Sunday, August 22, 2021

Audi R18_e-tron_quattro/Audi R18


Ауди Р18_е-трон_куаттро/Ауди Р18:

Ауди Р18 је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је конструисао немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р15 ТДИ. Као и његов претходник, Р18 користи ТДИ дизел мотор са турбопуњачем, али смањеног капацитета од 3,7 литара и у конфигурацији В6. По први пут од 1999. Р8Ц, Аудијев прототип Ле Ман -а користи затворени дизајн кокпита. Р18 је такође први Аудијев тркачки аутомобил са хибридном снагом.


Ауди Р18_ултра/Ауди Р18:

Ауди Р18 је тркачки аутомобил прототипа Ле Манса (ЛМП) који је конструисао немачки произвођач аутомобила Ауди АГ. Он је наследник Аудија Р15 ТДИ. Као и његов претходник, Р18 користи ТДИ дизел мотор са турбопуњачем, али смањеног капацитета од 3,7 литара и у конфигурацији В6. По први пут од 1999. Р8Ц, Аудијев прототип Ле Ман -а користи затворени дизајн кокпита. Р18 је такође први Аудијев тркачки аутомобил са хибридном снагом.


Ауди Р3/Ауди ТТ:

Ауди ТТ је спортски аутомобил са 2 врата који производи Ауди од 1998. године, а тренутно је у трећој генерацији. Прве две генерације саставила је подружница Аудија Ауди Хунгариа Мотор Кфт. у Ђеру у Мађарској, користећи каросерије произведене и офарбане у Аудијевој фабрици у Инголстадту и делове које је у потпуности произвела мађарска фабрика за трећу генерацију.


Ауди Р4/Ауди е-трон (марка):

Ауди е-трон је серија електричних и хибридних аутомобила које је Ауди приказивао од 2009. године наовамо. Ауди је 2012. године представио плуг-ин хибридну верзију, А3 Спортбацк е-трон, која је малопродајним купцима у Европи пуштена у продају у августу 2014. године, а за САД је предвиђена 2015. Десетљеће након представљања првог е-трон концепта на Међународни сајам аутомобила у Њемачкој 2009. године, први Аудијев потпуно електрични СУВ е-трон кренуо је у производњу 2019.


Ауди Р5/Ауди е-трон (марка):

Ауди е-трон је серија електричних и хибридних аутомобила које је Ауди приказивао од 2009. године наовамо. Ауди је 2012. године представио плуг-ин хибридну верзију, А3 Спортбацк е-трон, која је малопродајним купцима у Европи пуштена у продају у августу 2014. године, а за САД је предвиђена 2015. Десетљеће након представљања првог е-трон концепта на Међународни сајам аутомобила у Њемачкој 2009. године, први Аудијев потпуно електрични СУВ е-трон кренуо је у производњу 2019.


Ауди Р8/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8Ц/Ауди Р8Ц:

Ауди Р8Ц је прототип тркачког аутомобила Ле Манс који је направио Ауди, а дизајнирао га је Петер Еллераи за такмичење на 24 сата Ле Мана 1999. године у категорији ЛМГТП. Развијен је заједно са отвореним шпијуном категорије Ауди Р8Р ЛМП, пре него што га је 2000. године заменио потпуно нови Ауди Р8.


Ауди Р8Р/Ауди Р8Р:

Ауди Р8Р је био прототип Ле Мана који је Ауди изградио за 24 сата Ле Мана 1999. године, и претходник доминантног Аудија Р8 који је дебитовао 2000. Тркало се заједно са британским моделом Ауди Р8Ц са затвореном кокпитом.


Ауди Р8_ (ЛМП)/Ауди Р8 (ЛМП):

Ауди Р8 је спортски прототип тркачког аутомобила Ле Манс-а представљен 2000. године за трке спортских аутомобила као поновна изградња њихових Ауди Р8Р и Ауди Р8Ц коришћених 1999. У својој класи, то је један од најуспешнијих тркаћих спортских аутомобила који је победио трка 24 сата Ле Мана 2000, 2001, 2002, 2004. и 2005. године, пет од укупно шест година на којима се такмичила. Његов низ победа у Ле Мансу између 2000. и 2005. године прекинут је тек 2003. од стране Бентлеи Спеед 8, другог тркачког аутомобила који је те године представила Волксваген Гроуп.


Ауди Р8_ (Раце_Цар)/Ауди Р8 (ЛМП):

Ауди Р8 је спортски прототип тркачког аутомобила Ле Манс-а представљен 2000. године за трке спортских аутомобила као поновна изградња њихових Ауди Р8Р и Ауди Р8Ц коришћених 1999. У својој класи, то је један од најуспешнијих тркаћих спортских аутомобила који је победио трка 24 сата Ле Мана 2000, 2001, 2002, 2004. и 2005. године, пет од укупно шест година на којима се такмичила. Његов низ победа у Ле Мансу између 2000. и 2005. године прекинут је тек 2003. од стране Бентлеи Спеед 8, другог тркачког аутомобила који је те године представила Волксваген Гроуп.


Ауди Р8_ (Роад_Цар)/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ (Тип_42)/Ауди Р8 (Тип 42):

Ауди Р8 је прва генерација спортског аутомобила Р8 коју је развио и произвео немачки произвођач аутомобила Ауди. Замишљен 2003. године у облику концепта, Р8 је пуштен у производњу у јуну 2006. Тип 42 је заснован на Ламборгхини Галларду и дели његову шасију и мотор. Аудијева матична компанија Волксваген Гроуп посједује и Ламборгхини, а дијелови оба аутомобила дијељени су углавном ради уштеде трошкова развоја. Производња Типе 42 је окончана у августу 2015. године, након представљања Типе 4С на Салону аутомобила у Женеви 2015. године, који је био заснован на потпуно новој платформи.


