Аудибле је америчка интернетска услуга за аудио књиге и подкасте у власништву Амазон.цом Инц. која корисницима омогућава да купују и емитују аудио књиге и друге облике садржаја изговорених речи. Овај садржај се може купити појединачно или према моделу претплате, где корисник добија „кредите" који се могу месечно откупити за садржај и добити приступ уређеној библиотеци садржаја на захтев. Аудибле је највећи произвођач и продавач аудио књига у Сједињеним Државама.
У звучној и музичкој продукцији, звучни артефакт , или једноставно артефакт , односи се на звучни материјал који је случајан или нежељен, настао као резултат уређивања или манипулације звуком.
Звучна фреквенција или звучна фреквенција ( АФ ) су периодичне вибрације чија је фреквенција у опсегу који се чује за просечног човека, људски распон слуха. СИ јединица фреквенције је херц (Хз). То је својство звука које највише одређује висину тона.
Звучне траке су функција безбедности на путу која упозорава непажљиве возаче на потенцијалну опасност, изазивајући тактилне вибрације и звучно тутњање које се преноси преко точкова у унутрашњост возила. Трака тутњаве се наноси дуж правца кретања пратећи ивицу или средишњу линију, како би упозорила возаче када склоне са своје траке. Траке за ударце такође се могу постављати у низу у смеру кретања, како би упозориле возаче на заустављање или успоравање испред или на опасно место које се приближава.
Опсег слуха описује опсег фреквенција које могу чути људи или друге животиње, мада се може односити и на опсег нивоа. Људски опсег се обично даје као 20 до 20.000 Хз, иако постоје значајне разлике међу појединцима, посебно на високим фреквенцијама, а постепени губитак осетљивости на веће фреквенције са годинама сматра се нормалним. Осетљивост такође варира у зависности од фреквенције, што показују контуре једнаке јачине. Рутинско испитивање губитка слуха обично укључује аудиограм који приказује нивое прага у односу на нормалу.
Тон звона је сигнални тон у телекомуникацијама који чује иницијатор телефонског позива док одредишни терминал упозорава примаоца. Звучно звоно је типично поновљени тон који није нужно синхронизован са ритмом сигнала за звоно који се шаље позваној страни.
Тон звона је сигнални тон у телекомуникацијама који чује иницијатор телефонског позива док одредишни терминал упозорава примаоца. Звучно звоно је типично поновљени тон који није нужно синхронизован са ритмом сигнала за звоно који се шаље позваној страни.
Тон звона је сигнални тон у телекомуникацијама који чује иницијатор телефонског позива док одредишни терминал упозорава примаоца. Звучно звоно је типично поновљени тон који није нужно синхронизован са ритмом сигнала за звоно који се шаље позваној страни.
У звучној и музичкој продукцији, звучни артефакт , или једноставно артефакт , односи се на звучни материјал који је случајан или нежељен, настао као резултат уређивања или манипулације звуком.
У звучној и музичкој продукцији, звучни артефакт , или једноставно артефакт , односи се на звучни материјал који је случајан или нежељен, настао као резултат уређивања или манипулације звуком.
У акустици и звуку, пролазни је звук велике амплитуде, кратког трајања на почетку таласног облика који се јавља у појавама као што су музички звуци, шумови или говор. Прелазни процеси не морају директно зависити од фреквенције тона који иницирају. Садржи висок степен непериодичних компоненти и већу величину високих фреквенција од хармонијског садржаја тог звука.
Аудицхрон је био сат који говори, или најављивач времена који је развила и произвела компанија Аудицхрон, почевши од 1930 -их. Било је неколико типова Аудицхрон машина, укључујући временски сталак (СТМ), М12, температурну машину (ТЕМП) и компаратор.
Аудицхрон Цомпани је компанија коју је 1930 -их основао Јохн Франклин у Доравиллеу, Георгиа, за производњу Аудицхрона, сата за разговор. До 1970-их, било је на хиљаде Аудицхрон-ових најављивача у току дана у употреби широм света. Аудицхрон је такође развио машину за објављивање температуре. Током 1970 -их и 1980 -их, Аудицхрон је почео да производи друге врсте опреме осим машина за време и температуру.
Аудицхиа Брахмини су хиндуистичка брахманска подкаста, углавном из индијске државе Гујарат. Они су најбројнија брахманска заједница у Гујарату. Мањина њих живи у индијској држави Рајастхан.
Одважност значи смелост. Такође се може односити на:
- Одважност , роман Бена Ејмса Вилијамса из 1924. године
- Аудацити , књига Јонатхана Цхаита из 2017
- Аудацити (бенд), амерички гаражни рок састав
- Аудацити (албум) , албум Угли Дуцклинг из 2009
- "Аудацити" (песма), песма Стормзија из 2019. са његовог албума Хеави Ис тхе Хеад
- Аудацити , џез албум Георге Гарзоне и Франка Тиберија из 2012. са Расмусом Ехлерсом, Јакобом Хøиером, Јонасом Вестергаардом
- ХМС Аудацити (Д10) , британско поморско пловило
- МВ Аудацити , британско трговачко пловило преименовано из Емпире Аудреи
- Аудацити, апликација за уређивање звука
Аудицом је био први систем у свету који је снимао и репродуковао звук са ПЦ рачунара, почевши од 1988. године ере дигиталног снимања која је елиминисала снимаче са магнетне и касете која се користила пола века.
