модел прве генерације био је трећи члан породице Б8 који је изашао након Аудија А5 и четврте генерације А4. заснован на Ауди МЛБ платформи. Друга генерација К5 дебитовала је 2016. године и дели платформу Ауди МЛБево са одговарајућим Б9 верзијама А4 и А5.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg)
Ауди К5 је серија компактних луксузних цроссовер СУВ-ова које производи њемачки произвођач луксузних аутомобила Ауди из 2008. Оригинални модел прве генерације био је трећи члан породице Б8 који је изашао након Аудија А5 и четврте генерације А4. заснован на Ауди МЛБ платформи. Друга генерација К5 дебитовала је 2016. године и дели платформу Ауди МЛБево са одговарајућим Б9 верзијама А4 и А5.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg)
Ауди К5 је серија компактних луксузних цроссовер СУВ-ова које производи њемачки произвођач луксузних аутомобила Ауди из 2008. Оригинални модел прве генерације био је трећи члан породице Б8 који је изашао након Аудија А5 и четврте генерације А4. заснован на Ауди МЛБ платформи. Друга генерација К5 дебитовала је 2016. године и дели платформу Ауди МЛБево са одговарајућим Б9 верзијама А4 и А5.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg)
Ауди К5 је серија компактних луксузних цроссовер СУВ-ова које производи њемачки произвођач луксузних аутомобила Ауди из 2008. Оригинални модел прве генерације био је трећи члан породице Б8 који је изашао након Аудија А5 и четврте генерације А4. заснован на Ауди МЛБ платформи. Друга генерација К5 дебитовала је 2016. године и дели платформу Ауди МЛБево са одговарајућим Б9 верзијама А4 и А5.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg)
Ауди К5 је серија компактних луксузних цроссовер СУВ-ова које производи њемачки произвођач луксузних аутомобила Ауди из 2008. Оригинални модел прве генерације био је трећи члан породице Б8 који је изашао након Аудија А5 и четврте генерације А4. заснован на Ауди МЛБ платформи. Друга генерација К5 дебитовала је 2016. године и дели платформу Ауди МЛБево са одговарајућим Б9 верзијама А4 и А5.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg)
Ауди К5 је серија компактних луксузних цроссовер СУВ-ова које производи њемачки произвођач луксузних аутомобила Ауди из 2008. Оригинални модел прве генерације био је трећи члан породице Б8 који је изашао након Аудија А5 и четврте генерације А4. заснован на Ауди МЛБ платформи. Друга генерација К5 дебитовала је 2016. године и дели платформу Ауди МЛБево са одговарајућим Б9 верзијама А4 и А5.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q5_S_Line_TFSi_Quattro_2.0_Front.jpg)
Ауди АГ је немачки произвођач аутомобила који дизајнира, инжењерира, производи, продаје и дистрибуира луксузна возила. Ауди је подружница Волксваген групе и има коријене у Инголстадту у Баварској у Њемачкој. Ауди возила се производе у девет производних погона широм света.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Audi-Logo_2016.svg/320px-Audi-Logo_2016.svg.png)
Ауди К7 је луксузни цроссовер СУВ немачког произвођача Ауди, представљен у септембру 2005. године на сајму аутомобила у Франкфурту. Производња овог СУВ-а са седам седишта почела је у јесен 2005. у фабрици Волксваген Братислава у Братислави, Словачка. Био је то први Аудијев СУВ у понуди, а у продају је кренуо 2006. Касније је Аудијев други СУВ, К5, представљен као модел 2009. године. Ауди је од тада представио трећи модел СУВ -а, К3, који је у продаји у трећем кварталу 2011. године, и четврти модел СУВ -а, К2, који је у продаји у новембру 2016. К7 дели МЛБ платформу и шасију Волксваген Групе. са Бентлеи Бентаигом, Ламборгхини Урусом, Порсцхе Цаиеннеом и Волксваген Тоуарегом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg)