Ауди Р8_ (Тип_4С)/Ауди Р8 (Тип 4С):

Ауди Р8 је друга генерација спортског аутомобила Р8 њемачког произвођача аутомобила Ауди. Тип 4С је заснован на Ламборгхини Хурацану и дели његову платформу и мотор. Тип 4С представљен је на сајму аутомобила у Женеви 2015. године, а производња је почела крајем 2015. године.


Ауди Р8_ (прва генерација)/Ауди Р8 (тип 42):

Ауди Р8 је прва генерација спортског аутомобила Р8 коју је развио и произвео немачки произвођач аутомобила Ауди. Замишљен 2003. године у облику концепта, Р8 је пуштен у производњу у јуну 2006. Тип 42 је заснован на Ламборгхини Галларду и дели његову шасију и мотор. Аудијева матична компанија Волксваген Гроуп посједује и Ламборгхини, а дијелови оба аутомобила дијељени су углавном ради уштеде трошкова развоја. Производња Типе 42 је окончана у августу 2015. године, након представљања Типе 4С на Салону аутомобила у Женеви 2015. године, који је био заснован на потпуно новој платформи.


Ауди Р8_ (тркачки_аутомобил)/Ауди Р8 (ЛМП):

Ауди Р8 је спортски прототип тркачког аутомобила Ле Манс-а представљен 2000. године за трке спортских аутомобила као поновна изградња њихових Ауди Р8Р и Ауди Р8Ц коришћених 1999. У својој класи, то је један од најуспешнијих тркаћих спортских аутомобила који је победио трка 24 сата Ле Мана 2000, 2001, 2002, 2004. и 2005. године, пет од укупно шест година на којима се такмичила. Његов низ победа у Ле Мансу између 2000. и 2005. године прекинут је тек 2003. од стране Бентлеи Спеед 8, другог тркачког аутомобила који је те године представила Волксваген Гроуп.


Ауди Р8_ (друмски_цар)/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ (друга_генерација)/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ГТ3_Ултра/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ЛМС/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ЛМС_Цуп/Ауди Р8 ЛМС куп:

Ауди Р8 ЛМС Цуп је тркачка серија спортских аутомобила марке Ауди са седиштем у Азији. Аутомобили Ауди Р8 ЛМС Цуп засновани на Ауди Р8 ЛМС (ГТ3).


Ауди Р8_ЛМС_ГТ3/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ЛМС_ГТ3_Ултра/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ЛМС_ГТ4/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ЛМС_Ултра/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ЛМС_ултра/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_Ле_Манс_Цонцепт/Ауди Р8 Ле Манс Цонцепт:

Ауди Р8 В12 ТДИ , био је концептни аутомобил са дизел мотором који је први пут представљен јавности на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 13. јануара, а затим и на Салону аутомобила у Женеви у марту исте године. Аутомобил је опремљен 6,0-литарским В12 мотором, који користи дугогодишњу турбодизелску технологију са директним убризгавањем (ТДИ) Волксваген Групе. Овај мотор производи 368 кВ при 4.000 о / мин и 1.000 Н⋅м (738 лбф⋅фт) обртног момента при 1.750-3.000 о / мин. Аутомобил користи Аудијев систем куаттро са сталним погоном на сва четири точка и 6-степени ручни мењач. Аутомобил може убрзати од 0–100 км/х (0–62 мпх) за 4,2 секунде, а може постићи максималну брзину од преко 300 км/х (186 мпх).


Ауди Р8_РМС_ултра/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_Раце_Цар/Ауди Р8 (ЛМП):

Ауди Р8 је спортски прототип тркачког аутомобила Ле Манс-а представљен 2000. године за трке спортских аутомобила као поновна изградња њихових Ауди Р8Р и Ауди Р8Ц коришћених 1999. У својој класи, то је један од најуспешнијих тркаћих спортских аутомобила који је победио трка 24 сата Ле Мана 2000, 2001, 2002, 2004. и 2005. године, пет од укупно шест година на којима се такмичила. Његов низ победа у Ле Мансу између 2000. и 2005. године прекинут је тек 2003. од стране Бентлеи Спеед 8, другог тркачког аутомобила који је те године представила Волксваген Гроуп.


Ауди Р8_Раце_Цар_ (1999-2005)/Ауди Р8 (ЛМП):

Ауди Р8 је спортски прототип тркачког аутомобила Ле Манс-а представљен 2000. године за трке спортских аутомобила као поновна изградња њихових Ауди Р8Р и Ауди Р8Ц коришћених 1999. У својој класи, то је један од најуспешнијих тркаћих спортских аутомобила који је победио трка 24 сата Ле Мана 2000, 2001, 2002, 2004. и 2005. године, пет од укупно шест година на којима се такмичила. Његов низ победа у Ле Мансу између 2000. и 2005. године прекинут је тек 2003. од стране Бентлеи Спеед 8, другог тркачког аутомобила који је те године представила Волксваген Гроуп.


Ауди Р8_Роад_Цар/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_Роад_Цар_ (2006-) ./ Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_Спидер/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_ТДИ_Ле_Манс/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_Ултра/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_е-трон/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_етрон/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_куаттро/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди Р8_роад_цар/Ауди Р8:

Ауди Р8 је спортски аутомобил са средњим мотором и двоседом, који користи Аудијев заштитни знак куаттро систем сталног погона на све точкове. Представио га је немачки произвођач аутомобила Ауди АГ 2006. године.


