Monday, August 23, 2021

Audi Super_90/Audi F103


Ауди Супер_90/Ауди Ф103:

Ф103 је интерна ознака за серију модела аутомобила које је Ауто Унион ГмбХ у Западној Немачкој производила од 1965. до 1972. године, а потиче од ранијег ДКВ Ф102. Да би се означила промена са двотактног на четворотактни мотор, ознака ДКВ је одбачена у корист Аудија, имена које је мировало још пре Другог светског рата.


Ауди ТТ/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди ТТС/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди ТТ_3.2_куаттро/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди ТТ_Мк3/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди ТТ_Офроад/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди ТТ_РС/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди ТТ_Схоотинг_Браке/Ауди Схоотинг Браке:

Ауди Схоотинг Браке је био концептни аутомобил који је развио Ауди и званично представљен на Сајму аутомобила у Токију 2005. године. Била је то студија о спортском компактном кочионом компјутеру са двоја врата.


Ауди ТТ_Спорт_Цуп/Ауди Спорт ТТ Цуп:

Ауди Спорт ТТ Цуп је Ауди -јева тркачка серија супер аутомобила са једном марком која је први пут одржана 2015. Ауди Спорт ТТ Цуп аутомобили засновани на Ауди ТТ-у. То је била серија подршке за Деутсцхе Тоуренваген Мастерс, која је заменила Волксваген Сцироццо Р-Цуп. За сезону 2018. Абт Спортслине је требао преузети организацију првенства, међутим због недостатка пријава, Ауди Спорт Абт ТТ Цуп је отказан и замијењен Ауди Спорт Сеиффартх Р8 ЛМС Цуп.


Ауди тунел/Ауди тунел:

Ауди тунел је железнички тунел са два колосека на брзој прузи Нирнберг-Инголштат-Минхен северно од Инголштата у Баварској, Немачка. Налази се непосредно испред станице Инголстадт Норд и пролази испод дела фабрике аутомобила Ауди, као и других индустријских и стамбених подручја. Са дужином од 1258 метара, други је најкраћи од нових тунела на овој новоизграђеној линији. Првобитно је планирано да тунел буде дугачак 1138 метара, али је продужен на север за 120 метара.


Ауди Тип_86/Ауди 50:

Ауди 50 је супер -мини економични аутомобил који је њемачки произвођач аутомобила Ауди производио од 1974. до 1978. године, а продавао се само у Европи. Представљен две или три године након италијанског Фиата 127 и француског Реноа 5, модел је тада виђен као први немачки домаћи полазник у европској класи "супермини" у настајању.


Ауди Тип_А/Ауди Тип А:

Ауди тип А је аутомобил који је представљен 1910. Сматра се најстаријим возилом под именом Ауди. Укупно је произведено 140 возила. Године 1911. тип А наследио је Ауди типа Б.


Ауди Тип_Б/Ауди Тип Б:

Ауди тип Б представљен је 1910. године као наследник Аудија типа А, укупно је било изграђено 360 модела типа Б. Користио је четвороцилиндрични мотор са два блока са запремином од 2,6 литара. Развијао је 28 КС кроз четворостепени мењач са протуосовинским вратилом и осовину пропелера, који су покретали задње точкове. Аутомобил је имао оквир мердевина и две чврсте осовине са опругама.


Ауди Тип_Ц/Ауди Тип Ц:

Ауди Типе Ц представљен је 1912. године. Постао је популаран међу њемачким народом и војском, враћен у производњу неколико година након рата. Његове перформансе, руковање и поузданост заједно са рели успехима увелико су подигли Аудијев профил, а Типе Ц је био комерцијални успех. Произведено је 1.116 аутомобила.


Ауди Тип_Д/Ауди Тип Д:

Ауди Типе Д представљен је 1911. Возило је имало четвороцилиндрични линијски мотор запремине 4,7 литара. Он је развио 45 КС преко четворостепеног мењача са међуосовинским вратилом и осовине пропелера, који су покретали задње точкове. Аутомобил је имао оквир мердевина и две чврсте осовине са опругама. Тип Д је био доступан као путнички аутомобил са четири седишта или лимузина са четворо врата. До 1920. године направљено је само 53 примерка аутомобила.


Ауди Типе_Е/Ауди Типе Е:

Ауди Типе Е је био путнички аутомобил који је Ауди представио 1913. То је био највећи предратни Аудијев аутомобил.


Ауди Тип_Г/Ауди Тип Г:

Ауди Типе Г је путнички аутомобил који је Ауди производио између 1914. и 1923. године. То је најмањи и најмање снажан предратни Аудијев аутомобил.


Ауди Тип_К/Ауди Тип К:

Ауди Типе К је био аутомобил који је Ауди представио на Салону аутомобила у Берлину у септембру 1921. Од краја рата Ауди је до сада производио само аутомобиле пријератног дизајна, тако да је Типе К био први послијератни Ауди дизајн који се нуди. Тип К је ушао у производњу 1922. године, а повучен је 1925. године, када је компанија започела производњу, 1924. године, њихов модел типа М који се може посматрати као већа замена за тип К. Ауди тип К је био први свезак произведен аутомобил у Немачкој са погоном на леву страну.


Ауди Тип_М/Ауди Тип М:

Ауди Типе М је био велики, брз и веома скуп аутомобил који је први пут представљен на Салону аутомобила у Берлину 1923. године, а произвео га је Ауди између 1924. и 1927. године.


