Tuesday, August 31, 2021

Aviation International_News/Aviation International News


Авиатион Интернатионал_Невс/Авиатион Интернатионал Невс:

Авиатион Интернатионал Невс је периодични и новински издавач о ваздухопловству, објављен на његовој веб страници и у штампаном облику.


Ваздушно острво/Ваздушно острво:

Ваздушно острво се може односити на:

  • Ваздушна острва на Антарктику
  • Острво на атолу Палмира, Мала удаљена острва САД

Ваздушна острва/Ваздушна острва:

Ваздушна острва су група малих стеновитих острва која се налазе 5 км (3 ми) северно од рта Кинсеи и брда Вилсон. Картирала их је Совјетска антарктичка експедиција, 1958. године, и назвали Острова Полиарнои Авиатсии . Ова карактеристика је место где се налази руокар Аделие пингвина.


Ваздухопловство Латецоере/Гроупе Латецоере:

Гроупе Латецоере је авионска компанија са седиштем у Тулузу, у Француској. Основано од стране пионира ваздухопловства Пиерре-Георгес Латецоере током 1917. године, компанија је у првих неколико деценија постала позната по свом асортиману хидроавиона, попут шестомоторног Латецоере 631.


Ваздушно право/Ваздухопловно право:

Ваздухопловно право је грана права која се односи на летове, путовања авионом и с тим повезана правна и пословна питања. Нека његова забрињавајућа подручја преклапају се са законом о адмиралитету и, у многим случајевима, ваздухопловство се сматра питањем међународног права због природе путовања авионом. Међутим, пословни аспекти авиопревозника и њихова регулатива такође потпадају под закон о ваздухопловству. На међународном плану, Међународна организација цивилног ваздухопловства (ИЦАО) пружа општа правила и посредује у одређеној мери у међународним интересима у вези са ваздухопловним правом. ИЦАО је специјализована агенција Уједињених нација.


Ваздушно цурење/Ваздушна недеља и свемирска технологија:

Авиатион Веек & Спаце Тецхнологи , често скраћено Авиатион Веек или АВ&СТ , водећи је часопис мреже Авиатион Веек Нетворк. Недељни часопис је доступан у штампи и на мрежи, извештавајући о ваздухопловној, одбрамбеној и ваздухопловној индустрији, са главним фокусом на ваздухопловну технологију. Има репутацију по својим контактима унутар војних и индустријских организација Сједињених Држава.


Авиатион Логистицс_Суппорт_Схип/СС Вригхт (Т-АВБ-3):

СС Вригхт (Т-АВБ-3) један је од два контејнерска брода за ваздухопловну логистичку подршку (Ролл-он/Ролл-офф) који је претворен у америчку морнарицу 1986. Брод одаје почаст пионирима ваздухопловства браћи Вригхт.


Ваздухопловство Л%Ц3%А9г%Ц3%А8ре_де_л%Е2%80%99Арм%Ц3%А9е_де_Терре/Лака авијација Француске војске:

Лака авијација француске војске је ваздушна служба француске војске. АЛАТ је основан 22. новембра 1954. године ради посматрања, извиђања, напада и снабдевања.


Ваздушни машиниста/сарадник ваздухопловног машиновође:

Пријатељи ваздухопловних мајстора су механичари авионских мотора америчке морнарице који прегледавају, подешавају, тестирају, поправљају и ремонтују авионске моторе и елисе. Прецизније, АД инсталирају, одржавају и сервисирају различите типове авионских мотора, као и разне додатке, мењаче, повезане системе горива и системе подмазивања; утврдити разлоге за квар мотора коришћењем различите опреме за испитивање; вршити поправке пропелера; управљати и сервисирати авионе на копну или на броду; а може служити и као посада у разним типовима авиона.


Ваздушни машиниста%27с_Мате/Махант ваздухопловног машиновође:

Пријатељи ваздухопловних мајстора су механичари авионских мотора америчке морнарице који прегледавају, подешавају, тестирају, поправљају и ремонтују авионске моторе и елисе. Прецизније, АД инсталирају, одржавају и сервисирају различите типове авионских мотора, као и разне додатке, мењаче, повезане системе горива и системе подмазивања; утврдити разлоге за квар мотора коришћењем различите опреме за испитивање; вршити поправке пропелера; управљати и сервисирати авионе на копну или на броду; а може служити и као посада у разним типовима авиона.


Ваздухопловни машиновођа%Е2%80%99с_Мате/Сапутник машиновођа ваздухопловства:

Пријатељи ваздухопловних мајстора су механичари авионских мотора америчке морнарице који прегледавају, подешавају, тестирају, поправљају и ремонтују авионске моторе и елисе. Прецизније, АД инсталирају, одржавају и сервисирају различите типове авионских мотора, као и разне додатке, мењаче, повезане системе горива и системе подмазивања; утврдити разлоге за квар мотора коришћењем различите опреме за испитивање; вршити поправке пропелера; управљати и сервисирати авионе на копну или на броду; а може служити и као посада у разним типовима авиона.


Авиатион Маинтенанце_Администратионман/Авиатион маинтенанце администраторман:

Авиатион Маинтенанце Администратионман ( АЗ ) је занимање ратне морнарице Сједињених Држава.


Ваздушно одржавање_техничар/техничар ваздухопловног одржавања:

Техничари за одржавање ваздухопловства ( АМТ ) уврштени су у обалску стражу Сједињених Држава. Они прегледавају, сервисирају, одржавају, решавају проблеме и поправљају авионске моторе, помоћне погонске јединице, пропелере, роторске системе, системе погонских система и повезане компоненте летелице и системе специфичне за њих. Они сервисирају, одржавају и поправљају трупове авиона; крила; лопатице ротора; непокретне и покретне површине за управљање летом; и такође одзрачују ваздушне, хидрауличне и системе за гориво авиона. АМТ-ови попуњавају положаје посаде, као што су инжењер лета, механичар лета, управитељ утовара, капитен, руковање авионом на земљи, руковање летачком палубом, оператер система сензора и основни летач.


Дан ваздухопловног одржавања_техничара/Дан техничара одржавања ваздухопловства:

Дан техничара за одржавање ваздухопловства дан је признања, који се обележава 24. маја, а који признаје напоре стручњака за одржавање ваздухопловства, као и достигнућа Чарлса Едварда Тејлора, човека који је изградио мотор за погон авиона браће Рајт. Датум 24. мај изабран је у част рођендана Таилор. Дан признања тренутно обележава 45 држава у Сједињеним Државама. 24. маја 2007. представљена је резолуција Представничког дома Сједињених Држава која подржава циљеве и идеале Националног дана техничара одржавања ваздухопловства. Покровитељ резолуције био је конгресмен Боб Филнер из Калифорније. Резолуција је 30. априла 2008. усвојена гласањем.


Авиатион Малл/Авиатион Малл:

Авиатион Малл је велики регионални тржни центар у Гленс Фаллс Нортх, Нев Иорк. Опслужује крајњи северни део Главног округа, као и подручје Гленс Фаллс/Лаке Георге. Тржни центар има бруто закупну површину од 630.000 квадратних стопа (59.000 м 2 ). Власништво је и њиме управљају компаније Тхе Пирамид Цомпаниес. Сидрене продавнице тржног центра су ЈЦПеннеи, Дицкова спортска роба, Регал Цинемас, Оллие'с Баргаин Оутлет, Петер Харрис, Таргет и Планет Фитнесс. Постоји 1 упражњена продавница сидра која је некада била Сеарс.


