Wednesday, July 28, 2021

Armstrong Limit/Armstrong limit

Армстронгова граница / Армстронгова граница:

Армстронгова граница или Армстронгова линија је мера надморске висине изнад које је атмосферски притисак довољно низак да вода кључа на нормалној температури људског тела. Излагање притиску испод ове границе резултира брзим губитком свести, праћеним низом кардиоваскуларних и неуролошких функција и на крају смрћу, уколико се притисак не обнови у року од 60–90 секунди. На Земљи је ограничење око 18–19 км надморске висине, изнад чега атмосферски ваздушни притисак пада испод 0,0618 атм. Амерички стандардни атмосферски модел поставља Армстронгов притисак на надморску висину од 19.202 м.

Армстронг линија / Армстронгова граница:

Армстронгова граница или Армстронгова линија је мера надморске висине изнад које је атмосферски притисак довољно низак да вода кључа на нормалној температури људског тела. Излагање притиску испод ове границе резултира брзим губитком свести, праћеним низом кардиоваскуларних и неуролошких функција и на крају смрћу, уколико се притисак не обнови у року од 60–90 секунди. На Земљи је ограничење око 18–19 км надморске висине, изнад чега атмосферски ваздушни притисак пада испод 0,0618 атм. Амерички стандардни атмосферски модел поставља Армстронгов притисак на надморску висину од 19.202 м.

Армстронг Лодге_Но._26, _А.Ф ._% 26_А.М./Невпорт Масониц Халл:

Масонска дворана Невпорт је историјска зграда која се налази у месту Невпорт, округ Нев Цастле, Делаваре. Наведена у Националном регистру историјских места као Армстронг Лодге Но. 26, АФ & АМ , саграђена је 1913. године, а састоји се од двоспратног, петоугаоног, правоугаоног главног блока од опеке са дугим једноспратним правоугаоним задњим крилом да се формира 'Т'-план. Велики циглани покривач са лучним крововима изграђен је 1958. Зграда је у суздржаном колонијалном препородном стилу. Главни блок има двоводни кров. Дизајниран је са два пословна простора у приземљу, и ложом и гледалиштем на другом.

Армстронг Лунар_Оутпост / Лунар оутпост (НАСА):

Лунарна испостава је концепт трајног или полутрајног присуства људи на Месецу, месечевој бази, коју је спровела НАСА-ина свемирска администрација Сједињених Држава. НАСА је затражила повећање буџета за 2020. годину за 1,6 милијарди долара, како би до 2024. године извршила још једну мисију са посадом на Месец, праћену трајним присуством на Месецу до 2028. године.

Армстронг МТ500 ​​/ Армстронг МТ500:

Армстронг МТ500 је британски војни мотоцикл који су произвели Армстронг-ЦЦМ Мотоцикли у Болтону у ширем Манчестеру, који је од италијанских власника стекао права на ендуро мотоцикл Ротак мотор СВМ КСН Торнадо и развио МТ500 ​​за употребу у британској војсци. За канадске и јорданске оружане снаге направљени су модели електричног старта.

Армстронг МТ_500 / Армстронг МТ500:

Армстронг МТ500 је британски војни мотоцикл који су произвели Армстронг-ЦЦМ Мотоцикли у Болтону у ширем Манчестеру, који је од италијанских власника стекао права на ендуро мотоцикл Ротак мотор СВМ КСН Торнадо и развио МТ500 ​​за употребу у британској војсци. За канадске и јорданске оружане снаге направљени су модели електричног старта.

Армстронг Мануал_Траининг_Сцхоол / Фриендсхип Армстронг Ацадеми:

Академија пријатељства Армстронг је јавна школа чартера која се налази у четврти Труктон Цирцле у Вашингтону, ДЦ. Историјски црначка школа, смештена је у бившој Армстронговој школи за ручно оспособљавање , такође познатој као Техничка средња школа Самуел Цхапман Армстронг .

Армстронг Мануел_Траининг_Сцхоол / Фриендсхип Армстронг Ацадеми:

Академија пријатељства Армстронг је јавна школа чартера која се налази у четврти Труктон Цирцле у Вашингтону, ДЦ. Историјски црначка школа, смештена је у бившој Армстронговој школи за ручно оспособљавање , такође познатој као Техничка средња школа Самуел Цхапман Армстронг .

Армстронг Мартинс / Тхе Кс Фацтор (британска серија 15):

Петнаеста серија музичког такмичења британске телевизије Тхе Кс Фацтор почела је да се емитује на ИТВ 1. септембра 2018, коју је представио Дермот О'Леари. Симон Цовелл вратио се заједно са новим судијама Лоуисом Томлинсоном, Аидом Фиелд и Роббиејем Виллиамсом који су замијенили одлазеће судије Ницоле Сцхерзингер, Схарон Осбоурне и Лоуис Валсх. Ниле Родгерс је попунио Виллиамс-а док је био на турнеји 3-5 недеља у емисијама уживо. Певач Далтон Харрис, рођен у Јамајци, 2. децембра победио је у серији што га је учинило првим страним кандидатом за победу у британској емисији. Ово је била једина серија у којој су Томлинсон, Фиелд и Виллиамс били представљени као судије.