Ауди РЦ8_2.0_ТФСИ/Ауди РЦ8 2.0 ТФСИ мотор:

Ауди РЦ8 2.0 ТФСИ је масовно произведени четворотактни 2,0-литарски бензински мотор са 4 турбопуњача са једним турбопуњачем, развијен и произведен од стране Ауди Спорт ГмбХ за Деутсцхе Тоуренваген Мастерс. Мотор РЦ8 2.0 ТФСИ обично се заснива на мотору друмских аутомобила Ауди 2.0 Р4 16в ТСИ/ТФСИ (ЕА888). Ауди РЦ8 ТФСИ је потиснут 15. новембра 2018. године, а касније је јавно објављен 20. марта 2019. године након више испитивања диномоторног мотора. Ауди РЦ8 ТФСИ је први до сада ДТМ мотор са турбопуњачем, који је заменио застарели Ауди ДТМ В8 мотор након деветнаест година рада који је у складу са прописима „класе један" који се деле са јапанским Супер ГТ-ом.


Ауди РЦ8_2.0_ТФСИ_енгине/Ауди РЦ8 2.0 ТФСИ мотор:

Ауди РЦ8 2.0 ТФСИ је масовно произведени четворотактни 2,0-литарски бензински мотор са 4 турбопуњача са једним турбопуњачем, развијен и произведен од стране Ауди Спорт ГмбХ за Деутсцхе Тоуренваген Мастерс. Мотор РЦ8 2.0 ТФСИ обично се заснива на мотору друмских аутомобила Ауди 2.0 Р4 16в ТСИ/ТФСИ (ЕА888). Ауди РЦ8 ТФСИ је потиснут 15. новембра 2018. године, а касније је јавно објављен 20. марта 2019. године након више испитивања диномоторног мотора. Ауди РЦ8 ТФСИ је први до сада ДТМ мотор са турбопуњачем, који је заменио застарели Ауди ДТМ В8 мотор након деветнаест година рада који је у складу са прописима „класе један" који се деле са јапанским Супер ГТ-ом.


Ауди РЦ8_ТФСИ/Ауди РЦ8 2.0 ТФСИ мотор:

Ауди РЦ8 2.0 ТФСИ је масовно произведени четворотактни 2,0-литарски бензински мотор са 4 турбопуњача са једним турбопуњачем, развијен и произведен од стране Ауди Спорт ГмбХ за Деутсцхе Тоуренваген Мастерс. Мотор РЦ8 2.0 ТФСИ обично се заснива на мотору друмских аутомобила Ауди 2.0 Р4 16в ТСИ/ТФСИ (ЕА888). Ауди РЦ8 ТФСИ је потиснут 15. новембра 2018. године, а касније је јавно објављен 20. марта 2019. године након више испитивања диномоторног мотора. Ауди РЦ8 ТФСИ је први до сада ДТМ мотор са турбопуњачем, који је заменио застарели Ауди ДТМ В8 мотор након деветнаест година рада који је у складу са прописима „класе један" који се деле са јапанским Супер ГТ-ом.


Модели Ауди РС/Ауди С и РС:

Модели Ауди С и РС представљају низ верзија високих перформанси одређених модела аутомобила немачке аутомобилске компаније Ауди АГ. Ови аутомобили се првенствено фокусирају на побољшане „спортске" перформансе. Производња Ауди "С" аутомобила започела је 1990. са С2 Цоупеом, док се први "РС" аутомобил појавио четири године касније са Аудијем РС 2 Авант.


Ауди РС2/Ауди РС 2 Авант:

Ауди РС2 Авант , обично познат као Ауди 80 РС2 , био је лимитирано издање Ауди са пет врата и петоседом високих перформанси, произведено од марта 1994. до јула 1995. Колаборативно дизајнирано као заједничко улагање између Ауди АГ и Порсцхеа и изграђен на Аудијевом 80 Аванту, интерно означеном као П1 . То је било прво Ауди-јево возило "РС" , и прво од њихових високих перформанси Аванта; користио је најмоћнију и најтемељитије развијену верзију Аудијевог редног петоцилиндричног мотора са турбопуњачем.


Ауди РС2_Авант/Ауди РС 2 Авант:

Ауди РС2 Авант , обично познат као Ауди 80 РС2 , био је лимитирано издање Ауди са пет врата и петоседом високих перформанси, произведено од марта 1994. до јула 1995. Колаборативно дизајнирано као заједничко улагање између Ауди АГ и Порсцхеа и изграђен на Аудијевом 80 Аванту, интерно означеном као П1 . То је било прво Ауди-јево возило "РС" , и прво од њихових високих перформанси Аванта; користио је најмоћнију и најтемељитије развијену верзију Аудијевог редног петоцилиндричног мотора са турбопуњачем.


Ауди РС3/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди РС3_Спортбацк/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди РС3_спортбацк/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди РС4/Ауди РС 4:

Ауди РС 4 је варијанта високих перформанси из серије Ауди А4 коју производи Ауди Спорт ГмбХ за АУДИ АГ, одјел Волксваген Групе. Изразито се пробија изнад Аудија С4 као најбржи аутомобил који је највише фокусиран на спорт заснован на А4 „Б" платформи за аутомобиле. РС 4 је поново представљен 2012. године, заснован на А4 Аванту уместо лимузине као и оригинални модел.


Ауди РС5/Ауди А5:

Ауди А5 је серија компактних извршних купе аутомобила које производи њемачки произвођач аутомобила Ауди од јуна 2007. Асортиман А5 додатно укључује купе, кабриолет и "Спортбацк" верзију Ауди А4 лимузине и каравана.


Ауди РС5_ДТМ/Ауди серије 5 ДТМ (са атмосферским усисавањем):

Ауди серије 5 ДТМ је путнички аутомобил који је произвео њемачки произвођач аутомобила Ауди АГ за употребу у Деутсцхе Тоуренваген Мастерсу. Развијен је 2011. године и трчао се у ДТМ сезонама 2012-2018 пре него што је замењен ажурираном турбо верзијом Аудија РС5 Турбо ДТМ од сезоне 2019 надаље. Дизајнирао га је бивши Аудијев шеф истраживања и развоја Волфганг Дурхеимер. А5 ДТМ је заменио пензионисани Ауди А4 ДТМ крајем сезоне 2011. и заснован на серијском Аудију А5.