Авијација Мануфацтуринг_Цорпоратион/Вултее Аирцрафт:

Вултее Аирцрафт Цорпоратион постала је независна компанија 1939. године у округу Лос Ангелес, Калифорнија. Имао је ограничен успех пре спајања са Консолидованом корпорацијом авиона 1943. године, да би формирао Консолидовану корпорацију авиона са вулканираним авионима - или Цонваир.


Ваздушни шехиди%27_Споменик/Споменик ваздухопловним мученицима:

Споменик ваздухопловним мученицима , који се налази у истанбулском округу Фатих, спомен је споменик посвећен првим војницима османског ваздухопловства који су погинули у летачким несрећама. У Турској се један израз "мученик" користи као почаст људима који су погинули у акцији током рата.


Авиатион Медицал_Екаминер/Ваздухопловни медицински испитивач:

У Европи, САД и друге земље, један авијација патолог или аеро-патолог (НВО) је лекар одређен од стране локалне власти авијације и дато овлашћење за обављање лета физичке прегледе и питање ваздухопловства лекарско уверење. АМЕ су практичари ваздухопловне медицине, иако је већина квалификована и за друге медицинске специјалности.


Ваздушна милиција/Француске ваздушно -космичке снаге:

Ваздушне и свемирске снаге Француске ( ААЕ ) су ваздушно -космичке снаге Оружаних снага Француске. Формиран је 1909. године као Сервице Аеронаутикуе , сервисни крак француске војске, а затим је постао независни војни огранак 1934. године, постајући француско ваздухопловство. Дана 10. септембра 2020. године добила је данашњи назив, Француске ваздухопловне и свемирске снаге. Број авиона у служби француских ваздухопловних и свемирских снага варира у зависности од извора, међутим извори француског Министарства одбране наводе бројку од 658 авиона у 2014. Француско ваздухопловство и свемирске снаге имају 232 борбена авиона у служби, са већину чине 130 Дассаулт Мираге 2000 и 102 Дассаулт Рафале. Почетком 2017. године, Ваздушно -космичке снаге Француске запошљавају укупно 41.160 редовног особља. Резервни елемент ваздушно -космичких снага чинило је 5.187 људи Оперативне резерве.


Ваздушна милитаире_Белге/белгијска ваздушна компонента:

Белгијска ваздушна компонента је ваздушни крак Оружаних снага Белгије, а до јануара 2002. званично је била позната као Белгијско ваздухопловство. Белгијска војна авијација основана је 1909. године и једна је од најстаријих ваздушних служби на свету.


Министарство ваздухопловства/Министарство ваздухопловства:

Министарство ваздухопловства је одељење владе на нивоу кабинета које се бави питањима ваздухопловства у ваздушном простору одређене земље. Министарство ваздухопловства такође може бити укључено у национално ваздухопловство, било у ограниченом степену или у директној команди.


Музеј ваздухопловства/Музеј ваздухопловства:

Музеј ваздухопловства, музеј ваздуха или музеј ваздуха и свемира је музеј који излаже историју и артефакте ваздухопловства. Осим стварних, реплицираних или прецизно репродукованих авиона, експонати могу укључивати фотографије, карте, моделе, диораме, одећу и опрему коју користе пилоти.


Музеј ваздухопловства_Ханновер-Лаатзен/Музеј ваздухопловства Ханновер-Лаатзен:

Музеј ваздухопловства Ханновер-Лаатзен стална је изложба о историји ваздухопловства у Лаатзену. 38 авиона, 800 модела авиона и више од 30 авионских мотора изложено је на 3.500 м².


Музеј ваздухопловства_Катхманду/Музеј ваздухоплова Катманду:

Музеј авиона Катхманду је музеј ваздухопловства који се налази у Синамангалу, Катманду, Непал. Музеј се налази у авиону Аирбус А330-300 компаније Туркисх Аирлинес који је летео око осам месеци пре него што је у марту 2015. доживео екскурзију на писту на међународном аеродрому Трибхуван у Катмандују. Основан је заједничком иницијативом Управе цивилног ваздухопловства Непала и пилота Бед Упрети и његово поверење. Овај музеј је званично отворен за јавност 28. новембра 2017. Изложбе музеја укључују оригиналну поставку авиона у кокпиту, модел и минијатурне авионе и предмете који документују историју непалског ваздухопловства. Музеј је други те врсте у Непалу, након што је Бед Упрети већ основао сличан, али ипак мањи музеј ваздухопловства, Музеј авиона Дхангадхи у Дхангадхију у западном Непалу. Музеј је коштао око 70 милиона НПР.


Музеј ваздухопловства_ин_Полтава/Полтава Музеј далекометног и стратешког ваздухопловства:

Полтавски музеј далекометног и стратешког ваздухопловства -музеј ваздухопловне опреме великог домета који се налази у граду Полтави на територији бивше ваздушне базе "Полтава-4".


Музеј ваздухопловства_Централног_Финског/Финског музеја ваздушних снага:

Музеј ваздушних снага Финске , раније Музеј ваздухопловства у Централној Финској , музеј је ваздухопловства који се налази у близини аеродрома Јиваскила у Тиккакоски, Јиваскила, Финска. Музеј приказује историју ваздухопловства Финске, од раних 1900 -их до данас. Музеј је у власништву Фондације Музеја ваздухопловства Централне Финске.


Музеј ваздухопловства_Иланда/Музеј ваздухопловства Исланда:

Музеј ваздухопловства Исланда покрива историју ваздухопловства на Исланду. Налази се на аеродрому Акуреири и званично је отворен 24. јуна 2000.


Музеј ваздухопловства_Кентуцки/Музеј ваздухопловства Кентуцки:

Музеј ваздухопловства у Кентуцкију је музеј ваздухопловства који се налази на аеродрому Блуе Грасс у Лекингтону, Кентуцки. Инкорпорирана у априлу 1995. године, а отворен за јавност у августу исте године, обухвата више од 20.000 квадратних метара (1.900 м 2) изложбени простор, библиотеку, и један рестаурацију авиона и поправку. Музеј је дом Куће славних ваздухопловства у Кентуцкију .


Музеј ваздухопловства_нов_Хампсхире/Музеј ваздухопловства у Њу Хемпширу:

Музеј ваздухопловства у Њу Хемпширу је историјски музеј којим управља Историјско друштво ваздухопловства Њу Хемпшира , непрофитна група која чува историју лета у америчкој држави Њу Хемпшир. Циљ организације је очување историје ваздухопловства Њу Хемпшира кроз низ динамичних и практичних експоната и програма, како стоји на веб страници музеја. Музеј ради у згради терминала на аеродрому Манцхестер 1937. Музеј се проширио 2011.


Музеј ваздухопловства_Јужно-источна_Финска/Карелија Музеј ваздухопловства:

Музеј ваздухопловства Карелиа налази се на аеродрому Лаппеенранта у Лаппеенранти, Финска. Музеј води Кааккоис-Суомен илмаилумусеоихдистис ри . Музеј је био познат и као Музеј ваздухопловства југоисточне Финске.