Аудие или Ауди је дато име и презиме. Познати људи са именом укључују:
- Аудие Боцк, амерички филмски научник и политичар, који је био у скупштини Калифорније од 1999. до 2000. године
- Аудие Цоле, играч америчке Националне фудбалске лиге
- Аудие Цорнисх, репортерка НПР -овог програма Натионал Деск
- Аудие Десбров, амерички музичар и бубњар, са америчком хард роцк групом Греат Вхите са седиштем у блузу
- Адриенне Аудие Енгланд, америчка глумица и професионални фотограф
- Аудие Мурпхи (1925–1971), амерички војник у Другом светском рату, добитник Медаље части и филмска звезда
- Аудие Норрис, амерички пензионисани играч Националне кошаркашке асоцијације
- Аудие Питре (1970–1997), амерички бас гитариста
- Ауди Итем, уметничко име индонежанске певачице Пауле Аллодиа Итем
- Јеан-Пиерре Ауди, француски политичар
- Јулиен Ауди, француски играч рагбија
Аудие & тхе Волф је амерички комедијски хорор филм из 2008, који је режирао Бриан С. О'Маллеи, а у којем глуме Цхриста Цампбелл, Ранце Ховард и Рицхард Риехле.
Серија видео игара о симулацији живота Анимал Цроссинг , коју је креирала Катсуиа Егуцхи, а коју је Нинтендо први пут објавио 2001. године, садржи асортиман понављајућих ликова . Наслови у серији прате карактер играча док живе у селу насељеном антропоморфним животињама, са играњем које се одвија на нелинеаран начин и догађајима у игри који се дешавају у реалном времену. Од Анимал Цроссинг: Нев Хоризонс , најновијег издања у серији, постоји преко 400 животињских ликова који потенцијално могу да населе село играча. Поред ових сељачких ликова, Анимал Цроссинг садржи ликове који се појављују у селима свих играча; ти ликови обично служе одређеној функцији играња или се појављују на одређеном догађају у игри.
Награда Аудие је годишња награда коју додјељује Америчко удружење издавача звука за аудио књиге и забаву изговорених ријечи. Од 1996. године кандидати су објављени у фебруару, а победници су проглашени на свечаном банкету одржаном у мају, обично током сајма БоокЕкпо Америца. Аудије се понекад промовишу као "Оскари у индустрији аудио -књига" и служе као начин за промоцију аудио -књига.
Награда Аудие је годишња награда коју додјељује Америчко удружење издавача звука за аудио књиге и забаву изговорених ријечи. Од 1996. године кандидати су објављени у фебруару, а победници су проглашени на свечаном банкету одржаном у мају, обично током сајма БоокЕкпо Америца. Аудије се понекад промовишу као "Оскари у индустрији аудио -књига" и служе као начин за промоцију аудио -књига.
Аудие Блаилоцк је амерички певач, гитариста, мандолиниста и композитор у традицији блуеграсса.
Аудие Блаилоцк је амерички певач, гитариста, мандолиниста и композитор у традицији блуеграсса.
Аудие Блаилоцк је амерички певач, гитариста, мандолиниста и композитор у традицији блуеграсса.
Аудие Елизабетх Боцк је америчка филмска научница и политичарка која је била у скупштини државе Калифорнија од 1999. до 2000. године, а изабрана је у округ Сарасота, округ за очување тла и воде Флориде 2018. године.
Аудие Раимонд Цоле је играч америчког фудбала који је тренутно слободан играч. Играо је колеџ фудбал у НЦ Стате, а изабран је од стране Миннесота Викингс у седмом колу НФЛ драфта 2012. године.
Аудие Н. Цорнисх је амерички новинар и тренутни суводитељ НПР-а Алл Тхингс Цонсидеред и панелиста о поп култури Хаппи Хоур . Раније је била водитељица профила компаније Буззфеед Невс, емисије за интервјуе само на вебу која је трајала једну сезону, као и НПР Пресентс , дуготрајне серије разговора са креативцима о њиховим пројектима, процесима и обликовању културе у Америци.
Аудие Десбров је амерички музичар и бубњар, познат по свом дугогодишњем радном односу са америчком хард роцк групом Греат Вхите са седиштем у блузу.
Аудие Елизабетх Боцк је америчка филмска научница и политичарка која је била у скупштини државе Калифорнија од 1999. до 2000. године, а изабрана је у округ Сарасота, округ за очување тла и воде Флориде 2018. године.
Аудие Елизабетх Боцк је америчка филмска научница и политичарка која је била у скупштини државе Калифорнија од 1999. до 2000. године, а изабрана је у округ Сарасота, округ за очување тла и воде Флориде 2018. године.
Адриенне Марие "Аудие" Енгланд је америчка глумица и професионални фотограф.
Аудие Леон Мурпхи био је амерички војник, глумац, текстописац и ранчер. Био је један од најодликованијих америчких борбених војника Другог светског рата. Добио је све војне борбене награде за храброст доступне од америчке војске, као и француске и белгијске награде за херојство. Марфи је добио медаљу части за храброст коју је демонстрирао са 19 година јер је сам држао чету немачких војника сат времена у џепу Цолмар у Француској, јануара 1945. године, а затим је извео успешан контранапад док је био рањен и ван муниција.
Меморијална болница Аудие Л. Мурпхи (СТВХЦС) је установа за негу повезана са Здравственим научним центром Универзитета у Тексасу у Сан Антонију у округу Бекар, у америчкој држави Тексас. Њиме управља Министарство ветерана Сједињених Држава.
Аудие Леон Мурпхи био је амерички војник, глумац, текстописац и ранчер. Био је један од најодликованијих америчких борбених војника Другог светског рата. Добио је све војне борбене награде за храброст доступне од америчке војске, као и француске и белгијске награде за херојство. Марфи је добио медаљу части за храброст коју је демонстрирао са 19 година јер је сам држао чету немачких војника сат времена у џепу Цолмар у Француској, јануара 1945. године, а затим је извео успешан контранапад док је био рањен и ван муниција.