Ауди РС5_Турбо_ДТМ/Ауди РС5 Турбо ДТМ:

Ауди РС5 Турбо ДТМ је путнички аутомобил "класе 1" који је произвео немачки произвођач аутомобила Ауди АГ за употребу у Деутсцхе Тоуренваген Мастерсу. Аутомобил је ажурирана верзија претходног Аудија РС5 ДТМ који је имао мотор са атмосферским усисавањем. Ауди РС5 Турбо ДТМ ће и даље бити базиран на серијском Ауди РС5. Аутомобил је дебитовао у ДТМ -у у сезони 2019. по прописима „Класе 1" и користио се до сезоне 2020. РС5 Турбо је Аудијев први ДТМ аутомобил са турбо погоном.


Ауди РС6/Ауди РС 6:

Ауди РС 6 је варијанта високих перформанси из серије Ауди А6, коју производи подружница високих перформанси Ауди Спорт ГмбХ, за Ауди АГ, подружницу Волксваген Групе.


Ауди РС7/Ауди А7:

Ауди А7 је извршни аутомобил који производи Ауди од 2010. године. Повратни лифт са пет врата, има нагнуту линију крова са стрмо нагнутим задњим стаклом и интегрисаним поклопцем пртљажника, те четири врата без оквира.


Ауди РСК/Ауди РСК:

Ауди РСК је концептни аутомобил са средњим мотором који је развила компанија Ауди АГ за употребу као пласман производа у научно-фантастичном филму И, Робот из 2004. године. Намера је да прикаже технолошки напредан аутомобил у градском пејзажу Чикага од 2035.


Ауди РСК_Цонцепт/Ауди РСК:

Ауди РСК је концептни аутомобил са средњим мотором који је развила компанија Ауди АГ за употребу као пласман производа у научно-фантастичном филму И, Робот из 2004. године. Намера је да прикаже технолошки напредан аутомобил у градском пејзажу Чикага од 2035.


Ауди РСК_Е-трон/Ауди РСК е-трон:

Ауди РСК е-трон је концептни аутомобил који је развио Ауди за употребу у анимираном филму Шпијуни под маском 2019. Према Аудију, аутомобил је блиско дизајниран са Блуе Ски Студиос и има "визионарски језик дизајна и футуристичке нагласке, укључујући холограмски брзиномер".


Ауди РСК_е-трон/Ауди РСК е-трон:

Ауди РСК е-трон је концептни аутомобил који је развио Ауди за употребу у анимираном филму Шпијуни под маском 2019. Према Аудију, аутомобил је блиско дизајниран са Блуе Ски Студиос и има "визионарски језик дизајна и футуристичке нагласке, укључујући холограмски брзиномер".


Ауди РС_2_Авант/Ауди РС 2 Авант:

Ауди РС2 Авант , обично познат као Ауди 80 РС2 , био је лимитирано издање Ауди са пет врата и петоседом високих перформанси, произведено од марта 1994. до јула 1995. Колаборативно дизајнирано као заједничко улагање између Ауди АГ и Порсцхеа и изграђен на Аудијевом 80 Аванту, интерно означеном као П1 . То је било прво Ауди-јево возило "РС" , и прво од њихових високих перформанси Аванта; користио је најмоћнију и најтемељитије развијену верзију Аудијевог редног петоцилиндричног мотора са турбопуњачем.


Ауди РС_3/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди РС_3_ЛМС/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди РС_3_ЛМС_ТЦР/Ауди РС 3 ЛМС ТЦР:

Ауди РС 3 ЛМС ТЦР је тркачки аутомобил изграђен према систему правила ТЦР. Заснован је на Ауди РС 3 лимузини. Такође је значајно проширен, а на аутомобил су уграђени тркачки спојлери, као и одговарајућа цев за превртање унутар возила ради неопходне безбедности. Његов мотор је дволитарски, четвороцилиндрични, турбо мотор. Са 330 коњских снага убрзава до 100 км/х за 4,5 секунди. По дизајну је донекле сличан савременом аутомобилу ДТМ, али серија ТЦР и циљ компаније су трке засноване на купцима са моделом, односно серијска производња са моделима, па су били доступни по повољној цени у поређењу са тркаћим аутомобилом за 129.000 евра. Осим модела са секвенцијалним мењачем, Ауди купцима продаје и тркачки аутомобил са ДСГ мењачем, који се углавном користи у тркама издржљивости на дуге стазе.


Ауди РС_4/Ауди РС 4:

Ауди РС 4 је варијанта високих перформанси из серије Ауди А4 коју производи Ауди Спорт ГмбХ за АУДИ АГ, одјел Волксваген Групе. Изразито се пробија изнад Аудија С4 као најбржи аутомобил који је највише фокусиран на спорт заснован на А4 „Б" платформи за аутомобиле. РС 4 је поново представљен 2012. године, заснован на А4 Аванту уместо лимузине као и оригинални модел.


Ауди РС_6/Ауди РС 6:

Ауди РС 6 је варијанта високих перформанси из серије Ауди А6, коју производи подружница високих перформанси Ауди Спорт ГмбХ, за Ауди АГ, подружницу Волксваген Групе.


Ауди РС_7/Ауди А7:

Ауди А7 је извршни аутомобил који производи Ауди од 2010. године. Повратни лифт са пет врата, има нагнуту линију крова са стрмо нагнутим задњим стаклом и интегрисаним поклопцем пртљажника, те четири врата без оквира.


Ауди РС_Модели/Ауди С и РС модели:

Модели Ауди С и РС представљају низ верзија високих перформанси одређених модела аутомобила немачке аутомобилске компаније Ауди АГ. Ови аутомобили се првенствено фокусирају на побољшане „спортске" перформансе. Производња Ауди "С" аутомобила започела је 1990. са С2 Цоупеом, док се први "РС" аутомобил појавио четири године касније са Аудијем РС 2 Авант.