Ваздухопловна нација/Ваздухопловна нација:

Авиатион Натион , који се понекад назива и Амерички ваздушни сајам , годишњи је награђивани ваздушни сајам ваздушних снага Сједињених Држава. Емисија се одржава у ваздухопловној бази Неллис у новембру сваке године.


Ваздухопловство Навале/Француска поморска авијација:

Француска поморска авијација је поморски ваздушни крак француске морнарице. Дуготрајна службена ознака је Форце маритиме де л'аеронаутикуе навале . Рођен као спој ескадрила носача авиона и морнаричких патролних ваздушних снага, Аеронавале је настао 1912. Снаге су под командом официра заставе званично названог адмирал поморске авијације (АЛАВИА) са седиштем у поморској бази Тоулон. Има око 6.800 војног и цивилног особља. Делује из четири ваздухопловне базе у метрополитанској Француској и неколико одреда у страним земљама или француским прекоморским територијама. Пилоти француске морнарице које носе носачи пролазе почетну обуку у ваздухопловној бази Салон-де-Провенце, након чега пролазе квалификацију носача у америчкој морнарици.


Ваздухопловне вести/Ваздухопловне вести:

Авиатион Невс је британски ваздухопловни часопис који покрива актуелне теме војног и цивилног ваздухопловства. Први пут је објављен 1972. године и тренутно га издаје Кеи Публисхинг Лтд.


Ваздухопловство Норманд_Дубе/Ваздухопловство Норманд Дубе:

Ваздухопловство Норманд Дубе је канадски произвођач авиона са седиштем у Саинте-Анне-дес-Плаинес, Куебец, а основао га је Норманд Дубе. Компанија је специјализована за пројектовање и производњу ултралаких и лаких авиона у облику комплета за аматерску конструкцију и авиона спремних за лет.


Ваздухопловство Норманд_Дубе_Инц/Ваздухопловство Норманд Дубе:

Ваздухопловство Норманд Дубе је канадски произвођач авиона са седиштем у Саинте-Анне-дес-Плаинес, Куебец, а основао га је Норманд Дубе. Компанија је специјализована за пројектовање и производњу ултралаких и лаких авиона у облику комплета за аматерску конструкцију и авиона спремних за лет.


Ваздухопловство Норманд_Дубе_Инц./Авиатион Норманд Дубе:

Ваздухопловство Норманд Дубе је канадски произвођач авиона са седиштем у Саинте-Анне-дес-Плаинес, Куебец, а основао га је Норманд Дубе. Компанија је специјализована за пројектовање и производњу ултралаких и лаких авиона у облику комплета за аматерску конструкцију и авиона спремних за лет.


Авиатион Оффицер_Цандидате_Сцхоол/Оффицер Цандидате Сцхоол (Морнарица Сједињених Држава):

Школа кандидата за официре морнарице Сједињених Држава обезбеђује почетну обуку за официре линије и одабире заједнице оперативног особља у Морнарици Сједињених Држава. Уз Поморску академију Сједињених Држава (УСНА) и Корпус за обуку морнаричких резервних официра (НРОТЦ), ОЦС је један од три главна извора нових морнаричких официра.


Ваздушно уље/ваздушно гориво:

Авионска горива су горива на бази нафте, или мешавине нафте и синтетичког горива, која се користе за погон авиона. Они имају строже захтеве од горива која се користе за земаљску употребу, као што су грејање и друмски транспорт, и садрже адитиве за побољшање или одржавање својстава важних за перформансе или руковање горивом. Они су на бази керозина за авионе на гасне турбине. Авиони са клипом користе бензин, а они са дизел моторима могу да користе млазно гориво (керозин). До 2012. сви авиони којима управљају америчке ваздушне снаге добили су сертификат да користе 50-50 мешавину керозина и синтетичког горива добијеног из угља или природног гаса као начин стабилизације цене горива.


Авијатичар/Ваздухопловни ордонанс:

Авиатион Орднанцеман је занимање ратне морнарице Сједињених Држава.


Авиатион Парк_МРТ_станица/Авиатион Парк МРТ станица:

Авиатион Парк МРТ станица је будућа подземна станица за брзи транзит Масс Лине на линији Цросс Исланд (ЦРЛ) која се налази у Цханги, Сингапур, поред Цханги Цоаст Роад и Авиатион Парк Роад. Станица ће служити аеродромском логистичком парку у Сингапуру, ФедЕк - ТНТ бродском центру, изложбеном центру Цханги, трајектном терминалу Цханги и парку на плажи Цханги.


Ваздушни паркваи/Авиатион Паркваи:

Авиатион Паркваи се може односити на:

  • Авиатион Паркваи (Оттава)
  • Ваздушни паркваи (Ралеигх-Дурхам)
  • Аризона Стате Роуте 210 у Туцсону, названа Авиатион Паркваи

Авиатион Паркваи_ (Оттава)/Авиатион Паркваи (Оттава):

Авиатион Паркваи је парк у Отави, Онтарио, Канада.


Ваздушни паркваи (вишезначна одредница)/Ваздушни паркваи:

Авиатион Паркваи се може односити на:

  • Авиатион Паркваи (Оттава)
  • Ваздушни паркваи (Ралеигх-Дурхам)
  • Аризона Стате Роуте 210 у Туцсону, названа Авиатион Паркваи

Ваздушни партнери/Ваздушни партнери:

Авиатион Партнерс Инц. ( АПИ ) је приватна корпорација са седиштем у Сијетлу која је специјализована за системе крилца за побољшање перформанси. Корпорација је основана 1991. године и у власништву је Тхе Васхингтон Цомпаниес.


Ваздушни партнери_Инц./ Ваздушни партнери:

Авиатион Партнерс Инц. ( АПИ ) је приватна корпорација са седиштем у Сијетлу која је специјализована за системе крилца за побољшање перформанси. Корпорација је основана 1991. године и у власништву је Тхе Васхингтон Цомпаниес.


Ваздушни партнери_Инцорпоратед/Ваздушни партнери:

Авиатион Партнерс Инц. ( АПИ ) је приватна корпорација са седиштем у Сијетлу која је специјализована за системе крилца за побољшање перформанси. Корпорација је основана 1991. године и у власништву је Тхе Васхингтон Цомпаниес.


Решења ваздухопловних перформанси/Решења ваздушних перформанси:

Авиатион Перформанце Солутионс је компанија за обуку ваздухопловства са седиштем у Меси, Аризона. АПС обучава и упућује пилоте свих нивоа искуства у обуку за спречавање и опоравак узнемирених (УПРТ).


Ваздушна фотографија/Ваздушна фотографија:

Ваздушна фотографија је чин снимања авиона, било у лету, било на земљи. Врсте ваздухопловне фотографије укључују фотографије ваздух-ваздух, земља-ваздух, статичко тло и фотографије на даљину. Фотографија војног ваздухопловства, посебно ваздух-ваздух, захтева додатне вештине, јер авиони за фотографије и мете често лете брзином већом од 1 маха, док су испод умерене до високе Г.


Ваздушни производи_С.ТАР_Трике/Ваздушни производи Стар Трике:

Авиатион Продуцтс Стар Трике је немачки ултралаки трицикл који је дизајнирао Клаус Висцх, а производи га Авиатион Продуцтс Лтд из Битбурга.