Ауди Типе_П/Ауди Типе П:

Ауди Типе П је био мали седан/лимузински аутомобил са двоја врата који је представио Ауди 1931. Прекинут је до 1932.


Ауди Типе_Р/Ауди Типе Р:

Ауди Типе Р је био велики и скуп аутомобил који је Ауди производио између 1928. и 1932. године као наследник Аудија типа М.


Ауди тип_СС/Ауди тип СС:

Ауди Типе СС је био велики седан/лимузински аутомобил са осам цилиндара који је Ауди представио 1929. године узастопно са типом Р „Император".


Ауди Тип_Т/Ауди Тип Т:

Ауди Типе Т је био велики седан/лимузински аутомобил са 6 цилиндара, који је Ауди представио 1931. То је у већини аспеката била смањена верзија произвођача Типе СС "Звицкау", која се појавила две године раније.


Ауди В8/Ауди В8:

Ауди В8 је луксузна лимузина са четири врата, пуне величине, коју је Ауди производио у Немачкој од 1988. до 1993. године, као водећи модел компаније. Био је то први Аудијев аутомобил који је користио В8 мотор, а такође и први Ауди који је комбиновао систем куаттро са аутоматским мењачем. Рани аутомобили су користили 3,6-литарске В8, док су каснији аутомобили имали 4,2-литарску верзију мотора. Ауди В8 замењен је Аудијем А8 1994. године, иако се А8 у Северној Америци није продавао до 1996. године.


Ауди В8_Куаттро/Ауди В8:

Ауди В8 је луксузна лимузина са четири врата, пуне величине, коју је Ауди производио у Немачкој од 1988. до 1993. године, као водећи модел компаније. Био је то први Аудијев аутомобил који је користио В8 мотор, а такође и први Ауди који је комбиновао систем куаттро са аутоматским мењачем. Рани аутомобили су користили 3,6-литарске В8, док су каснији аутомобили имали 4,2-литарску верзију мотора. Ауди В8 замењен је Аудијем А8 1994. године, иако се А8 у Северној Америци није продавао до 1996. године.


Ауди И_Зентимиенто/Ауди И Зентимиенто:

Ауди Цастиллон Порталес , позната под уметничким именом Ауди И Зентимиенто , америчка је кантауторка. Почетком 2000 -их, Цастиллон је био номинован за Тејано Мусиц Авардс за најбољу нову уметницу и најбољу нову групу. Такође је била номинована за награде Тејано Глобе за најбољу нову уметницу, најбољу популарност на мрежи и најбољу нову групу. Потом је покренула сопствену дискографску кућу Ауди И Ауди ЛЛЦ. Наступала је на више места као уметница у Небраски, Тексасу и Колораду.


Ауди а-7/Ауди Спортбацк концепт:

Ауди Спортбацк концепт је концептни аутомобил компаније Ауди, приказан на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 2009. године. Концепт Спортбацк, луксузни модел са пет врата са брзим вратом, сматран је прегледом два будућа модела: варијанте Ауди А5 Спортбацк и Аудија А7. Ауди А5 Спортбацк касније је дебитовао у јулу 2009. године, након чега је А7 Спортбацк представљен у музеју уметности Пинакотхек дер Модерне у Минхену у јулу 2010. године.


Ауди а1/Ауди А1:

Ауди А1 је супер -мини аутомобил који је Ауди лансирао на сајму аутомобила у Женеви 2010. године. Продаја почетног модела А1 са троја врата почела је у Немачкој у августу 2010. године, а Велика Британија је уследила у новембру 2010. Верзија са пет врата, названа Спортбацк, лансирана је у новембру 2011. године, а продаја је почела на извозним тржиштима током пролећа 2012. године.


Ауди а2/Ауди А2:

Ауди А2 (интерно означен као Тип ) је компактни супермини аутомобил у МПВ стилу, са каросеријом са пет врата са хатцхбацк-ом и четири или пет седишта, који је производио немачки произвођач Ауди од новембра 1999. (за модел 2000. године) до августа 2005. Заснован на концептуалном аутомобилу Ауди Ал 2 који је први пут приказан на сајму аутомобила у Франкфурту 1997. године, А2 је био познат по томе што је направљен од алуминијума, што га је у комбинацији са ефикасним моторима учинило изузетно економичним аутомобилом на гориво.


Ауди а3/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди а3_тди/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди а4/Ауди А4:

Ауди А4 је линија компактних извршних аутомобила које од 1994. године производи њемачки произвођач аутомобила Ауди, подружница Волксваген Групе.


Ауди а5/Ауди А5:

Ауди А5 је серија компактних извршних купе аутомобила које производи њемачки произвођач аутомобила Ауди од јуна 2007. Асортиман А5 додатно укључује купе, кабриолет и "Спортбацк" верзију Ауди А4 лимузине и каравана.


Ауди а6/Ауди А6:

Ауди А6 је извршни аутомобил немачког произвођача аутомобила Ауди. Сада, у својој петој генерацији, наследник Аудија 100 произведен је у Нецкарсулму у Немачкој, а доступан је у конфигурацијама лимузина и каравана, које Ауди продаје као Авант . Аудијево интерно нумерисање третира А6 као наставак Аудија 100, при чему је почетни А6 означен као члан Ц4 серије, а затим следе Ц5, Ц6, Ц7 и Ц8. Сродни Ауди А7 је у суштини Спортбацк (лифтбацк) верзија Ц7-серије и Ц8-серије А6, али се продаје под својим засебним идентитетом и ознаком модела.