Аудие Леон Мурпхи био је амерички војник, глумац, текстописац и ранчер. Био је један од најодликованијих америчких борбених војника Другог светског рата. Добио је све војне борбене награде за храброст доступне од америчке војске, као и француске и белгијске награде за херојство. Марфи је добио медаљу части за храброст коју је демонстрирао са 19 година јер је сам држао чету немачких војника сат времена у џепу Цолмар у Француској, јануара 1945. године, а затим је извео успешан контранапад док је био рањен и ван муниција.
Аудие Леон Мурпхи био је амерички војник, глумац, текстописац и ранчер. Био је један од најодликованијих америчких борбених војника Другог светског рата. Добио је све војне борбене награде за храброст доступне од америчке војске, као и француске и белгијске награде за херојство. Марфи је добио медаљу части за храброст коју је демонстрирао са 19 година јер је сам држао чету немачких војника сат времена у џепу Цолмар у Француској, јануара 1945. године, а затим је извео успешан контранапад док је био рањен и ван муниција.
Амерички музеј памука Аудие Мурпхи налази се на 600 Интерстате 30 Еаст, у граду Греенвилле, округ Хунт, у америчкој држави Тексас. Основан је 1987. године. Памук је био највећи готовински усев округа Хунт почетком 20. века, а музеј садржи изложбу "Историја памука".
Несрећа Цолорадо Авиатион Аеро Цоммандер 680 1971. однијела је живот одликованом америчком ветерану из Другог свјетског рата Аудиеју Мурпхију и још пет особа 28. маја 1971. Путници авиона били су на пословном путу из Атланте, Георгиа, у Мартинсвилле, Виргиниа, на авиону Аеро. Командант 680 супер двомоторних авиона чији је власник и којим управља Цолорадо Авиатион Цо, Инц. Летелица се срушила на бок Брусхи планине, четрнаест наутичких миља северозападно од Роанокеа у Вирџинији, у условима слабе видљивости.
Несрећа Цолорадо Авиатион Аеро Цоммандер 680 1971. однијела је живот одликованом америчком ветерану из Другог свјетског рата Аудиеју Мурпхију и још пет особа 28. маја 1971. Путници авиона били су на пословном путу из Атланте, Георгиа, у Мартинсвилле, Виргиниа, на авиону Аеро. Командант 680 супер двомоторних авиона чији је власник и којим управља Цолорадо Авиатион Цо, Инц. Летелица се срушила на бок Брусхи планине, четрнаест наутичких миља северозападно од Роанокеа у Вирџинији, у условима слабе видљивости.
Несрећа Цолорадо Авиатион Аеро Цоммандер 680 1971. однијела је живот одликованом америчком ветерану из Другог свјетског рата Аудиеју Мурпхију и још пет особа 28. маја 1971. Путници авиона били су на пословном путу из Атланте, Георгиа, у Мартинсвилле, Виргиниа, на авиону Аеро. Командант 680 супер двомоторних авиона чији је власник и којим управља Цолорадо Авиатион Цо, Инц. Летелица се срушила на бок Брусхи планине, четрнаест наутичких миља северозападно од Роанокеа у Вирџинији, у условима слабе видљивости.
Аудие Мурпхи био је високо одликовани амерички војник и добитник Медаље части који је постао глумац. Он се представио у филму У пакао и назад , приказ његових искустава из Другог светског рата. Током 1950 -их и 1960 -их глумили су првенствено у вестерну. Иако је често био јунак, доказао је своју способност да прикаже хладнокрвно унајмљено оружје у филму Но Наме он тхе Буллет . Значајан изузетак у вестернима био је Тихи Американац у којем је глумио са Мајклом Редгрејвом. Мурпхи је снимио преко 40 играних филмова и често је више пута радио са редитељима. Јессе Хиббс који је режирао филм То Хелл анд Бацк радио је са звездом на шест филмова, од којих су само половина били вестерни. Приликом промоције своје књиге То Хелл анд Бацк из 1949. појавио се на радијској верзији Тхис Ис Иоур Лифе . У циљу промоције 1955 филм истог имена, он се појавио на Ед Сулливан Тоаст Града. Био је славни гост у телевизијским емисијама као што је Вхат'с Ми Лине? и појавио се у неколицини телевизијских драма. Мурпхијева једина телевизијска серија Вхисперинг Смитх имала је кратку емисију 1961. За сарадњу у појављивању у епизоди Брокен Бридге војске Сједињених Држава у телевизијској серији Тхе Биг Пицтуре награђен је медаљом за изузетну цивилну службу.
Аудие Мурпхи био је један од најодликованијих борбених војника америчке војске у Другом свјетском рату, који је служио од 1942. до 1945. Добио је сваку америчку борбену награду за храброст која је била на располагању у вријеме његове службе, укључујући и Медаљу части. Такође је добио признања из Француске и Белгије. Својим отпуштањем из војске 1945. године на крају рата, Мурпхи је постао заговорник лијечења посттрауматског стресног поремећаја код ветерана. Меморијална болница Аудие Л. Мурпхи у Сан Антонију и клубови наредника Аудие Мурпхи (САМЦ) у војним базама поштују његове доприносе. Придружио се Националној гарди Тексаса 1950. године, прелазећи у резервни статус 1956. године и остао у гарди до 1969. Имао је и цивилну каријеру као филмски глумац и текстописац. У наставку су наведена признања која је добио за живота и постхумно.