Ваздушни производи_Стар_Трике/Ваздушни производи Стар Трике:

Авиатион Продуцтс Стар Трике је немачки ултралаки трицикл који је дизајнирао Клаус Висцх, а производи га Авиатион Продуцтс Лтд из Битбурга.


Ваздушни психолог_значка/значке морнарице Сједињених Држава:

Ознаке и значке Морнарице Сједињених Држава су војне значке које издаје Министарство ратне морнарице Сједињених Држава припадницима морнаричке службе који постижу одређене квалификације и достигнућа док су на активној и резервној дужности у морнарици Сједињених Држава. Већина ознака морнаричке авијације такође је дозвољена за ношење на униформама маринског корпуса Сједињених Држава.


Ваздушни психолог_знака/значке морнарице Сједињених Држава:

Ознаке и значке Морнарице Сједињених Држава су војне значке које издаје Министарство ратне морнарице Сједињених Држава припадницима морнаричке службе који постижу одређене квалификације и достигнућа док су на активној и резервној дужности у морнарици Сједињених Држава. Већина ознака морнаричке авијације такође је дозвољена за ношење на униформама маринског корпуса Сједињених Држава.


Авиатион Куалити_Сервицес/Луфтханса Авиатион Траининг:

Луфтханса Авиатион Траининг ГмбХ је подружница Луфтханса академије летења која обучава пилоте Луфтханса групе, као и кабинско и техничко особље. Компанија има око 500 запослених и послује око 50 година.


Ваздухопловни квалитет_Слуге_ГмбХ/Луфтханса Ваздухопловна обука:

Луфтханса Авиатион Траининг ГмбХ је подружница Луфтханса академије летења која обучава пилоте Луфтханса групе, као и кабинско и техничко особље. Компанија има око 500 запослених и послује око 50 година.


Ваздушни радио_техничар/техничар ваздухопловне електронике (Морнарица Сједињених Држава):

Техничар ваздухопловне електронике ( АТ ) је америчка ратна морнарица која се уписује у рејтинг или специјалност за посао. На нивоу исплате Е-9 АТ-ови се спајају са оценом помоћника ваздухопловног електричара (АЕ) и постају авио-техничари (АВ). Говорило се о потпуном обједињавању ове две оцене, али још увек нису објављени дефинитивни планови. Техничари ваздухопловне електронике носе ознаку специјалности крилатог атома хелијума.


Ваздушни радиоман/радиоман:

Радиоман (РМ) је био рејтинг за ангажовано особље морнарице Сједињених Држава и обалске страже Сједињених Држава, специјализовано за комуникациону технологију.


Ваздушни пук/Ваздушни пук:

Ваздушни пук или ваздушни пук је тип војне ваздухопловне јединице, који често користе ваздухопловни корпус војске и еквивалентан крилу или групи, у већини ваздушних снага.


Ваздушни пук_ (вишезначна одредница)/Ваздушни пук:

Ваздушни пук или ваздушни пук је тип војне ваздухопловне јединице, који често користе ваздухопловни корпус војске и еквивалентан крилу или групи, у већини ваздушних снага.


Ваздушни прописи/Ваздушни прописи:

Администрације већине земаља имају регулаторна тела посвећена изради и објављивању прописа за ваздухопловне операције.


Ваздушни спасилачки пливач/технички техничар за опстанак:

Техничар за преживљавање у ваздухопловству (АСТ) је рејтинг или специјалност у обалској стражи Сједињених Држава. Спасилачки пливач је споредна дужност или положај ваздушне посаде АСТ -а. Они се обучавају у ангажованој ваздухопловној техници за опстанак ваздухопловне обалске страже/школи за пливање спасавања у Центру за обуку ваздухопловства обалске страже, ваздушној станици обалске страже Елизабетх Цити у Елизабетх Цитију, Северна Каролина.


Авиатион Ресцуе_Свиммер_Инсигниа/Авиатион Сурвивал Тецхнициан:

Техничар за преживљавање у ваздухопловству (АСТ) је рејтинг или специјалност у обалској стражи Сједињених Држава. Спасилачки пливач је споредна дужност или положај ваздушне посаде АСТ -а. Они се обучавају у ангажованој ваздухопловној техници за опстанак ваздухопловне обалске страже/школи за пливање спасавања у Центру за обуку ваздухопловства обалске страже, ваздушној станици обалске страже Елизабетх Цити у Елизабетх Цитију, Северна Каролина.


Ваздухопловни истраживачки центар/Ваздушни истраживачки центар:

Ваздушно-истраживачки центар (АРЦ) је индијска информативно-обавештајна организација, део Генералног директората за безбедност, којим управља Одсек за истраживање и анализу (Р&АВ). Почео је да функционише у новембру 1962. године, након кинеско-индијског рата, као продужетак Обавештајног бироа, али је стављен под Министарство спољних послова. Званично је основан 7. септембра 1963. године, са РН Као као директором и капетаном вд групе Лал Сингх Гревал као оперативним менаџером у ваздухопловној бази Цхарбатиа. Касније је премештен у Секретаријат премијера, а у фебруару 1965. године, заједно са Специјалним граничним снагама и Бироом за посебне службе, стављен је под Генерални директорат за безбедност у Секретаријату кабинета. АРЦ је у почетку била привремена и ад хоц организација, али је постала стална 1971. Током година АРЦ је прерастао у велику операцију и управља великом и разноврсном флотом која је донедавно укључивала високо летећи МиГМ-а Микоиан-Гуревицх -25.


Авијација Роиале_Цанадиенне/Краљевско -канадско ваздухопловство:

Краљевско канадско ваздухопловство је ваздухопловство Канаде. Његова улога је да „канадским снагама обезбеди релевантне, одзивне и ефикасне ваздушне снаге". РЦАФ је једна од три еколошке команде у оквиру јединствених канадских оружаних снага. Од 2013. године, Краљевско -канадско ваздухопловство састоји се од 14.500 регуларних снага и 2.600 припадника примарне резерве, које подржава 2.500 цивила, а управља 258 авиона са људском посадом и 9 беспилотних летелица. Генерал-потпуковник Ал Меинзингер је тренутни командант Краљевских канадских ваздушних снага и начелник Штаба ваздухопловства.


Ваздухопловна правила/Ваздухопловно право:

Ваздухопловно право је грана права која се односи на летове, путовања авионом и с тим повезана правна и пословна питања. Нека његова забрињавајућа подручја преклапају се са законом о адмиралитету и, у многим случајевима, ваздухопловство се сматра питањем међународног права због природе путовања авионом. Међутим, пословни аспекти авиопревозника и њихова регулатива такође потпадају под закон о ваздухопловству. На међународном плану, Међународна организација цивилног ваздухопловства (ИЦАО) пружа општа правила и посредује у одређеној мери у међународним интересима у вези са ваздухопловним правом. ИЦАО је специјализована агенција Уједињених нација.


Ваздушна безбедност/Ваздушна безбедност:

Ваздушна безбедност је проучавање и пракса управљања ризицима у ваздухопловству. Ово укључује спречавање ваздушних несрећа и инцидената кроз истраживање, образовање авиопревозника, путника и шире јавности, као и пројектовање авиона и ваздухопловне инфраструктуре. Ваздушна индустрија подлеже значајним регулацијама и надзору.