Ауди а7/Ауди А7:

Ауди А7 је извршни аутомобил који производи Ауди од 2010. године. Повратни лифт са пет врата, има нагнуту линију крова са стрмо нагнутим задњим стаклом и интегрисаним поклопцем пртљажника, те четири врата без оквира.


Ауди а8/Ауди А8:

Ауди А8 је луксузна лимузина са четири врата, пуне величине, коју производи и продаје немачки произвођач аутомобила од 1994. Наследивши Ауди В8, а сада у својој четвртој генерацији, А8 је у понуди са предњим или сталним -погон на точкове-и у варијантама са кратким и дугим међуосовинским растојањем. Прве две генерације користиле су платформу Волксваген Гроуп Д, а тренутна генерација потиче из МЛБ платформе. Након објављивања оригиналног модела 1994. године, Ауди је крајем 2002. године објавио другу генерацију, трећу крајем 2009., а четврту и тренутну итерацију 2017. године.


Ауди аллроад/Ауди аллроад куаттро:

Ауди аллроад куаттро почео је 1999. године као полу-оффроад верзија Аудија А6 Авант. Од 2009. године Ауди нуди и „Ауди А4 аллроад куаттро", заснован на популарном Ауди А4 Авант (караван). Сходно томе, Ауди је наредне генерације већег аллроад -а, објављене 2006. и 2012. године, преименовао у "Ауди А6 аллроад куаттро".


Ауди аллроад_куаттро/Ауди аллроад куаттро:

Ауди аллроад куаттро почео је 1999. године као полу-оффроад верзија Аудија А6 Авант. Од 2009. године Ауди нуди и „Ауди А4 аллроад куаттро", заснован на популарном Ауди А4 Авант (караван). Сходно томе, Ауди је наредне генерације већег аллроад -а, објављене 2006. и 2012. године, преименовао у "Ауди А6 аллроад куаттро".


Ауди алтерам_партем/Ауди алтерам партем:

Ауди алтерам партем је латинска фраза која значи "слушај другу страну" или "нека се чује и друга страна". Принцип је да се ни једној особи не сме судити без правичног саслушања у којем свака странка има прилику да одговори на доказе против себе.


Ауди авус_куаттро/Ауди Авус куаттро:

Ауди Авус куаттро је био концептни спортски аутомобил немачког произвођача аутомобила Ауди. Први пут је представљен на Сајму аутомобила у Токију 1991. године. Авус куаттро је имао алуминијумски свемирски оквир, што је помогло у смањењу тежине. Ово друго приказивање нове алуминијумске архитектуре отворило је пут масовно произведеном алуминијуму А8 1994.


Ауди цабриолет/Ауди 80:

Ауди 80 је компактни извршни аутомобил који је Ауди производила у оквиру Волксваген групе током четири генерације од 1966. до 1996. Своју платформу је делила са Волксваген Пассатом од 1973. до 1986. године и била је доступна као лимузина и караван - потоњи Ауди продаје као Авант. Модели купеа и кабриолета нису означени као чланови асортимана, већ су користили дериват истих платформи.


Ауди цоупе_куаттро/Ауди Цоупе:

Ауди Цоупе је био цоупе верзија Ауди 80, први пут приказан 1980. Каросерија је подељена са Ауди Куаттро. Друга генерација Цоупеа стигла је крајем 1988. године и била је заснована на Б3 Ауди 80, иако са другачијим вешањем. Цоупе је остао у производњи до краја 1996. године и створио је спортску верзију Аудија С2. Кабриолет модел стигао је 1991. године, назван једноставно Цабриолет, и остао је у производњи до 2000. године.


Ауди е-Трон/Ауди е-трон (марка):

Ауди е-трон је серија електричних и хибридних аутомобила које је Ауди приказивао од 2009. године наовамо. Ауди је 2012. године представио плуг-ин хибридну верзију, А3 Спортбацк е-трон, која је малопродајним купцима у Европи пуштена у продају у августу 2014. године, а за САД је планирана за 2015. Деценију након што је на концерту представљен први концепт е-трон. Међународни сајам аутомобила у Њемачкој 2009. године, први Аудијев потпуно електрични СУВ е-трон кренуо је у производњу 2019.


Ауди е-трон/Ауди е-трон (2018):

Ауди е-трон је потпуно електрични луксузни цроссовер средње величине који производи Ауди, а који је представљен као концептни аутомобил на сајму аутомобила у Франкфурту 2015. године. То је први аутомобил компаније за масовну производњу електричне енергије, а први пут је испоручен у мају 2019. Има ЕПА домет од 328 км (354 км) у ажурираном моделу.


Ауди е-трон_ (2018)/Ауди е-трон (2018):

Ауди е-трон је потпуно електрични луксузни цроссовер средње величине који производи Ауди, а који је представљен као концептни аутомобил на сајму аутомобила у Франкфурту 2015. године. То је први аутомобил компаније за масовну производњу електричне енергије, а први пут је испоручен у мају 2019. Има ЕПА домет од 328 км (354 км) у ажурираном моделу.