Ауди Р_С2_Авант/Ауди РС 2 Авант:

Ауди РС2 Авант , обично познат као Ауди 80 РС2 , био је лимитирано издање Ауди са пет врата и петоседом високих перформанси, произведено од марта 1994. до јула 1995. Колаборативно дизајнирано као заједничко улагање између Ауди АГ и Порсцхеа и изграђен на Аудијевом 80 Аванту, интерно означеном као П1 . То је било прво Ауди-јево возило "РС" , и прво од њихових високих перформанси Аванта; користио је најмоћнију и најтемељитије развијену верзију Аудијевог редног петоцилиндричног мотора са турбопуњачем.


Ауди Р_С4/Ауди РС 4:

Ауди РС 4 је варијанта високих перформанси из серије Ауди А4 коју производи Ауди Спорт ГмбХ за АУДИ АГ, одјел Волксваген Групе. Изразито се пробија изнад Аудија С4 као најбржи аутомобил који је највише фокусиран на спорт заснован на А4 „Б" платформи за аутомобиле. РС 4 је поново представљен 2012. године, заснован на А4 Аванту уместо лимузине као и оригинални модел.


Ауди Р_С6/Ауди РС 6:

Ауди РС 6 је варијанта високих перформанси из серије Ауди А6, коју производи подружница високих перформанси Ауди Спорт ГмбХ, за Ауди АГ, подружницу Волксваген Групе.


Ауди Роадјет/Ауди Роадјет:

Ауди Роадјет је компактни концептни аутомобил који је развио њемачки произвођач Ауди, а службено је представљен на Сјеверноамеричком међународном сајму аутомобила у Детроиту, Мицхиган 2006. године. То је студија спортског и луксузног хечбека средње величине. Према Аудију, ова студија је технолошки демонстратор иновативних електронских система који ће бити уграђени у производне моделе у наредних неколико година.


Ауди Росемеиер/Ауди Росемеиер:

Ауди Росемеиер је концептни аутомобил компаније Ауди, који је првобитно приказан у Аутостадту и на разним аутосалонима широм Европе током 2000. Иако никада није био намењен за производњу, његов упечатљив дизајн и изразито спортска природа привукли су значајну пажњу на марку, као и на велики потенцијал купци су дуго очекивали производну верзију, али без успеха.


Ауди Рс3/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди Рс3_Спортбацк/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Модели Ауди С/Ауди С и РС:

Модели Ауди С и РС представљају низ верзија високих перформанси одређених модела аутомобила немачке аутомобилске компаније Ауди АГ. Ови аутомобили се првенствено фокусирају на побољшане „спортске" перформансе. Производња Ауди "С" аутомобила започела је 1990. са С2 Цоупеом, док се први "РС" аутомобил појавио четири године касније са Аудијем РС 2 Авант.


Ауди С1/Ауди С1:

Ауди С1 је био најмањи Аудијев модел С модела и изведба Аудија А1. Прва варијанта има 228 КС изведених из 2,0-литарског турбо четвороцилиндраша Волксваген групе ЕА888, а на захтев Халдек Куаттро са погоном на сва четири точка.


Ауди С2/Ауди С2:

Ауди С2 је спортски аутомобил са двоја врата компаније Ауди, произведен одељењем куаттро ГмбХ на истој платформи као и Ауди 80 (Б4) у Нецкарсулму, Немачка, произведен од 1991. до 1995. Ауди С2 је први аутомобил у Ауди С серија. 1994. године објављен је моћнији Ауди РС 2 Авант.


Ауди С3/Ауди А3:

Ауди А3 је поткомпактни извршни /мали породични аутомобил /сегмент Ц који је од 1990-их година производила и продавала њемачка компанија Ауди, одјел Волксваген Групе, тренутно у својој четвртој генерацији.


Ауди С4/Ауди С4:

Ауди С4 је варијанта високих перформанси Аудијевог компактног извршног аутомобила А4. Оригинални Ауди С4, изграђен од 1991. до 1994. године, био је верзија оријентисана према перформансама Аудијеве лимузине од 100 лимузина/лимузине. Сви каснији С4 модели од 1997. засновани су на Аудију А4; а како је А4 еволуирао из генерације у генерацију, тако се развијао и С4.


Ауди С4_25куаттро/Ауди С4:

Ауди С4 је варијанта високих перформанси Аудијевог компактног извршног аутомобила А4. Оригинални Ауди С4, изграђен од 1991. до 1994. године, био је верзија оријентисана према перформансама Аудијеве лимузине од 100 лимузина/лимузине. Сви каснији С4 модели од 1997. засновани су на Аудију А4; а како је А4 еволуирао из генерације у генерацију, тако се развијао и С4.


Ауди С5/Ауди С5:

Ауди С5 је варијанта високих перформанси Аудијевог А5. То је такође купе, кабриолет и брза верзија са петоро врата четврте генерације (Б8) Ауди С4 лимузина и караван модела.


Ауди С6/Ауди С6:

Ауди С6 је варијанта високих перформанси Аудија А6, извршног аутомобила који производи немачки произвођач аутомобила Ауди. У продају је стигао 1994. године, убрзо након што је уведена ознака „ А6 ", заменивши натписну плочицу „ 100 ".


Ауди С6_Авант/Ауди С6:

Ауди С6 је варијанта високих перформанси Аудија А6, извршног аутомобила који производи немачки произвођач аутомобила Ауди. У продају је стигао 1994. године, убрзо након што је уведена ознака „ А6 ", заменивши натписну плочицу „ 100 ".


Ауди С6_Плус/Ауди С6:

Ауди С6 је варијанта високих перформанси Аудија А6, извршног аутомобила који производи немачки произвођач аутомобила Ауди. У продају је стигао 1994. године, убрзо након што је уведена ознака „ А6 ", заменивши натписну плочицу „ 100 ".