Авиатион Сафети_Ацтион_Програм_ (АСАП)/Авиатион Сецурити Ацтион Програм (АСАП):

Акциони програм за безбедност ваздухопловства (АСАП) је проактивни безбедносни програм америчке авијације. АСАП промовише безбедност подстичући добровољно самопријављивање безбедносних догађаја и ситуација носиоцу сертификата Федералне управе за ваздухопловство (ФАА). Извештаји се анализирају ради смањења опасности и фокусирања на обуку. Извештавање се подстиче пружањем заштите репортерима добровољцима од акције издавања сертификата. АСАП формира тим за безбедност између ФАА, носиоца сертификата (авиопревозник/оператер), запосленог и организације радника оператора. До побољшања безбедности долази без дисциплине, подстичући даље и континуирано извештавање о опасностима.


Савет за безбедност ваздухопловства/Тајвански одбор за безбедност транспорта:

Тајвански одбор за безбедност саобраћаја је независна владина агенција Републике Кине одговорна за велике саобраћајне несреће у ваздухопловству, железници, пловним путевима и аутопутевима на Тајвану. Седиште савета је у округу Ксиндиан, Нови Тајпеј. Његово седиште је раније било у округу Сонгсхан, Тајпеј.


Савет за безбедност ваздухопловства/Тајвански одбор за безбедност транспорта:

Тајвански одбор за безбедност саобраћаја је независна владина агенција Републике Кине одговорна за велике саобраћајне несреће у ваздухопловству, железници, пловним путевима и аутопутевима на Тајвану. Седиште савета је у округу Ксиндиан, Нови Тајпеј. Његово седиште је раније било у округу Сонгсхан, Тајпеј.


Иницијативе за побољшање безбедности ваздухопловства/Иницијативе за побољшање безбедности ваздухопловства:

Иницијативе за побољшање безбедности ваздухопловства представљају партнерство у ваздушној безбедности између регулатора, произвођача, оператора и стручних синдиката, истраживачких организација, међународних организација ради даљег повећања безбедности.


Авиатион Сафети_Кновледге_Манагемент_Енвиронмент/Авиатион Сафети Кновледге Манагемент Енвиронмент:

Окружење за управљање знањем о безбедности у ваздухопловству (АСКМЕ) је програмски пакет за сертификацију нових авиона и модификованих авиона. Направљен је за Федералну управу ваздухопловства (ФАА) Службу за сертификацију авиона (АИР)


Авиатион Сафети_Нет/Авиатион Сафети Нетворк:

Мрежа за безбедност ваздухопловства ( АСН ) је веб страница Фондације за безбедност летења која прати ваздушне несреће, инциденте и отмице. Њихова база података садржи детаље о преко 20.300 извештаја (2019). АСН укључује ваздухопловну базу података са ваздухопловним истрагама, вестима, фотографијама и статистиком. Обухвата авионе, војне транспортне авионе и корпоративне авионе. Ова веб страница има 9900 претплатника и прима око 50.000 посетилаца недељно.


Авиатион Сафети_Нетворк/Ваздушна безбедносна мрежа:

Мрежа за безбедност ваздухопловства ( АСН ) је веб страница Фондације за безбедност летења која прати ваздушне несреће, инциденте и отмице. Њихова база података садржи детаље о преко 20.300 извештаја (2019). АСН укључује ваздухопловну базу података са ваздухопловним истрагама, вестима, фотографијама и статистиком. Обухвата авионе, војне транспортне авионе и корпоративне авионе. Ова веб страница има 9900 претплатника и прима око 50.000 посетилаца недељно.


Систем извештавања о безбедности ваздухопловства/Систем извештавања о безбедности ваздухопловства:

Систем извештавања о безбедности у ваздухопловству , или АСРС , је добровољни поверљиви систем извештавања Федералне управе за ваздухопловство (ФАА) који омогућава пилотима и другим ваздухопловним стручњацима да поверљиво извештавају о пропуштењима или блиским догађајима у интересу побољшања безбедности ваздухопловства. АСРС прикупља, анализира и одговара на добровољно достављене извештаје о ваздушним инцидентима у циљу смањења вероватноће ваздушних несрећа. АСРС је дизајнирала НАСА. АСРС -ом управља НАСА; на кога се гледа као на неутралну трећу страну због недостатка овлашћења за спровођење и односа са авио-компанијама. Поверљива и независна природа АСРС-а кључна је за његов дугорочни успех у идентификацији бројних опасности латентног система у Националном систему ваздушног простора (НАС). Под надлежношћу ФАА -е, НАСА проширује ограничен имунитет на поједине ваздухопловне раднике за пријављивање безбедносних догађаја који не резултирају несрећом, како је дефинисала ФАА. То има за последицу охрабривање ових потенцијалних извештача да изнесу питања системске безбедности без страха од одмазде. Успех система представља позитиван пример који су као модел користиле друге индустрије које желе да побољшају безбедност. Друге индустрије које су моделовале сличне системе на АСРС-у укључују железничку, медицинску, ватрогасну и офф-схоре производњу нафте.


Авиатион Сафти_Цоунцил/Тајвански одбор за безбедност транспорта:

Тајвански одбор за безбедност саобраћаја је независна владина агенција Републике Кине одговорна за велике саобраћајне несреће у ваздухопловству, железници, пловним путевима и аутопутевима на Тајвану. Седиште савета је у округу Ксиндиан, Нови Тајпеј. Његово седиште је раније било у округу Сонгсхан, Тајпеј.


Ваздухопловна Шкотска_АРВ-1_Супер2/АРВ Супер2:

АРВ Супер2 је британски лаки авион са два седишта са раменским крилима са подупирачима и стајним трапом за трицикл. Дизајнирао га је Бруце Гиддингс, Супер2 је био доступан или фабрички произведен или као комплет. Замишљено је да то буде и исплатив тренер и приступачан авион за приватне власнике. Касније назван "Опус", добио је америчко одобрење ФАА Лигхт-Спорт Аирцрафт у фебруару 2008.


Секретар за ваздухопловство_Пакистана/Секретар за ваздухопловство Пакистана:

Секретар за ваздухопловство Пакистана је савезни секретар за ваздухопловну дивизију. Носилац положаја је официр БПС-22, који обично припада пакистанској административној служби. Положај секретара за ваздухопловство сматра се прижељкиваним, при чему је секретар запослен у великим установама, укључујући Пакистанску управу за цивилно ваздухопловство, Пакистан Интернатионал Аирлинес, Снаге безбедности аеродрома и Пакистанско метеоролошко одељење. Схоукат Али је тренутни секретар за ваздухопловство Пакистана.


Ваздухопловна секција, _Сигнал_Цорпс/Ваздухопловна секција, Амерички сигнални корпус:

Ваздухопловни одсек, Сигнални корпус , био је ваздушна војна служба Сједињених Држава од 1914. до 1918. године и директни законски предак ваздушних снага Сједињених Држава. Апсорбовала је и заменила Ваздухопловну дивизију, Сигнални корпус и спроводила активности армијског ваздухопловства све док његове статутарне одговорности није суспендовао председник Вудро Вилсон 1918. Ваздухопловна секција је организовала прве ескадриле ваздухопловног крака и извела прве војне операције Уједињених нација. Државна авијација на страном тлу.