Ауди К7 је луксузни цроссовер СУВ немачког произвођача Ауди, представљен у септембру 2005. године на сајму аутомобила у Франкфурту. Производња овог СУВ-а са седам седишта почела је у јесен 2005. у фабрици Волксваген Братислава у Братислави, Словачка. Био је то први Аудијев СУВ у понуди, а у продају је кренуо 2006. Касније је Аудијев други СУВ, К5, представљен као модел 2009. године. Ауди је од тада представио трећи модел СУВ -а, К3, који је у продаји у трећем кварталу 2011. године, и четврти модел СУВ -а, К2, који је у продаји у новембру 2016. К7 дели МЛБ платформу и шасију Волксваген Групе. са Бентлеи Бентаигом, Ламборгхини Урусом, Порсцхе Цаиеннеом и Волксваген Тоуарегом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg)
Ауди К7 је луксузни цроссовер СУВ немачког произвођача Ауди, представљен у септембру 2005. године на сајму аутомобила у Франкфурту. Производња овог СУВ-а са седам седишта почела је у јесен 2005. у фабрици Волксваген Братислава у Братислави, Словачка. Био је то први Аудијев СУВ у понуди, а у продају је кренуо 2006. Касније је Аудијев други СУВ, К5, представљен као модел 2009. године. Ауди је од тада представио трећи модел СУВ -а, К3, који је у продаји у трећем кварталу 2011. године, и четврти модел СУВ -а, К2, који је у продаји у новембру 2016. К7 дели МЛБ платформу и шасију Волксваген Групе. са Бентлеи Бентаигом, Ламборгхини Урусом, Порсцхе Цаиеннеом и Волксваген Тоуарегом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg)
Ауди К7 је луксузни цроссовер СУВ немачког произвођача Ауди, представљен у септембру 2005. године на сајму аутомобила у Франкфурту. Производња овог СУВ-а са седам седишта почела је у јесен 2005. у фабрици Волксваген Братислава у Братислави, Словачка. Био је то први Аудијев СУВ у понуди, а у продају је кренуо 2006. Касније је Аудијев други СУВ, К5, представљен као модел 2009. године. Ауди је од тада представио трећи модел СУВ -а, К3, који је у продаји у трећем кварталу 2011. године, и четврти модел СУВ -а, К2, који је у продаји у новембру 2016. К7 дели МЛБ платформу и шасију Волксваген Групе. са Бентлеи Бентаигом, Ламборгхини Урусом, Порсцхе Цаиеннеом и Волксваген Тоуарегом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg)
Ауди К7 је луксузни цроссовер СУВ немачког произвођача Ауди, представљен у септембру 2005. године на сајму аутомобила у Франкфурту. Производња овог СУВ-а са седам седишта почела је у јесен 2005. у фабрици Волксваген Братислава у Братислави, Словачка. Био је то први Аудијев СУВ у понуди, а у продају је кренуо 2006. Касније је Аудијев други СУВ, К5, представљен као модел 2009. године. Ауди је од тада представио трећи модел СУВ -а, К3, који је у продаји у трећем кварталу 2011. године, и четврти модел СУВ -а, К2, који је у продаји у новембру 2016. К7 дели МЛБ платформу и шасију Волксваген Групе. са Бентлеи Бентаигом, Ламборгхини Урусом, Порсцхе Цаиеннеом и Волксваген Тоуарегом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg)
Ауди К7 је луксузни цроссовер СУВ немачког произвођача Ауди, представљен у септембру 2005. године на сајму аутомобила у Франкфурту. Производња овог СУВ-а са седам седишта почела је у јесен 2005. у фабрици Волксваген Братислава у Братислави, Словачка. Био је то први Аудијев СУВ у понуди, а у продају је кренуо 2006. Касније је Аудијев други СУВ, К5, представљен као модел 2009. године. Ауди је од тада представио трећи модел СУВ -а, К3, који је у продаји у трећем кварталу 2011. године, и четврти модел СУВ -а, К2, који је у продаји у новембру 2016. К7 дели МЛБ платформу и шасију Волксваген Групе. са Бентлеи Бентаигом, Ламборгхини Урусом, Порсцхе Цаиеннеом и Волксваген Тоуарегом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg)
Ауди К7 је луксузни цроссовер СУВ немачког произвођача Ауди, представљен у септембру 2005. године на сајму аутомобила у Франкфурту. Производња овог СУВ-а са седам седишта почела је у јесен 2005. у фабрици Волксваген Братислава у Братислави, Словачка. Био је то први Аудијев СУВ у понуди, а у продају је кренуо 2006. Касније је Аудијев други СУВ, К5, представљен као модел 2009. године. Ауди је од тада представио трећи модел СУВ -а, К3, који је у продаји у трећем кварталу 2011. године, и четврти модел СУВ -а, К2, који је у продаји у новембру 2016. К7 дели МЛБ платформу и шасију Волксваген Групе. са Бентлеи Бентаигом, Ламборгхини Урусом, Порсцхе Цаиеннеом и Волксваген Тоуарегом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg/320px-2017_Audi_Q7_S_Line_Quattro_3.0_Front.jpg)