Ауди е-трон_ (марка)/Ауди е-трон (марка):

Ауди е-трон је серија електричних и хибридних аутомобила које је Ауди приказивао од 2009. године наовамо. Ауди је 2012. године представио плуг-ин хибридну верзију, А3 Спортбацк е-трон, која је малопродајним купцима у Европи пуштена у продају у августу 2014. године, а за САД је планирана за 2015. Деценију након што је на концерту представљен први концепт е-трон. Међународни сајам аутомобила у Њемачкој 2009. године, први Аудијев потпуно електрични СУВ е-трон кренуо је у производњу 2019.


Ауди е-трон_ (цонцепт_цар)/Ауди е-трон (марка):

Ауди е-трон је серија електричних и хибридних аутомобила које је Ауди приказивао од 2009. године наовамо. Ауди је 2012. године представио плуг-ин хибридну верзију, А3 Спортбацк е-трон, која је малопродајним купцима у Европи пуштена у продају у августу 2014. године, а за САД је планирана за 2015. Деценију након што је на концерту представљен први концепт е-трон. Међународни сајам аутомобила у Њемачкој 2009. године, први Аудијев потпуно електрични СУВ е-трон кренуо је у производњу 2019.


Ауди е-трон_ГТ/Ауди е-трон ГТ:

Ауди е-трон ГТ је потпуно електрични аутомобил њемачког произвођача аутомобила Ауди.


Ауди е-трон_Куаттро/Ауди е-трон Куаттро:

Ауди е-трон Куаттро се може односити на:

  • Ауди Р18 е-трон Куаттро, тркач прототипске класе, погледајте Ауди Р18
  • Ауди е-трон Куаттро концептни аутомобил, погледајте Ауди е-трон (марка)
  • Ауди е-трон Куаттро серијски аутомобил, погледајте Ауди е-трон (2018)

Ауди е-трон_Куаттро_ (вишезначна одредница)/Ауди е-трон Куаттро:

Ауди е-трон Куаттро се може односити на:

  • Ауди Р18 е-трон Куаттро, тркач прототипске класе, погледајте Ауди Р18
  • Ауди е-трон Куаттро концептни аутомобил, погледајте Ауди е-трон (марка)
  • Ауди е-трон Куаттро серијски аутомобил, погледајте Ауди е-трон (2018)

Ауди е-трон_Висион_Гран_Турисмо/Ауди е-трон Висион Гран Турисмо:

Ауди е-трон Висион Гран Турисмо је концептни аутомобил са два седишта који је развила компанија Ауди Спорт ГмбХ и произведен је у Немачкој. У априлу 2018, аутомобил је представљен у Ауди Цомпетенце Центер Моторспорт у Неубург ан дер Донау, Баварска, Немачка, четири дана након што су на ИоуТубе -у објављена два најавна трејлера. Висион Гран Турисмо је трећи аутомобил у електричној линији "е-трон", након СУВ-а Ауди е-трон и Ауди е-трон Спортбацк. Аутомобил је у потпуности конструисан у распону од 11 месеци.


Ауди е-трон_цонцепт_цар/Ауди е-трон (марка):

Ауди е-трон је серија електричних и хибридних аутомобила које је Ауди приказивао од 2009. године наовамо. Ауди је 2012. године представио плуг-ин хибридну верзију, А3 Спортбацк е-трон, која је малопродајним купцима у Европи пуштена у продају у августу 2014. године, а за САД је планирана за 2015. Деценију након што је на концерту представљен први концепт е-трон. Међународни сајам аутомобила у Њемачкој 2009. године, први Аудијев потпуно електрични СУВ е-трон кренуо је у производњу 2019.


Ауди е-трон_куаттро/Ауди е-трон (2018):

Ауди е-трон је потпуно електрични луксузни цроссовер средње величине који производи Ауди, а који је представљен као концептни аутомобил на сајму аутомобила у Франкфурту 2015. године. То је први аутомобил компаније за масовну производњу електричне енергије, а први пут је испоручен у мају 2019. Има ЕПА домет од 328 км (354 км) у ажурираном моделу.


Ауди ет_алтерам_партем/Ауди алтерам партем:

Ауди алтерам партем је латинска фраза која значи "слушај другу страну" или "нека се чује и друга страна". Принцип је да се ни једној особи не сме судити без правичног саслушања у којем свака странка има прилику да одговори на доказе против себе.


Ауди етрон_гт/Ауди е-трон ГТ:

Ауди е-трон ГТ је потпуно електрични аутомобил њемачког произвођача аутомобила Ауди.


Ауди фамам_иллиус/Супер Смасх Брос. Бравл:

Супер Смасх Брос. Бравл је цроссовер борбена видео игра из 2008. коју је развила компанија Сора Лтд., а објавила Нинтендо за Вии. Трећи део у серији Супер Смасх Брос. , најавио је на конференцији за новинаре пре Е3 2005. председник Нинтенда Сатору Ивата. Масахиро Сакураи, редитељ претходне две игре у серији, преузео је улогу редитеља на Иватин захтев. Развој игара почео је у октобру 2005. са креативним тимом који је укључивао чланове из неколико Нинтендових и развојних тимова трећих страна. Након кашњења због развојних проблема, игра је објављена широм света 2008.