Ваздухопловна секција, _У.С._ Сигнал_Цорпс/Ваздухопловна секција, Сигнални корпус САД:

Ваздухопловни одсек, Сигнални корпус , био је ваздушна војна служба Сједињених Држава од 1914. до 1918. године и директни законски предак ваздушних снага Сједињених Држава. Апсорбовала је и заменила Ваздухопловну дивизију, Сигнални корпус и спроводила активности армијског ваздухопловства све док његове статутарне одговорности није суспендовао председник Вудро Вилсон 1918. Ваздухопловна секција је организовала прве ескадриле ваздухопловног крака и извела прве војне операције Уједињених нација. Државна авијација на страном тлу.


Ваздухопловна секција, _У._С._Сигнал_Цорпс/Ваздухопловна секција, Амерички сигнални корпус:

Ваздухопловни одсек, Сигнални корпус , био је ваздушна војна служба Сједињених Држава од 1914. до 1918. године и директни законски предак ваздушних снага Сједињених Држава. Апсорбовала је и заменила Ваздухопловну дивизију, Сигнални корпус и спроводила активности армијског ваздухопловства све док његове статутарне одговорности није суспендовао председник Вудро Вилсон 1918. Ваздухопловна секција је организовала прве ескадриле ваздухопловног крака и извела прве војне операције Уједињених нација. Државна авијација на страном тлу.


Ваздухопловна секција, _УС_Сигнал_Цорпс/Ваздухопловна секција, Амерички сигнални корпус:

Ваздухопловни одсек, Сигнални корпус , био је ваздушна војна служба Сједињених Држава од 1914. до 1918. године и директни законски предак ваздушних снага Сједињених Држава. Апсорбовала је и заменила Ваздухопловну дивизију, Сигнални корпус и спроводила активности армијског ваздухопловства све док његове статутарне одговорности није суспендовао председник Вудро Вилсон 1918. Ваздухопловна секција је организовала прве ескадриле ваздухопловног крака и извела прве војне операције Уједињених нација. Државна авијација на страном тлу.


Ваздухопловна секција, _У_С_Сигнал_Цорпс/Ваздухопловна секција, Амерички сигнални корпус:

Ваздухопловни одсек, Сигнални корпус , био је ваздушна војна служба Сједињених Држава од 1914. до 1918. године и директни законски предак ваздушних снага Сједињених Држава. Апсорбовала је и заменила Ваздухопловну дивизију, Сигнални корпус и спроводила активности армијског ваздухопловства све док његове статутарне одговорности није суспендовао председник Вудро Вилсон 1918. Ваздухопловна секција је организовала прве ескадриле ваздухопловног крака и извела прве војне операције Уједињених нација. Државна авијација на страном тлу.


Ваздухопловни одсек_Сигнал_Цорпс/Ваздухопловна дивизија, Амерички сигнални корпус:

Ваздухопловна дивизија, Сигнални корпус (1907–1914) била је прва војна ваздухопловна организација тежа у ваздуху у историји и родоначелник ваздушних снага Сједињених Држава. Саставни део сигналног корпуса америчке војске, Ваздухопловна дивизија набавила је први војни авион на мотор 1909. године, створила школе за обуку својих авијатичара и покренула систем оцењивања за пилотске квалификације. Организовала је и распоредила прву сталну америчку ваздухопловну јединицу, 1. ваздухопловну ескадрилу, 1913. Ваздухопловна дивизија обучила је 51 официра и 2 ангажована мушкарца за пилоте, а у ваздушним несрећама је погинуло 13 људи. Током овог периода, Ваздухопловна дивизија је у свом инвентару имала 29 фабрички изграђених авиона, 30-так је изграђен од резервних делова и изнајмио је цивилни авион на кратак период 1911.


Авиатион Сецурити_Ацт_1982/Закон о ваздушној пловидби и транспорту:

Закон о ваздушној пловидби и транспорту је акт парламента Парламента Уједињеног Краљевства 1920. који је Британском царству дао овлашћење да контролише ваздушну пловидбу у земљама и територијама Комонвелта. Такође је ступила на снагу Међународна комисија за ваздушну пловидбу (ИЦАН).


Авиатион Сецурити_Цомманд/Филипинска национална полиција Група за безбедност ваздухопловства:

Група филипинске националне полиције за безбедност ваздухопловства (ПНП-АВСЕГРОУП) одговорна је за спровођење закона и прописа који се односе на авио-путовања на Филипинима.


Авиатион Сецурити_Цомманд (ПАСЦОМ)/Филипинска национална полицијска група за безбедност ваздухопловства:

Група филипинске националне полиције за безбедност ваздухопловства (ПНП-АВСЕГРОУП) одговорна је за спровођење закона и прописа који се односе на авио-путовања на Филипинима.


Авиатион Сецурити_Идентифицатион_Цард/Авиатион Сецурити Идентифицатион Цард:

Ваздушна безбедносна идентификациона картица (АСИЦ) је аустралијска идентификациона картица која показује да је власник картице прошао безбедносну проверу и да је погодан за улазак у заштићено подручје аустралијског аеродрома. Безбедносне провере врши АусЦхецк и оне укључују проверу кривичних евиденција коју спроводи аустралијска федерална полиција, безбедносну процену коју је спровела Аустралијска безбедносно-обавештајна организација (АСИО) и незакониту проверу страних држављана коју спроводи Министарство унутрашњих послова. АСИЦ је потребан за сво особље које ради на аеродрому под контролом безбедности у Аустралији. Особље које захтева приступ безбедном аеродрому млађе од 18 година мора да прикаже АСИЦ, међутим тела која га издају не могу да се пријаве за безбедносну проверу. АСИЦ се мора обнављати сваке две године, осим за некога ко се пријавио за АСИЦ пре него што је напунио 18 година. У том случају АСИЦ важи до 6 месеци након 18. рођендана особе. Само људи са оперативном потребом да уђу на сигуран аеродром могу се пријавити за АСИЦ. Циљ АСИЦ -а није само спречавање терористичких активности на аеродромима, већ и осигуравање да се не могу мијењати авиони, опрема и објекти.


Оперативна командна јединица Авиатион Сецурити_Оператионал_Цомманд_Унит/Авиатион Сецурити Оперативна јединица:

Команда ваздухопловне полиције ( АПЦ ) која је сада преименована у Оперативну јединицу за безбедност ваздухопловства (СО18) је јединица за специјалне операције лондонске Метрополицијске службе. Јединица је одговорна за обезбеђивање полиције и безбедност и на аеродромима Хеатхров и Лондон Цити. Остале лондонске аеродроме, Гатвицк, Станстед и Лутон, надзире полиција Суссек, Ессек и Бедфордсхире, јер се не налазе у Метрополитанском округу.


Авиатион Сецурити_Стакехолдер_Партиципатион_Ацт_оф_2013/Закон о учешћу заинтересованих страна у безбедности ваздухопловства из 2013 .:

Закон о учешћу заинтересованих страна у безбедности ваздухопловства из 2013. године је закон који би приморао Управу за безбедност саобраћаја да се консултује са новим Саветодавним одбором за безбедност ваздухопловства о безбедносним политикама. Предлог закона усвојен је у Представничком дому Сједињених Држава током 113. Конгреса Сједињених Држава.