Ауди К8 је луксузни цроссовер СУВ купе средње величине који је произвео Ауди представљен 2018. године. То је перјаница Ауди СУВ линије, а производи се у фабрици Волксваген у Братислави.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f0/2018_Audi_Q8.jpg/320px-2018_Audi_Q8.jpg)
Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg/320px-Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg)
Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg/320px-Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg)
Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg/320px-Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg)
Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg/320px-Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg)
Концепт Ауди куаттро је концептни аутомобил који је произвео Ауди и представљен на Сајму аутомобила у Паризу 2010. Обележава 30. годишњицу оригиналног Аудија Куаттро и система погона на сва четири точка Ауди куаттро. Заснован на Ауди РС5, одликује га модификовани 2.5Л петоцилиндрични ТФСИ мотор и шеста генерација куаттро мењача. Пријављено је да Ауди разматра ограничени производни модел заснован на концепту куаттро, али је пројекат одложен 2012. године.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/Mondial_de_l%27Automobile_2010%2C_Paris_-_France_%285058149675%29.jpg/320px-Mondial_de_l%27Automobile_2010%2C_Paris_-_France_%285058149675%29.jpg)
Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg/320px-Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg)
Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg/320px-Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg)
Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg/320px-Terenure%2C_Co._Dublin_-_Ireland_%286017584315%29.jpg)
Ауди Куаттро Тропхи је био голф турнир на Цхалленге Тоур. Играло се од 1989. до 1998. у Немачкој.
Ауди е-трон Куаттро се може односити на:
- Ауди Р18 е-трон Куаттро, тркач прототипске класе, погледајте Ауди Р18
- Ауди е-трон Куаттро концептни аутомобил, погледајте Ауди е-трон (марка)
- Ауди е-трон Куаттро серијски аутомобил, погледајте Ауди е-трон (2018)
Ауди Р10 ТДИ , обично скраћено Р10 , тркаћи је аутомобил на дизел погон њемачког произвођача аутомобила Ауди. Аутомобил је доминирао Ле Мансом, побеђујући сваке године од свог представљања 2006. до замене за Р15 2009. Дизајниран је и конструисан за трке спортских аутомобила у класи Ле Манс Прототипе ЛМП1, 24 сата Ле Мана, и другим сличним. трке издржљивости. Аутомобил је представљен 13. децембра 2005. у 12:00 по средњеевропском времену, а победио је и у својој првој трци на 12 сати Себринга 2006. у марту, и у јуну 2006. на 24 сата Ле Мана.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/54/Neckarsulm-AudiForum-Audi-R10-TDI.jpg/320px-Neckarsulm-AudiForum-Audi-R10-TDI.jpg)
Ауди Р10 ТДИ , обично скраћено Р10 , тркаћи је аутомобил на дизел погон њемачког произвођача аутомобила Ауди. Аутомобил је доминирао Ле Мансом, побеђујући сваке године од свог представљања 2006. до замене за Р15 2009. Дизајниран је и конструисан за трке спортских аутомобила у класи Ле Манс Прототипе ЛМП1, 24 сата Ле Мана, и другим сличним. трке издржљивости. Аутомобил је представљен 13. децембра 2005. у 12:00 по средњеевропском времену, а победио је и у својој првој трци на 12 сати Себринга 2006. у марту, и у јуну 2006. на 24 сата Ле Мана.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/54/Neckarsulm-AudiForum-Audi-R10-TDI.jpg/320px-Neckarsulm-AudiForum-Audi-R10-TDI.jpg)
Ауди Р15 ТДИ , обично скраћено Р15 , је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је произвео немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р10 ТДИ.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/3_Audi_R15.jpg/320px-3_Audi_R15.jpg)