Ауди С7/Ауди А7:

Ауди А7 је извршни аутомобил који производи Ауди од 2010. године. Повратни лифт са пет врата, има нагнуту линију крова са стрмо нагнутим задњим стаклом и интегрисаним поклопцем пртљажника, те четири врата без оквира.


Ауди С8/Ауди С8:

Ауди С8 је луксузни аутомобил пуне величине модела Ауди С који производи немачки произвођач аутомобила Ауди АГ, а производи га Ауди Спорт ГмбХ у фабрици у Нецкарсулму. С8 је механички надограђена верзија Ауди А8 високих перформанси, стандардно опремљена Ауди-јевим куаттро системом погона на све точкове, а за прве три генерације понуђена је само са кратким међуосовинским растојањем, а придружује јој се и међуосовинско растојање варијанта за четврту генерацију.


Ауди СК5/Ауди К5:

Ауди К5 је серија компактних луксузних цроссовер СУВ-ова које производи њемачки произвођач луксузних аутомобила Ауди из 2008. Оригинални модел прве генерације био је трећи члан породице Б8 који је изашао након Аудија А5 и четврте генерације А4. заснован на Ауди МЛБ платформи. Друга генерација К5 дебитовала је 2016. године и дели платформу Ауди МЛБево са одговарајућим Б9 верзијама А4 и А5.


Ауди СК7/Ауди К7:

Ауди К7 је луксузни цроссовер СУВ немачког произвођача Ауди, представљен у септембру 2005. године на сајму аутомобила у Франкфурту. Производња овог СУВ-а са седам седишта почела је у јесен 2005. у фабрици Волксваген Братислава у Братислави, Словачка. Био је то први Аудијев СУВ у понуди, а у продају је кренуо 2006. Касније је Аудијев други СУВ, К5, представљен као модел 2009. године. Ауди је од тада представио трећи модел СУВ -а, К3, који је у продаји у трећем кварталу 2011. године, и четврти модел СУВ -а, К2, који је у продаји у новембру 2016. К7 дели МЛБ платформу и шасију Волксваген Групе. са Бентлеи Бентаигом, Ламборгхини Урусом, Порсцхе Цаиеннеом и Волксваген Тоуарегом.


Ауди СК8/Ауди К8:

Ауди К8 је луксузни цроссовер СУВ купе средње величине који је произвео Ауди представљен 2018. године. То је перјаница Ауди СУВ линије, а производи се у фабрици Волксваген у Братислави.


Модели Ауди С_Моделс/Ауди С и РС:

Модели Ауди С и РС представљају низ верзија високих перформанси одређених модела аутомобила немачке аутомобилске компаније Ауди АГ. Ови аутомобили се првенствено фокусирају на побољшане „спортске" перформансе. Производња Ауди "С" аутомобила започела је 1990. са С2 Цоупеом, док се први "РС" аутомобил појавио четири године касније са Аудијем РС 2 Авант.


Ауди С_анд_РС_модели/Ауди С и РС модели:

Модели Ауди С и РС представљају низ верзија високих перформанси одређених модела аутомобила немачке аутомобилске компаније Ауди АГ. Ови аутомобили се првенствено фокусирају на побољшане „спортске" перформансе. Производња Ауди "С" аутомобила започела је 1990. са С2 Цоупеом, док се први "РС" аутомобил појавио четири године касније са Аудијем РС 2 Авант.


Модели Ауди С_лине/Ауди С и РС:

Модели Ауди С и РС представљају низ верзија високих перформанси одређених модела аутомобила немачке аутомобилске компаније Ауди АГ. Ови аутомобили се првенствено фокусирају на побољшане „спортске" перформансе. Производња Ауди "С" аутомобила започела је 1990. са С2 Цоупеом, док се први "РС" аутомобил појавио четири године касније са Аудијем РС 2 Авант.


Модели Ауди С_моделс/Ауди С и РС:

Модели Ауди С и РС представљају низ верзија високих перформанси одређених модела аутомобила немачке аутомобилске компаније Ауди АГ. Ови аутомобили се првенствено фокусирају на побољшане „спортске" перформансе. Производња Ауди "С" аутомобила започела је 1990. са С2 Цоупеом, док се први "РС" аутомобил појавио четири године касније са Аудијем РС 2 Авант.


Ауди Сениор_Цлассиц/МастерЦард Цлассиц (Турнеја шампиона):

МастерЦард Цлассиц је био голф турнир на Цхампионс Цхампионс Тоур -у од 2000. до 2004. Играо се крајем фебруара/почетком марта у Мексику, прво две године у Пуебли, а затим у области Мекицо Цитија. Био је то први догађај Тоур Цхампионс у Мексику.


Ауди Сенна/Ауди Брасил Дистрибуидора де Веицулос:

Ауди Брасил Дистрибуидора де Веицулос је бразилска компанија која увози и дистрибуира аутомобиле Ауди у Бразил. Основано је 2000. године као заједничко предузеће под именом Ауди Сенна .


Ауди Схоотинг_Браке/Ауди Схоотинг Браке:

Ауди Схоотинг Браке је био концептни аутомобил који је развио Ауди и службено представљен на сајму аутомобила у Токију 2005. године. Била је то студија спортског компактног кочионог механизма са двоја врата.


Ауди Сиде_Ассист/Систем упозорења о напуштању траке:

У терминологији друмског транспорта, систем упозорења о напуштању траке ( ЛДВС ) је механизам дизајниран да упозори возача када возило почне да се креће са своје траке на аутопутевима и магистралним путевима. Ови системи су дизајнирани да минимизирају несреће решавањем главних узрока судара: грешке возача, сметњи и поспаности. У 2009. години америчка Национална управа за безбедност саобраћаја на аутопутевима (НХТСА) почела је да проучава да ли да уведе системе упозорења при напуштању траке и системе упозорења на фронтални судар на аутомобилима.