Авиатион Сецурити_Стакехолдер_Партиципатион_Ацт_оф_2013_ (ХР_1204; _113тх_Цонгресс)/Закон о учешћу актера у безбедности ваздухопловства из 2013 .:

Закон о учешћу заинтересованих страна у безбедности ваздухопловства из 2013. године је закон који би приморао Управу за безбедност саобраћаја да се консултује са новим Саветодавним одбором за безбедност ваздухопловства о безбедносним политикама. Предлог закона усвојен је у Представничком дому Сједињених Држава током 113. Конгреса Сједињених Држава.


Авиатион Сецурити_ин_Аирпорт_Девелопмент/Ваздухопловна безбедност у развоју аеродрома:

Сигурност ваздухопловства у развоју аеродрома ( АСИАД ) је антитерористички програм који је спровело Министарство саобраћаја Уједињеног Краљевства како би у аеродроме уградио елементе дизајна који ће пружити отпор експлозијама бомби. Компоненте, попут топлотно ојачаног ламинираног стакла, користе се за прозоре, сигурносне баријере и фасаду терминала.


Закон о ваздухопловној служби/Закон о ваздухопловној служби:

Закон о ваздухопловној служби је амерички закон донесен 1914. године. Он је у оквиру Сигналног корпуса створио Ваздухопловну секцију која ће заменити Ваздухопловну дивизију. Упутио је Ваздухопловну секцију да управља и надгледа " све војне авионе [америчке војске], укључујући балоне и авионе, све апарате који се односе на поменути брод и сигналне апарате било које врсте када су уграђени на поменути брод. " Одељење ће такође обучавати " официре" и ангажовали људе у питањима која се односе на војно ваздухопловство , "и на тај начин обухватили све аспекте ваздушне организације и операције ваздухопловства. Стара ваздухопловна дивизија је наставила да постоји, али је радила као канцеларија новог одсека у Вашингтону.


Ваздушне услуге/Фреедом Аир:

Фреедом Аир је био нискотарифна авиокомпанија Аир Нев Зеаланд Гроуп која је саобраћала од 8. децембра 1995. до марта 2008. Она је обављала редовне путничке услуге од Новог Зеланда до Аустралије и Фиџија и чартер услуге унутар Новог Зеланда. Његова главна база био је аеродром у Окланду.


Авиатион Сервицес_Инц./Аир Мидвест:

Аир Мидвест, Инц. , је био ваздушни превозник са сертификатом Федерал 121, део 121, који је пословао под бројем сертификата авио -превозника АМВА510А, издат 15. маја 1965. Седиште је било у Вицхити, Кансас, Сједињене Државе, и било је подружница Меса Аир Гроуп . Осим што је првобитно летео као независни авио -превозник, касније је управљао доводним летовима за дељење кодова у име Еастерн Аир Линес -а као Еастерн Аир Мидвест Екпресс, у име Америцан Аирлинес -а као Америцан Еагле, у име Транс Ворлд Аирлинес -а (ТВА) као Транс Ворлд Екпресс и у име УС Аирваис -а као УС Аирваис Екпресс. Поред тога што је летео за Меса Аирлинес, такође је обављао и хранљиве летове у име компанија Бранифф (1983-1990) и Озарк Аир Линес. Матична компанија Меса Аирлинес затворила је Аир Мидвест у јуну 2008.


Авиатион Сервицес_Лтд./Фреедом Аир:

Фреедом Аир је био нискотарифна авиокомпанија Аир Нев Зеаланд Гроуп која је саобраћала од 8. децембра 1995. до марта 2008. Она је обављала редовне путничке услуге од Новог Зеланда до Аустралије и Фиџија и чартер услуге унутар Новог Зеланда. Његова главна база био је аеродром у Окланду.


Ваздушни колодвор/железничка станица авиона:

Железничка станица авиона налази се на линији Веррибее у Викторији, Аустралија. Опслужује западно предграђе Лабуртона у западном Мелбоурну, које се отвара 7. марта 1925. године као Авиатион Сидинг, преименовано у Аирцрафт Сидинг 10. маја 1927. и Аирцрафт 19. марта 1963. Станица је изграђена да служи бившој бази авио -снага Лавертон у Аустралији. Западна линија стандардног колосека пролази иза платформе 1.


Ваздушни простор_%26_Еколошка_медицина/Ваздухопловна медицина и људске перформансе:

Аероспаце Медицине анд Хуман Перформанце ( АМХП ) је рецензирани научни часопис из области ваздухопловства и ваздухопловне медицине. Основан је као Јоурнал оф Авиатион Медицине 1930. од Лоуис Х. Бауер, МД, и месечно га објављује Аероспаце Медицал Ассоциатион.


Ваздушни простор_и_Еколошка_медицина/Ваздухопловна медицина и људске перформансе:

Аероспаце Медицине анд Хуман Перформанце ( АМХП ) је рецензирани научни часопис из области ваздухопловства и ваздухопловне медицине. Основан је као Јоурнал оф Авиатион Медицине 1930. од Лоуис Х. Бауер, МД, и месечно га објављује Аероспаце Медицал Ассоциатион.


Ваздушна специјална_интересна_група/Ваздухопловна група за посебне интересе:

Група за специјалне ваздухопловне интересе је добро познат форум за ваздухопловне поруке. Започео је живот као систем рачунарских огласних табли на ЦомпуСерве информационој служби пре почетка самог Интернета.


Уочавање ваздухопловства/уочавање авиона:

Уочавање авиона или уочавање авиона хоби је за праћење кретања авиона, што се често постиже фотографијом. Осим праћења авиона, љубитељи уочавања авиона снимају и информације о аеродромима, комуникацијама контроле летења и авио -линијама.


Ваздушне ескадриле_ (Османско царство)/Османске авијацијске ескадриле:

Ваздушне ескадриле Османског царства биле су војне ваздухопловне јединице Османске војске и морнарице. Историја османске војне авијације почиње у јуну 1909. или јулу 1911. Организација се понекад назива и Османско ваздухопловство . Врх флоте достигао је врхунац у децембру 1916. године, када су османске авијацијске ескадриле имале 90 авиона. Ваздухопловне ескадриле су 29. јула 1918. реорганизоване у Генерални инспекторат ваздухопловних снага . Потписивањем примирја у Мудросу 30. октобра 1918. османска војна авијација је практично окончана. У време примирја, османска војна авијација је имала око 100 пилота; 17 авио-компанија на копну; и 3 компаније хидроавиона; укупно 80 авиона.


Авиатион Стате_Хигх_Сцхоол/Ваздухопловна државна гимназија:

Ваздухопловна средња школа , раније Хендра Сецондари Цоллеге , је средња школа у улици Виддоп, Хендра, Куеенсланд, Аустралија. Директор је Давид Мунн.


Авијатичар/складиштар:

Магационер ( СК ) је уврштен у обалску стражу Сједињених Држава; до 2009. то је такође био рејтинг америчке морнарице, најчешћи ниво снабдевања у америчкој морнарици у односу на ЦС и СХ и веома еквивалентан МОС 92 америчке војске. У морнарици је ову стопу, заједно са рачунаром, преименовао или заменио специјалиста логистичке логистике (ЛС).


Ваздушни структурни_механичар/ваздухопловни структурални механичар:

Структурни механичар ваздухопловства је по занимању ратна морнарица Сједињених Држава.


Ваздухопловне студије/Летна обука:

Обука за летење је курс учења који се користи при учењу управљања авионом. Општа сврха примарне и средње летне обуке је стицање и усавршавање основних вештина летења.