Ауди Р15 ТДИ , обично скраћено Р15 , је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је произвео немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р10 ТДИ.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/3_Audi_R15.jpg/320px-3_Audi_R15.jpg)
Ауди Р15 ТДИ , обично скраћено Р15 , је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је произвео немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р10 ТДИ.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/3_Audi_R15.jpg/320px-3_Audi_R15.jpg)
Ауди Р15 ТДИ , обично скраћено Р15 , је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је произвео немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р10 ТДИ.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/3_Audi_R15.jpg/320px-3_Audi_R15.jpg)
Ауди Р18 је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је конструисао немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р15 ТДИ. Као и његов претходник, Р18 користи ТДИ дизел мотор са турбопуњачем, али смањеног капацитета од 3,7 литара и у конфигурацији В6. По први пут од 1999. Р8Ц, Аудијев прототип Ле Ман -а користи затворени дизајн кокпита. Р18 је такође први Аудијев тркачки аутомобил са хибридном снагом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg/320px-Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg)
Ауди Р18 је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је конструисао немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р15 ТДИ. Као и његов претходник, Р18 користи ТДИ дизел мотор са турбопуњачем, али смањеног капацитета од 3,7 литара и у конфигурацији В6. По први пут од 1999. Р8Ц, Аудијев прототип Ле Ман -а користи затворени дизајн кокпита. Р18 је такође први Аудијев тркачки аутомобил са хибридном снагом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg/320px-Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg)
Ауди Р18 је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је конструисао немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р15 ТДИ. Као и његов претходник, Р18 користи ТДИ дизел мотор са турбопуњачем, али смањеног капацитета од 3,7 литара и у конфигурацији В6. По први пут од 1999. Р8Ц, Аудијев прототип Ле Ман -а користи затворени дизајн кокпита. Р18 је такође први Аудијев тркачки аутомобил са хибридном снагом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg/320px-Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg)
Ауди Р18 је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је конструисао немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р15 ТДИ. Као и његов претходник, Р18 користи ТДИ дизел мотор са турбопуњачем, али смањеног капацитета од 3,7 литара и у конфигурацији В6. По први пут од 1999. Р8Ц, Аудијев прототип Ле Ман -а користи затворени дизајн кокпита. Р18 је такође први Аудијев тркачки аутомобил са хибридном снагом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg/320px-Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg)
Ауди Р18 је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је конструисао немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р15 ТДИ. Као и његов претходник, Р18 користи ТДИ дизел мотор са турбопуњачем, али смањеног капацитета од 3,7 литара и у конфигурацији В6. По први пут од 1999. Р8Ц, Аудијев прототип Ле Ман -а користи затворени дизајн кокпита. Р18 је такође први Аудијев тркачки аутомобил са хибридном снагом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg/320px-Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg)
Ауди Р18 је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је конструисао немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р15 ТДИ. Као и његов претходник, Р18 користи ТДИ дизел мотор са турбопуњачем, али смањеног капацитета од 3,7 литара и у конфигурацији В6. По први пут од 1999. Р8Ц, Аудијев прототип Ле Ман -а користи затворени дизајн кокпита. Р18 је такође први Аудијев тркачки аутомобил са хибридном снагом.
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg/320px-Audi_R18_-_Mondial_de_l%27Automobile_de_Paris_2016_-_002.jpg)
No comments:
Post a Comment