Ауди Сноок/Ауди Сноок:

Ауди Сноок је назив за концепт возила са једним точком који је електронски стабилизован. Првобитно га је дизајнирао Тилманн Сцхлоотз, Немац који је за овај дизајн освојио Мицхелин Десигн Авард 2008. Ниједно возило још није изграђено као резултат студентског пројекта технолошког истраживања.


Ауди Соап_Мусеум/Музеј Ауди сапуна:

Музеј сапуна је музеј у Сидону специјализован за левантинске сапуне. Отворен је од 2000. године и њиме управља Фондација Ауди.


Ауди Спорт/Ауди Спорт ГмбХ:

Ауди Спорт ГмбХ , раније познат као куаттро ГмбХ , је подружница за производњу аутомобила високих перформанси Аудија, подружнице Волксваген Групе.


Ауди Спорт_ (Формула_Е_теам)/Абт Спортслине:

Абт Спортслине је компанија за аутомобилске трке и подешавање аутомобила са седиштем у Кемптен им Аллгау, Немачка. АБТ се углавном бави Аудијем и сродним примарним маркама Волксваген групе-Волксваген, Шкода и СЕАТ-модификујући их коришћењем вешања спортског типа, побољшања снаге мотора, лаких точкова, аеродинамичких компоненти и још много тога. У ДТМ -у је активан више од једне деценије. Након смрти њиховог оца 2003. године, компанију са 170 запослених у седишту у Кемптену водила су браћа Ханс-Јурген Абт и Цхристиан Абт. Од 2011. године компанију води Ханс-Јурген Абт.


Ауди Спорт_АБТ/Абт Спортслине:

Абт Спортслине је компанија за аутомобилске трке и подешавање аутомобила са седиштем у Кемптен им Аллгау, Немачка. АБТ се углавном бави Аудијем и сродним примарним маркама Волксваген групе-Волксваген, Шкода и СЕАТ-модификујући их коришћењем вешања спортског типа, побољшања снаге мотора, лаких точкова, аеродинамичких компоненти и још много тога. У ДТМ -у је активан више од једне деценије. Након смрти њиховог оца 2003. године, компанију са 170 запослених у седишту у Кемптену водила су браћа Ханс-Јурген Абт и Цхристиан Абт. Од 2011. године компанију води Ханс-Јурген Абт.


Ауди Спорт_АБТ_Формула_Е_Теам/Абт Спортслине:

Абт Спортслине је компанија за аутомобилске трке и подешавање аутомобила са седиштем у Кемптен им Аллгау, Немачка. АБТ се углавном бави Аудијем и сродним примарним маркама Волксваген групе-Волксваген, Шкода и СЕАТ-модификујући их коришћењем вешања спортског типа, побољшања снаге мотора, лаких точкова, аеродинамичких компоненти и још много тога. У ДТМ -у је активан више од једне деценије. Након смрти њиховог оца 2003. године, компанију са 170 запослених у седишту у Кемптену водила су браћа Ханс-Јурген Абт и Цхристиан Абт. Од 2011. године компанију води Ханс-Јурген Абт.


Ауди Спорт_Абт_ТТ_Цуп/Ауди Спорт ТТ Цуп:

Ауди Спорт ТТ Цуп је Ауди -јева тркачка серија супер аутомобила са једном марком која је први пут одржана 2015. Ауди Спорт ТТ Цуп аутомобили засновани на Ауди ТТ-у. То је била серија подршке за Деутсцхе Тоуренваген Мастерс, која је заменила Волксваген Сцироццо Р-Цуп. За сезону 2018. Абт Спортслине је требао преузети организацију првенства, међутим због недостатка пријава, Ауди Спорт Абт ТТ Цуп је отказан и замијењен Ауди Спорт Сеиффартх Р8 ЛМС Цуп.


Ауди Спорт_ГмбХ/Ауди Спорт ГмбХ:

Ауди Спорт ГмбХ , раније познат као куаттро ГмбХ , је подружница за производњу аутомобила високих перформанси Аудија, подружнице Волксваген Групе.


Ауди Спорт_Јапан/Теам Гох:

Теам Гох Моторспортс је јапански ауто-тркачки тим који је основао Казумицхи Гох 1996. године. Првобитно се такмичећи на Све-јапанском Гранд Тоуринг Цар Цхампионсхип (ЈГТЦ), Теам Гох је освојио првенство 1996. са МцЛарен Ф1 ГТР и возачима Јохном Ниелсеном и Давидом Брабхамом. Тим је затим усмерио пажњу на 24 сата Ле Мана, првобитно ушавши у МцЛарен 1997. године, затим у бивши БМВ В12 ЛМ 1999. године, и пар Паноз ЛМП-1 2000. године.


Ауди Спорт_Нортх_Америца/Ауди Спорт Северна Америка:

Ауди Спорт Нортх Америца назив је који произвођач аутомобила Ауди користи за своје трке у спортским аутомобилима у америчкој серији Ле Манс и 24 сата Ле Мана. Два тима су се такмичила под овим насловом:

  • Јоест Рацинг, њемачки тим који је водио кампању Ауди Р8 од 2000. до 2002. године, а касније је представио и Р8 и његовог насљедника, Ауди Р10 ТДИ, под својим именом. Касније је поново користио наслов са Аудијем Р15 ТДИ 2009.
  • Цхампион Рацинг, амерички тим који је раније трчао са Р8 и Р10 под својим именом пре него што је 2006. ушао у Р10 ТДИ под Ауди Спорт Нортх Америца.