Аудие Леон Мурпхи био је амерички војник, глумац, текстописац и ранчер. Био је један од најодликованијих америчких борбених војника Другог светског рата. Добио је све војне борбене награде за храброст доступне од америчке војске, као и француске и белгијске награде за херојство. Марфи је добио медаљу части за храброст коју је демонстрирао са 19 година јер је сам држао чету немачких војника сат времена у џепу Цолмар у Француској, јануара 1945. године, а затим је извео успешан контранапад док је био рањен и ван муниција.
Несрећа Цолорадо Авиатион Аеро Цоммандер 680 1971. однијела је живот одликованом америчком ветерану из Другог свјетског рата Аудиеју Мурпхију и још пет особа 28. маја 1971. Путници авиона били су на пословном путу из Атланте, Георгиа, у Мартинсвилле, Виргиниа, на авиону Аеро. Командант 680 супер двомоторних авиона чији је власник и којим управља Цолорадо Авиатион Цо, Инц. Летелица се срушила на бок Брусхи планине, четрнаест наутичких миља северозападно од Роанокеа у Вирџинији, у условима слабе видљивости.
Аудие Јамес Норрис је амерички пензионисани професионални кошаркаш и тренер. Норрис је играо за НБА Портланд Траил Блазерс, од 1982. до 1985. Његов бивши саиграч Мицхал Тхомпсон, који је отац Клаиа Тхомпсона, дао му је надимак "Атомски пас", због његових бруталних закуцавања у игри.
Аудие Тхомас Питре био је амерички бас гитариста. Такође је додао резервне вокале у Ацид Батх-у (1991–1997) и основао други бенд познат под именом Схрум (1995). Питре је оформио Схрум са идејом да има два басиста, себе и Јосепха Ј. Фонтенота, који ће створити тежак, бас звук ниске класе са Томасом Виатор-ом на електронским бубњевима и Сцоттом Легером на вокалу. Једини Схрумов албум до сада је Ред Девилс & Пурпле Рингерс .
Аудие Леон Мурпхи био је амерички војник, глумац, текстописац и ранчер. Био је један од најодликованијих америчких борбених војника Другог светског рата. Добио је све војне борбене награде за храброст доступне од америчке војске, као и француске и белгијске награде за херојство. Марфи је добио медаљу части за храброст коју је демонстрирао са 19 година јер је сам држао чету немачких војника сат времена у џепу Цолмар у Француској, јануара 1945. године, а затим је извео успешан контранапад док је био рањен и ван муниција.
Натханиел "Нате" Ратхбун , познатији под уметничким именом Аудиен , амерички је ДЈ, продуцент и музичар. Он производи прогресивну хоусе, транце, електро хоусе и трап музику.
Ово је дискографија америчког ДЈ -а и продуцента Аудиена. Објавио је један студијски албум, четири продужене представе, 34 сингла, 33 ремикса и четири музичка спота.
Публика је група људи који учествују у емисији или се сусрећу са уметничким делом, књижевношћу, позориштем, музиком, видео играма или академицима у било ком медију. Чланови публике учествују на различите начине у различитим врстама уметности; неки догађаји позивају на отворено учешће публике, а други дозвољавају само скромно пљескање, критику и пријем.
АудиенцеПројецт је компанија за истраживање тржишта заснована на технологији основана у Копенхагену у Данској и оперативна широм света. Компанија нуди маркетиншке и оглашивачке алате и услуге који помажу издавачима, агенцијама и оглашивачима да идентификују, изграде, досегну и измере публику. Седиште компаније је у Данској, а канцеларије имају у Великој Британији, Немачкој, Француској и Украјини.
" Публика " је песма јапанске уметнице за снимање Аиуми Хамасаки са њеног трећег студијског албума Дути (2000). Објављен је као пети и последњи сингл албума 1. новембра 2000. у издању Авек Трак -а. Хамасаки је написао нумеру, а продуцирао ју је Мак Матсуура Левис. Даи Нагао и ХΛЛ компоновали су сингл и албум верзију. Појединачно уметничко дело снимио је јапански фотограф Тору Кумазава и садржи двоструке клонове Хамасакија, који личе на публику. Музички, "Публика" је плесно -поп и диско песма.
" Аудиенце " је песма америчког индие роцк бенда Цолд Вар Кидс. Био је то једини сингл њиховог седмог ЕП -а Бехаве Иоурселф (2010). Песму је бенд ставио на располагање за бесплатно преузимање у новембру 2009. године, пре него што је званично објављена 1. децембра 2009.
Ванекове представе су скуп представа у којима је лик Фердинанд Ванек средишњи. Ванек се први пут појавио у представи Публика Вацлава Хавела. Касније се појавио у још три Хавелове драме, као и у представама његових пријатеља и колега, укључујући Павела Ландовског и Тома Стоппарда.
Аудиенце Нетворк је био амерички телевизијски канал који је био у власништву компаније АТ&Т. Представљао је мешавину оригиналних и стечених серија, специјала и играних филмова. Мрежа је радила као бесплатна комерцијална услуга и емитовала је своје програме без уређивања садржаја. Првобитно је био ексклузиван за ДирецТВ, мада је такође додан у АТ&Т У-версе након што је АТ & Т 2015. купио ДирецТВ. Такође је био доступан на каснијим напорима АТ&Т стриминга, укључујући АТ&Т ТВ и АТ&Т Ватцх ТВ, јефтинију опцију доступну корисницима АТ&Т Мобилити. Од 2019. канал је имао претплатничку базу од 26 милиона. Канал је престао са радом 23. маја 2020.
Аудиенце је први албум британске уметничке рок групе Аудиенце, објављен 1969. Избрисан је убрзо након објављивања и сада се може сакупљати у оригиналној винил верзији. Бенд је убрзо потом потписао Тони Страттон-Смитх за Цхарисма Рецордс.