Ознаке ваздушног снабдевања_Цорпс_Бадге/Навал Авиатион Суппли Цорпс:

Ознаке Корпуса за снабдевање морнаричке авијације су војна значка Морнарице Сједињених Држава која се додељује официрима за снабдевање морнаричке авијације (НАСО) Морнаричког корпуса за снабдевање који су се квалификовали за дужности официра за снабдевање у подршци поморској авијацији, а такође су квалификовани за служе на дужностима на носачима авиона. Ознака Авијацијског корпуса за снабдевање једна је од четири ратне значке које је америчка морнарица издала официрима корпуса за снабдевање. Остали су знака официра морнаричког експедиционог снабдевања, значка снабдевања површинским ратовањем и значка корпуса снабдевања подморница.


Ваздушна подршка_опрема_техничар/техничар опреме за ваздухопловну подршку:

Техничар опреме за подршку ваздухопловству је ранг Морнарице Сједињених Држава. Марински корпус Сједињених Држава тренутно има 3 засебне војне опреме за подршку ваздухопловства. То су: 6071, 6072 механичар за подршку опреме за одржавање авиона хидрауличне / пнеуматске конструкције и 6073 електричар / механичар за одржавање опреме за одржавање авиона.


Ваздушна подршка_Унит_Бахраин/Међународни аеродром у Бахреину:

Међународни аеродром у Бахреину је међународни аеродром у Бахреину. Смештен на острву Мухаррак, у близини главног града Манаме, служи као чвориште националног авиопревозника Гулф Аир. Аеродромом управља компанија Бахраин Аирпорт Цомпани. Основан 1927. године, то је најстарији међународни аеродром у Заливу.


Авиатион Сурвивал_Тецхнициан/Авиатион Сурвивал Тецхнициан:

Техничар за преживљавање у ваздухопловству (АСТ) је рејтинг или специјалност у обалској стражи Сједињених Држава. Спасилачки пливач је споредна дужност или положај ваздушне посаде АСТ -а. Они се обучавају у ангажованој ваздухопловној техници за опстанак ваздухопловне обалске страже/школи за пливање спасавања у Центру за обуку ваздухопловства обалске страже, ваздушној станици обалске страже Елизабетх Цити у Елизабетх Цитију, Северна Каролина.


Ваздушни систем/контрола ваздушног саобраћаја:

Контрола ваздушног саобраћаја ( АТЦ ) је услуга коју пружају контролори ваздушног саобраћаја на земљи који усмеравају авионе на земљу и кроз контролисани ваздушни простор, а може пружати саветодавне услуге летелицама у неконтролисаном ваздушном простору. Примарна сврха АТЦ -а широм света је спречавање судара, организовање и убрзање протока ваздушног саобраћаја и пружање информација и друге подршке пилотима. У неким земљама АТЦ игра безбедносну или одбрамбену улогу или њиме управља војска.


Ваздушни систем_Перформанце_Метрицс/Мерење перформанси ваздухопловног система:

Метрике учинка ваздушног система ( АСПМ ) су ФАА база података Националног система ваздушног простора, део ФАА података о операцијама и перформансама.


Ваздушно -технички музеј_ (Луганск)/Ваздушно -технички музеј (Луханск):

Ваздушно -технички музеј је велики ваздухопловни музеј који се налази у Луганску.


Ваздушно -технички музеј_ (Луханск)/Ваздушно -технички музеј (Луханск):

Ваздушно -технички музеј је велики ваздухопловни музеј који се налази у Луганску.


Авиатион Тецхнологи_Гроуп/Авиатион Тецхнологи Гроуп:

Авиатион Тецхнологи Гроуп (АТГ) била је америчка ваздухопловна компанија, развијач веома лаког авиона АТГ Јавелин (ВЉ). Основао га је у јуну 2000. Георге Бие и од тада је престао са радом.


Ваздушна технологија_Канцеларија/Канцеларија за ваздухопловну технологију:

Канцеларија америчке војске за ваздухопловну технологију ( АТО ), раније позната као Дивизија концепта лета , део је Министарства одбране Сједињених Држава које врши тајну транспортну подршку Заједничкој команди за специјалне операције. То је део тајне инфраструктуре ваздушног транспорта за специјалне операције изван 160. пука авијације за специјалне операције војске, који укључује најмање четири различите јединице широм служби и унутар самог ЈСОЦ -а: заједничка Група за процену ваздухопловне тактике (АВТЕГ), 66. ваздухопловство ваздухопловства Оперативна ескадрила и 427. ескадрила специјалних операција.


Ваздушна термобаричка_бомба_повећане_моћи/Отац свих бомби:

Ваздухопловна термобаричка бомба повећане снаге , надимка „Отац свих бомби" , термобаричко оружје испоручено бомбардерима руске конструкције .


Ваздушна термобаричка_бомба_са_повећаном_моћи/Отац свих бомби:

Ваздухопловна термобаричка бомба повећане снаге , надимка „Отац свих бомби" , термобаричко оружје испоручено бомбардерима руске конструкције .


Трговци ваздухопловством/Трговци ваздухопловством:

Авиатион Традерс Лимитед (АТЛ) је био трговац ратним вишковима авиона и резервних делова формиран 1947. Године 1949. почео је са одржавањем авиона које користе неке од савремених британских независних авио-компанија на берлинском авиопревозу. Почетком педесетих година проширио се на конверзије авиона и производњу. У том периоду постао је и подизвођач за друге произвођаче авиона. До краја деценије преузела га је група Аирворк.


Ваздушни трговци_АТЛ-98_Царваир/Ваздушни трговци Царваир:

Ваздушни трговци АТЛ-98 Царваир је пензионисани велики транспортни авион који покрећу четири радијална мотора. То је била конверзија ваздушних трајеката са седиштем у Доугласу ДЦ-4 коју је развила компанија Фреддие Лакер Авиатион Традерс (Енгинееринг) Лимитед (АТЛ), са капацитетом углавном 22 путника у задњој кабини и пет аутомобила утоварених напред.


Авиатион Традерс_АТЛ.90_Аццоунтант/Авиатион Традерс Аццоунтант:

Рачуновођа АТЛ-90 трговачких компанија Авиатион Традерс био је британски двомоторни турбопропелерски авион из 1950-их година који је саграђен на аеродрому Соутхенд у Енглеској од стране компаније Авиатион Традерс, члана групе авио-инжењера коју контролише Фреддие Лакер.


Ваздушни трговци_АТЛ.98_Царваир/Ваздушни трговци Царваир:

Ваздушни трговци АТЛ-98 Царваир је пензионисани велики транспортни авион који покрећу четири радијална мотора. То је била конверзија ваздушних трајеката са седиштем у Доугласу ДЦ-4 коју је развила компанија Фреддие Лакер Авиатион Традерс (Енгинееринг) Лимитед (АТЛ), са капацитетом углавном 22 путника у задњој кабини и пет аутомобила утоварених напред.


Авиатион Традерс_Аццоунтант/Авиатион Традерс Аццоунтант:

Рачуновођа АТЛ-90 трговачких компанија Авиатион Традерс био је британски двомоторни турбопропелерски авион из 1950-их година који је саграђен на аеродрому Соутхенд у Енглеској од стране компаније Авиатион Традерс, члана групе авио-инжењера коју контролише Фреддие Лакер.


No comments:

Post a Comment