Ауди филиа_ет/Ауди филиа ет:

Ауди филиа ет и Де сину патрис била су два писма која је написао или папа Урбан ИВ (1165–1264) или папа Клемент ИВ (1200–1268). Нису датирани, али су вероватно написани током 1260 -их, засебно кажњавајући једну племкињу и једног племића због неприкладних активности. Према историчарима као што су Ханс Е. Маиер и Петер В. Едбури, писма су написана 1261. или 1262. године, а била су намењена кипарској краљици Плаисанце од Антиохије (1235–1261) и њеном љубавнику Јовану од Јафе (1215–1266) , који је оставио своју супругу Марие од Јерменије да настави везу. Други историчари, као што су Давид Ницолле, Стевен Рунциман и Цхристопхер Тиерман, верују да је датум вероватније 1268, да је племкиња била још једна кипарска краљица, Изабела од Ибелина (1252–1282), а њена афера са Јулијаном од Сидона потакнула је папска писма.


Ауди хибридна возила/Ауди хибридна возила:

Ауди хибридна возила су хибридна електрична возила која је створио немачки произвођач аутомобила Ауди. Нека наведена возила су била концепт возила, која су користила мотор са унутрашњим сагоревањем и електромотор, а коришћена су за истраживање и развој (Р&Д) за потенцијалну будућу употребу технологије у могућој серијској производњи. Ауди је 1989. године лансирао свој први хибридни концептни аутомобил назван Ауди Дуо , а прва европска компанија која је продала хибрид 1997. године, иако у врло малом броју.


Ауди ле_манс_куаттро/Ауди Ле Манс куаттро:

Ауди Ле Манс куаттро је концептни аутомобил, који је развио њемачки произвођач аутомобила Ауди, за представљање на сајму аутомобила у Франкфурту 2003. године, како би прославио три узастопне побједе Аудија на мукотрпним тркама издржљивости 24 сата Ле Мана, 2000., 2001. и 2002. године. Био је то трећи и последњи концептни аутомобил који је Ауди дизајнирао 2003. године, након Пикес Пеак куаттро и Нуволари куаттро.


Ауди луанр_куаттро/Ауди Лунар куаттро:

Ауди Лунар Куаттро је мали лунарни ровер који је створио тим инжењера из Немачке, научници ПТТС -а, уз подршку Аудија и бројних научника и компанија из различитих земаља у 2015.


Ауди лунар_куаттро/Ауди Лунар куаттро:

Ауди Лунар Куаттро је мали лунарни ровер који је створио тим инжењера из Немачке, научници ПТТС -а, уз подршку Аудија и бројних научника и компанија из различитих земаља у 2015.


Ауди нуволари_куаттро/Ауди Нуволари куаттро:

Ауди Нуволари куаттро је био концептни аутомобил који је створио немачки произвођач аутомобила Ауди. Возило је представљено на сајму аутомобила у Женеви 2003. године, други од три Ауди -јева концептна аутомобила приказана 2003. године, након Пикес Пеак куаттро -а и испред Ле Манс куаттро -а.


Ауди оф_Америца/Ауди:

Ауди АГ је немачки произвођач аутомобила који дизајнира, инжењерира, производи, продаје и дистрибуира луксузна возила. Ауди је подружница Волксваген групе и има коријене у Инголстадту у Баварској у Њемачкој. Ауди возила се производе у девет производних погона широм света.


Ауди перформанце_анд_рацинг/Ауди Перформанце анд Рацинг:

АПР ЛЛЦ је америчка компанија за аутомобилско инжењерство и мотоспорт која нуди производе на тржишту за аутомобиле које производи Волксваген група, укључујући Ауди, Порсцхе, СЕАТ, Шкоду и Волксваген.


Ауди пикес_пеак_куаттро/Ауди Пикес Пеак куаттро:

Ауди Пикес Пеак куаттро био је концептни аутомобил за спортска помоћна возила. Креирао га је немачки произвођач врхунских аутомобила, Ауди. Пикес Пеак куаттро је први пут представљен на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 2003. године. Био је то први од три концептна аутомобила које је дизајнирао Ауди и приказао 2003. године, испред Нуволари куаттро и Ле Манс куаттро.


Ауди куаттро_цонцепт/Ауди куаттро концепт:

Концепт Ауди куаттро је концептни аутомобил који је произвео Ауди и представљен на Сајму аутомобила у Паризу 2010. Обележава 30. годишњицу оригиналног Аудија Куаттро и система погона на сва четири точка Ауди куаттро. Заснован на Ауди РС5, одликује га модификовани 2.5Л петоцилиндрични ТФСИ мотор и шеста генерација куаттро мењача. Пријављено је да Ауди разматра ограничени производни модел заснован на концепту куаттро, али је пројекат одложен 2012. године.


Ауди р8_ (друмски_аутомобил)/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са 2 седишта и средњим мотором који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди р8_гт3/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са 2 седишта и средњим мотором који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди рС3_Спортбацк/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди стопа/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са 2 седишта и средњим мотором који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди РС2/Ауди РС 2 Авант:

Ауди РС2 Авант , обично познат као Ауди 80 РС2 , био је лимитирано издање Ауди са пет врата и петоседом високих перформанси, произведено од марта 1994. до јула 1995. Колаборативно дизајнирано као заједничко улагање између Ауди АГ и Порсцхеа и изграђен на Аудијевом 80 Аванту, интерно означеном као П1 . То је било прво Ауди-јево возило "РС" , и прво од њихових Аванта високих перформанси; користио је најмоћнију и најтемељније развијену верзију Ауди-овог редног петоцилиндричног мотора са турбопуњачем.