Публика је култни британски уметнички рок бенд који је постојао од 1969. до 1972. године, а затим од 2004. до 2013. године.
Публика је била америчка компанија за мобилну обраду гласа и звука са седиштем у Моунтаин Виеву у Калифорнији и била је један од 34 оснивача удружења Тхе Опен Хандсет Аллианце. Компанија је у мају 2012. године изашла на берзу НАСДАК под симболом АДНЦ. Специјализовали су се за побољшање јасноће гласа и сузбијања буке за широк спектар потрошачких производа, укључујући мобилне телефоне, мобилне уређаје и рачунаре. Купио их је Кновлес за 130 милиона долара у 3К15, који су променили име у Кновлес Интеллигент Аудио.
Публика је:
- особа или група (обично) људи који гледају емисију
- група којој је дело - као што је публикација, перформанс или уметничко дело - усмерено. Циљна група.
Публика је формални састанак који се одржава између шефа државе и друге особе на позив шефа државе. Позив често прати захтев друге особе за састанак. Иако се понекад користи у републикама за описивање састанака са председницима, овај израз се чешће повезује са монархима и папама.
Часопис Аудиенце је амерички књижевни тромесечник основан у јуну 2004. године као е -часопис. Први пут се штампао у јуну 2006. Седиште је у Њујорку. Главни уредник публике је М. Стефан Строзиер, који је такође суоснивач, а издају је светски издавачи публике. Публика је добила име по истоименом књижевном часопису који је објављен (тврди повез) у Америци 1970 -их, а уређивали су га Геоффреи Вард и Роберт Строзиер.
Публика је формални састанак који се одржава између шефа државе и друге особе на позив шефа државе. Позив често прати захтев друге особе за састанак. Иако се понекад користи у републикама за описивање састанака са председницима, овај израз се чешће повезује са монархима и папама.
Публика је драма британског драмског писца Мајкла Фрајна из 1991. године.
Публика је:
- особа или група (обично) људи који гледају емисију
- група којој је дело - као што је публикација, перформанс или уметничко дело - усмерено. Циљна група.
Публика је била америчка компанија за мобилну обраду гласа и звука са седиштем у Моунтаин Виеву у Калифорнији и била је један од 34 оснивача удружења Тхе Опен Хандсет Аллианце. Компанија је у мају 2012. године изашла на берзу НАСДАК под симболом АДНЦ. Специјализовали су се за побољшање јасноће гласа и сузбијања буке за широк спектар потрошачких производа, укључујући мобилне телефоне, мобилне уређаје и рачунаре. Купио их је Кновлес за 130 милиона долара у 3К15, који су променили име у Кновлес Интеллигент Аудио.
Индекс уважавања публике ( АИ ) је резултат од 100 који се користи као показатељ уважавања јавности за телевизијски или радио програм или услугу емитовања у Уједињеном Краљевству.
Индекс уважавања публике ( АИ ) је резултат од 100 који се користи као показатељ уважавања јавности за телевизијски или радио програм или услугу емитовања у Уједињеном Краљевству.
Награда публике је обично награда на филмском фестивалу коју бира публика која присуствује фестивалу, а не фестивалски жири или група критичара.
Награда Лауренце Оливиер за најпопуларнију емисију је годишња награда коју додељује Тхе Социети оф Лондон Тхеатре као признање за достигнућа у комерцијалном британском театру. Награде су установљене као Друштво Вест Енд Тхеатре Авардс 1976. године, а преименоване 1984. у част енглеског глумца Лорда Оливиера. Награда је прекинута након 2016.
Аудиенце Нетворк је био амерички телевизијски канал који је био у власништву компаније АТ&Т. Представљао је мешавину оригиналних и стечених серија, специјала и играних филмова. Мрежа је радила као бесплатна комерцијална услуга и емитовала је своје програме без уређивања садржаја. Првобитно је био ексклузиван за ДирецТВ, мада је такође додан у АТ&Т У-версе након што је АТ & Т 2015. купио ДирецТВ. Такође је био доступан на каснијим напорима АТ&Т стриминга, укључујући АТ&Т ТВ и АТ&Т Ватцх ТВ, јефтинију опцију доступну корисницима АТ&Т Мобилити. Од 2019. канал је имао претплатничку базу од 26 милиона. Канал је престао са радом 23. маја 2020.
Савет за публику у Енглеској основан је оснивањем ББЦ Труста у јануару 2007. Он је заменио Енглеско веће за радиодифузију . Вијеће публике Енглеска игра кључну улогу помажући ББЦ Трусту да разумије потребе, интересе и бриге публике. Такође постоје савети у свакој од нација: Велс, Шкотска и Северна Ирска. Савет публике у Енглеској састаје се најмање шест пута годишње како би проценио учинак ББЦ -а у Енглеској. Може се састати на различитим локацијама широм земље. Председавајући регионалних панела даће својим регионима поглед на различите услуге ББЦ -а, националне и регионалне, као и дати свој допринос формалним консултацијама Труста.
Вијеће за публику у Шкотској (АЦС) основано је оснивањем ББЦ Труста у јануару 2007. Он је замијенио Вијеће за радиодифузију за Шкотску које је имало многе одговорности које садашње Вијеће има.
Вијеће за публику у Валесу основано је оснивањем ББЦ Труста у јануару 2007. Он је замијенио Вијеће за радиодифузију у Валесу које је имало многе одговорности које садашње вијеће има, а основано је 1953. године као резултат Бијеле књиге о емитирању коју је објавила тадашња конзервативна влада. АЦВ је основан како би заступао интересе публике ББЦ -а у Велсу и помогао ББЦ Трусту да разуме потребе, интересе и бриге публике. Постоје и други савети за остале три нације у Енглеској, Шкотској и Северној Ирској. Има 11 чланова из читаве кнежевине.