Ауди Спорт_Нортх_Америца_ (вишезначна одредница)/Ауди Спорт Северна Америка:

Ауди Спорт Нортх Америца назив је који произвођач аутомобила Ауди користи за своје трке у спортским аутомобилима у америчкој серији Ле Манс и 24 сата Ле Мана. Два тима су се такмичила под овим насловом:

  • Јоест Рацинг, њемачки тим који је водио кампању Ауди Р8 од 2000. до 2002. године, а касније је представио и Р8 и његовог насљедника, Ауди Р10 ТДИ, под својим именом. Касније је поново користио наслов са Аудијем Р15 ТДИ 2009.
  • Цхампион Рацинг, амерички тим који је раније трчао са Р8 и Р10 под својим именом пре него што је 2006. ушао у Р10 ТДИ под Ауди Спорт Нортх Америца.

Ауди Спорт_Куаттро/Ауди Куаттро:

Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.


Ауди Спорт_Куаттро_Е2/Ауди Куаттро:

Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.


Ауди Спорт_Куаттро_РС/Ауди Куаттро:

Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.


Ауди Спорт_Куаттро_РС_002/Ауди Куаттро:

Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.


Ауди Спорт_Куаттро_С1/Ауди Куаттро:

Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.


Ауди Спорт_ТТ_Цуп/Ауди Спорт ТТ Цуп:

Ауди Спорт ТТ Цуп је Ауди -јева тркачка серија супер аутомобила са једном марком која је први пут одржана 2015. Ауди Спорт ТТ Цуп аутомобили засновани на Ауди ТТ-у. То је била серија подршке за Деутсцхе Тоуренваген Мастерс, која је заменила Волксваген Сцироццо Р-Цуп. За сезону 2018. Абт Спортслине је требао преузети организацију првенства, међутим због недостатка пријава, Ауди Спорт Абт ТТ Цуп је отказан и замијењен Ауди Спорт Сеиффартх Р8 ЛМС Цуп.


Ауди Спорт_Теам_Јоест/Јоест Рацинг:

Јоест Рацинг је тркаћи тим спортских аутомобила који је 1978. основао бивши тркач Порсцхеових радова Реинхолд Јоест. Седиште је у Валд-Мицхелбацх-у, Немачка.


Ауди Спорт_Теам_Пхоеник/Пхоеник Рацинг (немачки тркачки тим):

Пхоеник Рацинг је тим за аутомобилске трке са седиштем на Нирбургрингу у Немачкој. Тим се такмичи у серијама као што су Деутсцхе Тоуренваген Мастерс и ФИА ГТ1 Светско првенство.


Ауди Спорт_УК/Апек Моторспорт:

Апек Моторспорт , раније познат као Ауди Спорт УК , био је британски аутомобилски тим који је 1996. основао бивши тркачки возач Рицхард Ллоид у партнерству са Волксваген Групом. Формиран да Ауди уведе у британско првенство у туристичким аутомобилима, тим је освојио титуле тимова и произвођача у својој дебитантској сезони, као и шампионско првенство за Немца Франка Биелу са осам победа током сезоне. Биела и Ауди Спорт УК завршили су сезону 1997. на другом месту за сва три шампионата пре него што је серија забранила системе погона на сва четири точка које је Ауди користио, приморавши тим да поново развије нови аутомобил за 1998. БТЦЦ кампања 1998. је била без победе, а Ауди Спорт УК је напустио серију на крају сезоне како би се концентрирао на трке спортских аутомобила.


Ауди Спорт_ВРЦ_ресултс/Ауди Спорт ВРЦ резултати:

У доњој табели приказани су резултати Аудија Спорт на Светском рели шампионату.


Ауди Спортбацк_Цонцепт/Ауди Спортбацк концепт:

Ауди Спортбацк концепт је концептни аутомобил компаније Ауди, приказан на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 2009. године. Концепт Спортбацк, луксузни модел са пет врата са брзим повратом, сматран је прегледом два будућа модела: варијанте Ауди А5 Спортбацк и Аудија А7. Ауди А5 Спортбацк касније је дебитовао у јулу 2009, након чега је уследило лансирање А7 Спортбацк у музеју уметности Пинакотхек дер Модерне у Минхену у јулу 2010.


Ауди Спортбацк_цонцепт/Ауди Спортбацк концепт:

Ауди Спортбацк концепт је концептни аутомобил компаније Ауди, приказан на Северноамеричком међународном сајму аутомобила 2009. године. Концепт Спортбацк, луксузни модел са пет врата са брзим повратом, сматран је прегледом два будућа модела: варијанте Ауди А5 Спортбацк и Аудија А7. Ауди А5 Спортбацк касније је дебитовао у јулу 2009, након чега је уследило лансирање А7 Спортбацк у музеју уметности Пинакотхек дер Модерне у Минхену у јулу 2010.


Ауди Спортпарк/Ауди Спортпарк:

Ауди Спортпарк ( њемачки изговор: [ˈʔаʊдиːˌʃпɔʁтпаʁк]) је стадион капацитета 15.800 у Инголстадту у Њемачкој. Првенствено се користи за фудбал и дом је ФЦ Инголстадт 04.


Ауди Спортс_Куаттро/Ауди Куаттро:

Ауди Куаттро је друмски и рели аутомобил, који производи немачки произвођач аутомобила Ауди, део Волксваген групе. Први пут је приказан на Салону аутомобила у Женеви, 3. марта. Производња је настављена до 1991.


Ауди Степпенволф/Ауди Степпенволф:

Ауди Степпенволф је био концептни аутомобил који је произвео Ауди и представљен на Сајму аутомобила у Паризу 2000. Степпенволф је био студија за компактни цроссовер СУВ са троја врата заснован на платформи Волксваген Гроуп ПК34 која се користила у савременим Ауди А3 и Ауди ТТ. Покретан 3,2-литарским В6 мотором са погоном на сва четири точка, Степпенволф је имао неколико нових карактеристика, укључујући четворостепено подесиво ваздушно вешање, уклоњиви тврди кров од угљеничних влакана или опциони меки кров и електро-хидрауличну паркирну кочницу.


No comments:

Post a Comment