Ауди рс3/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди рс3_Спортбацк/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди рс3_спортбацк/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди рс5/Ауди А5:

Ауди А5 је серија компактних извршних купе аутомобила које производи њемачки произвођач аутомобила Ауди од јуна 2007. Асортиман А5 додатно укључује купе, кабриолет и "Спортбацк" верзију Ауди А4 лимузине и каравана.


Ауди рс6/Ауди РС 6:

Ауди РС 6 је варијанта високих перформанси из серије Ауди А6, коју производи подружница високих перформанси Ауди Спорт ГмбХ, за Ауди АГ, подружницу Волксваген Групе.


Ауди РСК/Ауди РСК:

Ауди РСК је концептни аутомобил са средњим мотором који је развила Ауди АГ за употребу као пласман производа у научнофантастичном филму И, Робот из 2004. године. Намера је да прикаже технолошки напредан аутомобил у градском пејзажу Чикага од 2035.


Ауди с3/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди с4/Ауди С4:

Ауди С4 је варијанта високих перформанси Аудијевог компактног извршног аутомобила А4. Оригинални Ауди С4, изграђен од 1991. до 1994. године, био је верзија оријентисана према перформансама Аудијеве лимузине од 100 лимузина/лимузине. Сви каснији С4 модели од 1997. засновани су на Аудију А4; а како је А4 еволуирао из генерације у генерацију, тако се развијао и С4.


Ауди с6/Ауди С6:

Ауди С6 је варијанта високих перформанси Аудија А6, извршног аутомобила који производи немачки произвођач аутомобила Ауди. У продају је стигао 1994. године, убрзо након што је уведена ознака „ А6 ", заменивши натписну плочицу „ 100 ".


Ауди с8/Ауди А8:

Ауди А8 је луксузна лимузина са четири врата, пуне величине, коју производи и продаје немачки произвођач аутомобила од 1994. Наследивши Ауди В8, а сада у својој четвртој генерацији, А8 је у понуди са предњим или сталним -погон на точкове-и у варијантама са кратким и дугим међуосовинским растојањем. Прве две генерације користиле су платформу Волксваген Гроуп Д, а тренутна генерација потиче из МЛБ платформе. Након објављивања оригиналног модела 1994. године, Ауди је крајем 2002. године објавио другу генерацију, трећу крајем 2009., а четврту и тренутну итерацију 2017. године.


Ауди с_анд_рс_моделс/Модели Ауди С и РС:

Модели Ауди С и РС представљају низ верзија високих перформанси одређених модела аутомобила немачке аутомобилске компаније Ауди АГ. Ови аутомобили се првенствено фокусирају на побољшане „спортске" перформансе. Производња Ауди "С" аутомобила започела је 1990. С2 Цоупеом, док се први "РС" аутомобил појавио четири године касније са Аудијем РС 2 Авант.


Ауди спортбацк_цонцепт/Ауди Спортбацк концепт:

Ауди Спортбацк концепт је концептни аутомобил компаније Ауди, приказан на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 2009. године. Концепт Спортбацк, луксузни модел са пет врата са брзим вратом, сматран је прегледом два будућа модела: варијанте Ауди А5 Спортбацк и Аудија А7. Ауди А5 Спортбацк касније је дебитовао у јулу 2009. године, након чега је А7 Спортбацк представљен у музеју уметности Пинакотхек дер Модерне у Минхену у јулу 2010. године.


Ауди таблет/таблет рачунар:

Таблет рачунар , који се обично скраћује на таблет , је мобилни уређај, обично са мобилним оперативним системом и склопом за обраду екрана осетљивог на додир, и пуњивом батеријом у једном, танком и равном паковању. Таблети, као рачунари, раде оно што раде други лични рачунари, али им недостају неке улазно/излазне (И/О) способности које други имају. Савремени таблети увелико подсећају на савремене паметне телефоне, једина разлика је у томе што су таблети релативно већи од паметних телефона, са екранима од 7 инча (18 цм) или већим, мерено дијагонално и можда не подржавају приступ мобилној мрежи.


Ауди тт/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди тт_оффроад/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди ттрс/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди виртуал_цоцкпит/Електронска инструмент табла:

У аутомобилу, електронски инструмент табли, дигитална инструмент табли или дигиталног табли за кратко, је скуп инструмената, укључујући и брзиномер, који је приказан са дигиталним очитавање него са традиционалним аналогним инструментима. Многи га називају једноставно дигиталним брзинометром.


Аудиа/Аудиа:

Аудија је род мољаца из породице Геометридае.


Река Аудиа/Хангу (река):

Хангу је лева притока реке Бистрице у Румунији. Улива се у језеро Изворул Мунтелуи у близини села Хангу. Његова дужина је 11 км (6,8 ми), а величина слива је 68 км 2 (26 ск ми).


Аудиа филиа_ет/Ауди филиа ет:

Ауди филиа ет и Де сину патрис била су два писма која је написао или папа Урбан ИВ (1165–1264) или папа Клемент ИВ (1200–1268). Нису датирани, али су вероватно написани током 1260 -их, засебно кажњавајући једну племкињу и једног племића због неприкладних активности. Према историчарима као што су Ханс Е. Маиер и Петер В. Едбури, писма су написана 1261. или 1262. године, а била су намењена кипарској краљици Плаисанце од Антиохије (1235–1261) и њеном љубавнику Јовану од Јафе (1215–1266) , који је оставио своју супругу Марие од Јерменије да настави везу. Други историчари, као што су Давид Ницолле, Стевен Рунциман и Цхристопхер Тиерман, верују да је датум вероватније 1268, да је племкиња била још једна кипарска краљица, Изабела од Ибелина (1252–1282), а њена афера са Јулијаном од Сидона потакнула је папска писма.