Вијеће за публику у Шкотској (АЦС) основано је оснивањем ББЦ Труста у јануару 2007. Он је замијенио Вијеће за радиодифузију за Шкотску које је имало многе одговорности које садашње Вијеће има.
Дизајн публике је социолингвистички модел који је описао Аллан Белл 1984. године и који предлаже да се промена језичког стила дешава првенствено као одговор на публику говорника. Према овом моделу, говорници свој говор прилагођавају првенствено говору своје публике како би изразили солидарност или интимност са њима, или се удаљили од говора своје публике како би изразили дистанцу.
АУДЕЛЦО , Одбор за развој публике, Инц. , основала је 1973. Вивиан Робинсон у част изврсности у афроамеричком позоришту у Нев Иорку.
Урањање у публику резултат је који глумац или извођач користи властитим способностима и техником како би привукао публику даље у причу кроз директну интеракцију. Посебно се користи у позоришту. Познат је и као „излазак из четвртог зида".
Публика мере за мерење колико су људи у публици, обично у вези са радио слушалаца и телевизијске гледаности, али и у односу на новине и часописа читалаца и, све више, веб саобраћаја на сајтовима. Понекад се овај израз користи као пракса која помаже емитерима и оглашивачима да одреде ко слуша, а не само колико људи слуша. У неким деловима света, резултирајући релативни број назива се удео публике , док се на другим местима користи шири термин тржишни удео. Ово шире значење назива се и истраживање публике .
Аудиенце Меасуремент & Аналитицс Лимитед (аМап) је систем за мерење телевизијске публике преко ноћи који је пружао податке о телевизији у Индији, као што су демографија, власништво и гледаност. Такође покреће АмапДигитал, ДТХ таблу за мерење гледаности ТВ-а преко ноћи. Податке сада пружа Савет за истраживање публике емитованог програма (БАРЦ) из Индије.
Аудиенце Меасуремент & Аналитицс Лимитед (аМап) је систем за мерење телевизијске публике преко ноћи који је пружао податке о телевизији у Индији, као што су демографија, власништво и гледаност. Такође покреће АмапДигитал, ДТХ таблу за мерење гледаности ТВ-а преко ноћи. Податке сада пружа Савет за истраживање публике емитованог програма (БАРЦ) из Индије.
Аудиенце Меасуремент & Аналитицс Лимитед (аМап) је систем за мерење телевизијске публике преко ноћи који је пружао податке о телевизији у Индији, као што су демографија, власништво и гледаност. Такође покреће АмапДигитал, ДТХ таблу за мерење гледаности ТВ-а преко ноћи. Податке сада пружа Савет за истраживање публике емитованог програма (БАРЦ) из Индије.
Аудиенце Нетворк је био амерички телевизијски канал који је био у власништву компаније АТ&Т. Представљао је мешавину оригиналних и стечених серија, специјала и играних филмова. Мрежа је радила као бесплатна комерцијална услуга и емитовала је своје програме без уређивања садржаја. Првобитно је био ексклузиван за ДирецТВ, мада је такође додан у АТ&Т У-версе након што је АТ & Т 2015. купио ДирецТВ. Такође је био доступан на каснијим напорима АТ&Т стриминга, укључујући АТ&Т ТВ и АТ&Т Ватцх ТВ, јефтинију опцију доступну корисницима АТ&Т Мобилити. Од 2019. канал је имао претплатничку базу од 26 милиона. Канал је престао са радом 23. маја 2020.
Публика једног може се односити на:
- "Аудиенце оф Оне" (песма), песма Рисе Агаинст 2008
- Аудиенце оф Оне (албум) , албум Хеатхер Хеадлеи из 2009
- Аудиенце оф Оне, бивши бенд фронтмена групе Цирца Сурвиве, Антхони Греен
- Аудиенце оф Оне (филм) , документарни филм из 2007. године који је режирао Мицхаел Јацобс
Позната и као анализа пријема, теорија пријема публике постала је у широкој употреби као начин карактеризације таласа истраживања публике који се догодио у оквиру комуникација и студија културе током 1980 -их и 1990 -их. У целини, овај рад је усвојио „културалистичку" перспективу, имао је тенденцију да користи квалитативне методе истраживања и имао је тенденцију да се, на овај или онај начин, бави истраживањем активног избора, употребе и тумачења медијског материјала, потрошачи. Може бити позната и као теорија пријема, у којој произвођачи кодирају са жељеним одговором, а затим публика декодира.
Одговор публике је врста интеракције повезане са употребом система одговора публике за стварање интерактивности између излагача и његове публике.
Одговор публике је врста интеракције повезане са употребом система одговора публике за стварање интерактивности између излагача и његове публике.
Одговор публике је врста интеракције повезане са употребом система одговора публике за стварање интерактивности између излагача и његове публике.
Медијске студије су дисциплина и поље студија које се бави садржајем, историјом и ефектима различитих медија; посебно масовних медија. Медијске студије могу се ослањати на традиције и друштвених и хуманистичких наука, али углавном из својих основних дисциплина масовне комуникације, комуникације, комуникологије и комуникологије.
Аудиенце витх тхе Минд је четврти студијски албум британске алтернативне рок групе Тхе Хоусе оф Лове. То је било последње ново издање бенда до 2005.
Аудиенце витх тхе Минд је четврти студијски албум британске алтернативне рок групе Тхе Хоусе оф Лове. То је било последње ново издање бенда до 2005.
Анализа публике је задатак који технички писци често обављају у раним фазама пројекта. Састоји се од процене публике како би се увериле да су им информације на одговарајућем нивоу. Публика се често назива крајњим корисником и сва комуникација мора бити усмерена ка дефинисаној публици. Дефинисање публике захтева разматрање многих фактора, као што су старост, култура и познавање предмета. Након разматрања свих познатих фактора, може се креирати профил циљне публике, омогућавајући писцима да пишу на начин који разуме циљна публика.
Индекс уважавања публике ( АИ ) је резултат од 100 који се користи као показатељ уважавања јавности за телевизијски или радио програм или услугу емитовања у Уједињеном Краљевству.
Награда публике је обично награда на филмском фестивалу коју бира публика која присуствује фестивалу, а не фестивалски жири или група критичара.
Награда Лауренце Оливиер за најпопуларнију емисију је годишња награда коју додељује Тхе Социети оф Лондон Тхеатре као признање за достигнућа у комерцијалном британском театру. Награде су установљене као Друштво Вест Енд Тхеатре Авардс 1976. године, а преименоване 1984. у част енглеског глумца Лорда Оливиера. Награда је прекинута након 2016.
У теорији међународних односа, трошак публике је домаћи политички трошак који лидер сноси из свог бирачког округа ако ескалира спољнополитичку кризу, а затим се сматра да одустаје. Сматра се да је то један од потенцијалних механизама за теорију демократског мира. Повезан је са стипендирањем рационалног избора у међународним односима.
Вијеће за публику у Шкотској (АЦС) основано је оснивањем ББЦ Труста у јануару 2007. Он је замијенио Вијеће за радиодифузију за Шкотску које је имало многе одговорности које садашње Вијеће има.
Вијеће за публику у Шкотској (АЦС) основано је оснивањем ББЦ Труста у јануару 2007. Он је замијенио Вијеће за радиодифузију за Шкотску које је имало многе одговорности које садашње Вијеће има.
Научници су предложили различите социолошке класификације религијских покрета . У социологији религије најраширенија класификација је типологија црквених секти. Типологија каже да цркве, цркве, конфесије и секте чине континуитет са све мањим утицајем на друштво. Секте су отцепљене групе из реномиранијих религија и имају тенденцију да буду у напетости са друштвом.
Дизајн публике је социолингвистички модел који је описао Аллан Белл 1984. године и који предлаже да се промена језичког стила дешава првенствено као одговор на публику говорника. Према овом моделу, говорници свој говор прилагођавају првенствено говору своје публике како би изразили солидарност или интимност са њима, или се удаљили од говора своје публике како би изразили дистанцу.
Социјалне олакшице се дефинишу као побољшање или смањење перформанси појединца у раду са другим људима, а не сами.
Концертна етикета односи се на скуп друштвених норми које поштују они који присуствују музичким наступима. Ове норме варирају у зависности од врсте музичког извођења и могу бити строге или неформалне.
Ток публике описује како се људи крећу кроз медијске понуде у временском слиједу. Стабилни обрасци протока публике први пут су идентификовани почетком двадесетог века када су радијски емитери уочили тенденцију публике да прати један програм за другим. До 1950 -их, телевизијска публика показивала је сличне обрасце протока. Недуго након тога, друштвени научници почели су квантификовати обрасце тока телевизијске публике и његове одреднице. Ток публике наставља да карактерише линеарну потрошњу медија. И новији облици нелинеарних медија доказују аналогне обрасце „тока пажње".
Фрагментација публике описује степен у којем је публика распоређена по медијским понудама. Традиционални медији, попут радиодифузних мрежа, дуго су страховали да ће технолошке и регулаторне промене повећати конкуренцију и нагризати њихову публику. Друштвени научници забринути су због губитка заједничког културног форума и пораста екстремистичких медија. Стога су се многи прикази фрагментације фокусирали на медије као јединицу за анализу и извештавали о статусу своје публике. Али фрагментација се такође може концептуализовати на нивоу појединаца и публике, откривајући различите карактеристике феномена. Вебстер и Ксиазек су тврдили да постоје три врсте фрагментације: медијски, кориснички и публика
Урањање у публику резултат је који глумац или извођач користи властитим способностима и техником како би привукао публику даље у причу кроз директну интеракцију. Посебно се користи у позоришту. Познат је и као „излазак из четвртог зида".
Публика мере за мерење колико су људи у публици, обично у вези са радио слушалаца и телевизијске гледаности, али и у односу на новине и часописа читалаца и, све више, веб саобраћаја на сајтовима. Понекад се овај израз користи као пракса која помаже емитерима и оглашивачима да одреде ко слуша, а не само колико људи слуша. У неким деловима света, резултирајући релативни број назива се удео публике , док се на другим местима користи шири термин тржишни удео. Ово шире значење назива се и истраживање публике .
Публика је група људи који учествују у емисији или се сусрећу са уметничким делом, књижевношћу, позориштем, музиком, видео играма или академицима у било ком медију. Чланови публике учествују на различите начине у различитим врстама уметности; неки догађаји позивају на отворено учешће публике, а други дозвољавају само скромно пљескање, критику и пријем.
Крива меморије публике резимира истраживање о томе шта ће обична публика презентације највероватније запамтити из порука излагача. Крива меморије публике важна је при планирању ефикасне корпоративне комуникације.
Као својеврсна "традиција", најгледанији бразилски ТВ програм годишње је теленовела у 21:00 Реде Глобо. За сезону 2015-16 биће објављене две новеле за овај пут, са минималним циљем од 35 бодова. Прву, Бабилониа , написали су Гилберто Брага, Рицардо Линхарес и Јоао Ксименес Брага, а емитује се од понедељка, 16. марта 2015. у 21:30 / 22:45 (БРТ / АМТ).