Аудиан/Аудианисм:

Аудијанци или антропоморфити били су хришћанска секта у четвртом веку у Сирији и Скитији, названа по свом оснивачу Аудију, који је дословно схватио текст Постанка, и, 27 - да је Бог створио човечанство по свом лику.


Аудијска јерес/аудијанство:

Аудијанци или антропоморфити били су хришћанска секта у четвртом веку у Сирији и Скитији, названа по свом оснивачу Аудију, који је дословно схватио текст Постанка, и, 27 - да је Бог створио човечанство по свом лику.


Аудијани/Аудијанизам:

Аудијанци или антропоморфити били су хришћанска секта у четвртом веку у Сирији и Скитији, названа по свом оснивачу Аудију, који је дословно схватио текст Постанка, и, 27 - да је Бог створио човечанство по свом лику.


Аудијанизам/Аудијанизам:

Аудијанци или антропоморфити били су хришћанска секта у четвртом веку у Сирији и Скитији, названа по свом оснивачу Аудију, који је дословно схватио текст Постанка, и, 27 - да је Бог створио човечанство по свом лику.


Аудијанист/аудијанство:

Аудијанци или антропоморфити били су хришћанска секта у четвртом веку у Сирији и Скитији, названа по свом оснивачу Аудију, који је дословно схватио текст Постанка, и, 27 - да је Бог створио човечанство по свом лику.


Аудианс/Аудианисм:

Аудијанци или антропоморфити били су хришћанска секта у четвртом веку у Сирији и Скитији, названа по свом оснивачу Аудију, који је дословно схватио текст Постанка, и, 27 - да је Бог створио човечанство по свом лику.


Аудиторија/Гордон теорија учења музике:

Гордон-ова теорија учења музике је модел музичког образовања заснован на истраживању Едвина Гордона о музичким способностима и постигнућима у ширем пољу теорије учења музике. Теорија је објашњење учења музике, засновано на слушању и индивидуалним музичким разликама ученика. Теорија узима у обзир концепте дискриминације и учења закључивања у смислу тонских, ритмичких и хармонских образаца.


Аудиатур ет_алтера_парс/Ауди алтерам партем:

Ауди алтерам партем је латинска фраза која значи "слушај другу страну" или "нека се чује и друга страна". Принцип је да се ни једној особи не сме судити без правичног саслушања у којем свака странка има прилику да одговори на доказе против себе.


Аудиатур ет_алтерам_партем/Ауди алтерам партем:

Ауди алтерам партем је латинска фраза која значи "слушај другу страну" или "нека се чује и друга страна". Принцип је да се ни једној особи не сме судити без правичног саслушања у којем свака странка има прилику да одговори на доказе против себе.


Аудиб./Урбаин Аудиберт:

Урбаин Аудиберт био је француски расадник. Рођен је 27. фебруара 1789. у Тарасцону, а умро 22. јула 1846. Дао је прилог за неколико описа биљних врста.


Аудиберт %26_Лавиротте/Аудиберт & Лавиротте:

Аудиберт & Лавиротте је био француски аутомобил, произведен у Лиону од 1894. до 1901. Компанију, најстаријег произвођача аутомобила у граду, основали су Маурице Аудиберт и Емиле Лавиротте који су производили аутомобиле који су генерално били слични Бензу. То су биле снаге до 6 коњских снага и опремљене су ременским погоном и задњим моторима. Године 1900. компанија је изградила три тркача од 36 КС, који су 25. марта 1901. године ушли у трку Нице-Салон-Нице. То су била најтежа возила у трци, сваки са тежином од преко 1600 килограма. Произвели су такозвани Берлине де Воиаге , који је можда био први лимузински аутомобил већ 1898. Компанија је обуставила производњу у новембру 1901., након што финансијери нису платили, а фабрика је била присиљена да се угаси. Фабрика је преузета аутор Мариус Берлиет 1902. Лавиротте је помогао у финансирању ове акције и био је запослен у компанији Берлиет до пензионисања 1927. Аудиберт је отишао у Роцхет-Сцхнеидер. Умро је 1931.


Аудибертиа/Ментха:

Ментха је род биљака из породице Ламиацеае. Тачна разлика између врста није јасна; процењује се да постоји 13 до 24 врсте. Хибридизација се јавља природно тамо где се распони неких врста преклапају. Познати су многи хибриди и сорте.


Аудибертиа грандифлора/Салвиа спатхацеа:

Салвиа спатхацеа , калифорнијска кадуља , жалфија или кадуља , је врста цвјетнице из породице Ламиацеае, поријеклом из јужне и централне Калифорније која расте од нивоа мора до 610 м (2.001 фт). Ова кадуља са воћним мирисом цвета од марта до маја типично тамним цветовима ружичасто-јорговане боје. Узгаја се у вртовима због атрактивних цветања и пријатног мириса.


Аудибертиелла/Салвиа:

Салвиа је највећи род биљака у породици жалфије Ламиацеае, са скоро 1000 врста грмља, зељастих вишегодишњих биљака и једногодишњих биљака. Унутар Ламиацеае, Салвиа је део племена Ментхеае унутар потпородице Непетоидеае. Један од неколико родова који се обично називају жалфија , укључује две широко коришћене биљке, Салвиа оффициналис и Салвиа росмаринус .