Као својеврсна "традиција", најгледанији бразилски ТВ програм годишње је теленовела у 21:00 Реде Глобо. За сезону 2015-16 биће објављене две новеле за овај пут, са минималним циљем од 35 бодова. Прву, Бабилониа , написали су Гилберто Брага, Рицардо Линхарес и Јоао Ксименес Брага, а емитује се од понедељка, 16. марта 2015. у 21:30 / 22:45 (БРТ / АМТ).
Цаминхо дас Индиас је бразилска теленовела у продукцији Реде Глобо. Трајао је од 19. јануара до 11. септембра 2009., а Телефутура је емитовала уређену верзију на шпанском језику од 5. октобра 2010. до 25. априла 2011. Цаминхо дас Индиас је прича о контрастима која испитује разлике у веровањима и вредностима источног и западног света. .
Цаминхо дас Индиас је бразилска теленовела у продукцији Реде Глобо. Трајао је од 19. јануара до 11. септембра 2009., а Телефутура је емитовала уређену верзију на шпанском језику од 5. октобра 2010. до 25. априла 2011. Цаминхо дас Индиас је прича о контрастима која испитује разлике у веровањима и вредностима источног и западног света. .
Публика једног може се односити на:
- "Аудиенце оф Оне" (песма), песма Рисе Агаинст 2008
- Аудиенце оф Оне (албум) , албум Хеатхер Хеадлеи из 2009
- Аудиенце оф Оне, бивши бенд фронтмена групе Цирца Сурвиве, Антхони Греен
- Аудиенце оф Оне (филм) , документарни филм из 2007. године који је режирао Мицхаел Јацобс
" Аудиенце " је песма америчког индие роцк бенда Цолд Вар Кидс. Био је то једини сингл њиховог седмог ЕП -а Бехаве Иоурселф (2010). Песму је бенд ставио на располагање за бесплатно преузимање у новембру 2009. године, пре него што је званично објављена 1. децембра 2009.
Аудиенце оф Оне је трећи студијски албум тринидадско-америчке певачице Хеатхер Хеадлеи. Објавила га је ЕМИ Цхристиан Мусиц Гроуп 13. јануара 2009. у Сједињеним Државама, након Хеадлеиевог преласка са РЦА Рецордса. То је збирка обрада популарних еванђеоских песама, као и оригиналних песама, које је углавном продуцирао Кеитх Тхомас. Добитник је Грамми награде за најбољи савремени Р&Б госпел албум на 52. годишњој додели Греми награда. Осим тога, публика једног је номинована за награду Дове за савремени госпел албум године на 41. додјели награда ГМА Дове.
" Аудиенце оф Оне " је песма америчког рок бенда Рисе Агаинст, коју је написао фронтмен бенда Тим МцИлратх. То је други сингл са њиховог албума Аппеал то Реасон из 2008. На првом месту Биллбоардове листе алтернативних песама, "Аудиенце оф Оне" је трећи по величини сингл Рисе Агаинст, иза претходног сингла " Аппеал то Реасон ", "Ре-Едуцатион", који је заузео треће место и трећи сингл "Савиор" ".
Аудиенце оф Оне је трећи студијски албум тринидадско-америчке певачице Хеатхер Хеадлеи. Објавила га је ЕМИ Цхристиан Мусиц Гроуп 13. јануара 2009. у Сједињеним Државама, након Хеадлеиевог преласка са РЦА Рецордса. То је збирка обрада популарних еванђеоских песама, као и оригиналних песама, које је углавном продуцирао Кеитх Тхомас. Добитник је Грамми награде за најбољи савремени Р&Б госпел албум на 52. годишњој додели Греми награда. Осим тога, публика једног је номинована за награду Дове за савремени госпел албум године на 41. додјели награда ГМА Дове.
Публика једног може се односити на:
- "Аудиенце оф Оне" (песма), песма Рисе Агаинст 2008
- Аудиенце оф Оне (албум) , албум Хеатхер Хеадлеи из 2009
- Аудиенце оф Оне, бивши бенд фронтмена групе Цирца Сурвиве, Антхони Греен
- Аудиенце оф Оне (филм) , документарни филм из 2007. године који је режирао Мицхаел Јацобс
Аудиенце оф Оне је документарни филм из 2007. године који је режирао Мицхаел Јацобс. Премијерно је изведена 9. марта 2007. у Соутх би Соутхвест у Аустину у Тексасу.
" Аудиенце оф Оне " је песма америчког рок бенда Рисе Агаинст, коју је написао фронтмен бенда Тим МцИлратх. То је други сингл са њиховог албума Аппеал то Реасон из 2008. На првом месту Биллбоардове листе алтернативних песама, "Аудиенце оф Оне" је трећи по величини сингл Рисе Агаинст, иза претходног сингла " Аппеал то Реасон ", "Ре-Едуцатион", који је заузео треће место и трећи сингл "Савиор" ".
Публика је група људи који учествују у емисији или се сусрећу са уметничким делом, књижевношћу, позориштем, музиком, видео играма или академицима у било ком медију. Чланови публике учествују на различите начине у различитим врстама уметности; неки догађаји позивају на отворено учешће публике, а други дозвољавају само скромно пљескање, критику и пријем.
Друштвени плес је категорија плесова који имају друштвену функцију и контекст. Друштвени плесови су намењени више учествовању него извођењу и могу се релативно лако водити и пратити. Често се плешу само ради дружења и забаве, иако могу имати церемонијалне, такмичарске и еротске функције.
No comments:
Post a Comment