Чујност/Звучност:

Звучно се може односити на:

  • Аудибле (услуга), онлајн продавница аудио књига
  • Звучно, тактика коју користе бекови
  • Звучни или журни завршетак, погледајте Речник професионалних услова за рвање#Р
  • Слух, перцепција звука
  • Звучна фреквенција
  • Звучни домет

Звучно/Звучно:

Звучно се може односити на:

  • Аудибле (услуга), онлајн продавница аудио књига
  • Звучно, тактика коју користе бекови
  • Звучни или журни завршетак, погледајте Речник професионалних услова за рвање#Р
  • Слух, перцепција звука
  • Звучна фреквенција
  • Звучни домет

Аудибле, Инц./Аудибле (услуга):

Аудибле је америчка мрежна услуга аудио књига и подцаста у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и малопродаја аудио књига у Сједињеним Државама.


Аудибле.цом/Аудибле (услуга):

Аудибле је америчка мрежна услуга аудио књига и подцаста у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и малопродаја аудио књига у Сједињеним Државама.


Звучно (Америцан_фоотбалл)/Квотербек:

Квотербек , колоквијално познат као "позивалац сигнала", позиција је у гридирон фудбалу. Квотербекови су припадници офанзивног вода и углавном се постројавају непосредно иза офанзивне линије. У савременом америчком фудбалу, квотербек се обично сматра вођом прекршаја, и често је одговоран за позивање игре у гужву. Квотербек такође додирује лопту у скоро свакој офанзивној игри, и офанзивни је играч који скоро увек избацује додавања напред. Када се КБ реши иза линије борбе, назива се врећа.


Звучно (вишезначно)/Звучно:

Звучно се може односити на:

  • Аудибле (услуга), онлајн продавница аудио књига
  • Звучно, тактика коју користе бекови
  • Звучни или журни завршетак, погледајте Речник професионалних услова за рвање#Р
  • Слух, перцепција звука
  • Звучна фреквенција
  • Звучни домет

Звучно (услуга)/Звучно (услуга):

Аудибле је америчка мрежна услуга аудио књига и подцаста у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и малопродаја аудио књига у Сједињеним Државама.


Звучно (продавница)/Звучно (услуга):

Аудибле је америчка мрежна услуга аудио књига и подцаста у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и малопродаја аудио књига у Сједињеним Државама.


Звучно ДРМ/Звучно (услуга):

Аудибле је америчка мрежна услуга аудио књига и подцаста у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и малопродаја аудио књига у Сједињеним Државама.


Звучни лекар/Звучни лекар:

Марк Винцент Воодфорд , познатији по уметничком имену Тхе Аудибле Доцтор , амерички је продуцент и подземни репер из Бруклина. Аудибле Доцтор је признат као продуцент у хваљеним студијским албумима и ЕП -овима, укључујући Маде Ин Тхе Стреетс , 2057 , Тхе Портс , Репортинг Ливе , Цомпутер Ера , Фрее Агент и Тхуг Матрик 3 . Дана 3. јануара 2014. године уврштен је у АллХипХопову листу „Топ 50 Ундергроунд/Индие/Емергинг Артистс Оф 2013" пре него што је гостовао на годишњем Брооклин Хип-Хоп фестивалу за 2014. годину. Члан је компаније Бровн Баг АллСтарс, групе радника којој се придружио током стажирања у Фат Беатс -у 2007.


Звучне границе/Звучне (услуга):

Аудибле је америчка мрежна услуга аудио књига и подцаста у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и малопродаја аудио књига у Сједињеним Државама.


Аудибле Инц./Аудибле (услуга):

Аудибле је америчка мрежна услуга аудио књига и подцаста у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и малопродаја аудио књига у Сједињеним Државама.


Звучни Лифе_Стреам/Схабда:

Схабда , или Сабда , је санскритска реч за „звук говора". У санскртској граматици, израз се односи на исказ у смислу језичког извођења.


Звучна магија/Звучна магија:

Аудибле Магиц Цорпоратион је компанија из Лос Гатоса, Калифорнија, која пружа услуге идентификације садржаја друштвеним мрежама, издавачким кућама, издавачима музике, телевизијским студијима и филмским студијима. Компанија такође пружа услуге управљања музиком на дигиталној платформи за Интернет радио, музичке услуге на претплати, стримовање на захтев и апликације за фитнес и игре. Услуге помажу компанијама да идентификују и заштите садржај заштићен ауторским правима, управљају правима и монетизују медије.


Звучна мањина/Звучна мањина:

Аудибле Минорити је седми студијски албум индонежанске експерименталне метал групе Кекал. Према бенду, албум је насловљен "Аудибле Минорити" јер је музика на албуму екстремно мањинског статуса и "потпуно мрачна, мрачна и мрачна". Рекли су и да је албум настајао скоро две године, током различитих догађаја у животима чланова бенда. Јефф Арвади је сам снимио целе песме на овом албуму, а почео је убрзо након што се преселио у Канаду 2006. године.


Звучно оригинално/звучно (услуга):

Аудибле је америчка мрежна услуга аудио књига и подцаста у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и малопродаја аудио књига у Сједињеним Државама.


No comments:

Post a Comment