Армстронг МцЦалл / Салли Беаути Холдингс:

Салли Беаути Холдингс, Инц. је америчка међународна малопродаја специјалних производа и дистрибутер професионалних производа за козметику са приходом већим од 3,9 милијарди долара годишње.

Армстронг меморијална_зграда / Армстронг меморијална зграда:

Меморијална зграда Армстронг је историјска општинска зграда на улици 3 Нортх Ловелл Роад у месту Виндхам у држави Нев Хампсхире. Изграђена 1899. године, била је то прва градска зграда наменске зграде, коју је играла до 1997. године. У њој се данас налази градски музеј. Зграда је наведена у Националном регистру историјских места 2018. године.

Армстронг Миддле_Сцхоол / Плано Независни школски округ:

Независни школски округ Плано је независни школски округ на југозападу округа Цоллин у Тексасу, са седиштем у Плану. Плано Исд служи око 100 квадратних миља (260 км 2) земљишта, са 66 квадратних миља (170 км 2) се унутар града Плано. Округ такође узима студенте из северних делова Далласа и Рицхардсона и делова Аллена, Царроллтона, Гарланда, Луцаса, Мурпхија, Паркера и Вилиеа.

Армстронг Миллс, _Онтарио / Гуелпх / Ерамоса:

Гуелпх / Ерамоса је насеље смештено у округу Веллингтон, на средњем западу државе Онтарио, у Канади. Делимично окружује град Гвелф, окружујући га у непрекидном луку од приближно североистока до југозапада града. То је део градског подручја пописа Гвелфа.

Армстронг Митцхелл / Армстронг Вхитвортх:

Сир ВГ Армстронг Вхитвортх & Цо Лтд је била велика британска производна компанија раних година 20. века. Са седиштем у Елсвицку, Невцастле упон Тине, Армстронг Вхитвортх је градио наоружање, бродове, локомотиве, аутомобиле и авионе.

Планина Армстронг / планина Армстронг (Кеене Валлеи, Њујорк):

Планина Армстронг је планина смештена у округу Ессек у држави Нев Иорк, названа по Томасу Армстронгу, локалном пиониру. Планина је део Великог ланца планина Адирондацк.Армстронг Мтн. на југозападу је готика, а на североистоку планина Горња Волфјав.

Планина Армстронг_ (Кеене_Валлеи, _Нев_Иорк) / Планина Армстронг (Кеене Валлеи, Њујорк):

Планина Армстронг је планина смештена у округу Ессек у држави Нев Иорк, названа по Томасу Армстронгу, локалном пиониру. Планина је део Великог ланца планина Адирондацк.Армстронг Мтн. на југозападу је готика, а на североистоку планина Горња Волфјав.

Музеј Армстронг / Музеј ваздуха и свемира Армстронг:

Армстронг Аир & Спаце Мусеум је музеј у Вапаконети, Охио, родном граду авијатичара и астронаута Нила Армстронга, првог човека који је крочио на Месец. Отворен 1972. године, музеј бележи доприносе Охаја за историју аеронаутике и свемирских летова. У музеју се налази Ф5Д Скиланцер, оригинална свемирска летелица Гемини 8, којом је Армстронг управљао првим светским пристајањем, два Армстронгова свемирска одела, више предмета из мисија Програма Аполо и Месечева стена враћена током мисије Аполло 11 . Музеј има неколико главних галерија које покривају ране почетке свемирске трке, све до краја ере Спаце Схуттле-а. У музејском астро позоришту мултимедијалне презентације и документарни филмови бацају се на унутрашњост куполе.

Армстронг Мусгрове / Армстронг Мусгрове:

Армстронг Х. Мусгрове је био просветни радник и политичка личност у Онтарију. Представљао је Хурона Нортха у законодавној скупштини Онтарија од 1908. до 1918. године као конзервативни члан.

Армстронг Нуггет / Армстронг Нуггет:

Армстронг Слиток је злато грумен који је пронађен 19. јуна 1913, Георге Армстронг, у руднику Плацер близу Сусанвилле у Грант Цоунти, Орегон, САД. Наггет је тежак 80,4 унци.

Армстронг Око-Флек / Армстронг Око-Флек:

Армстронг Око-Флек је ирски професионални фудбалер који као крилни играч игра за премијерлигашки клуб Вест Хам Унитед.

Армстронг Окофлек / Армстронг Око-Флек:

Армстронг Око-Флек је ирски професионални фудбалер који као крилни играч игра за премијерлигашки клуб Вест Хам Унитед.

Армстронг Паме / Армстронг Паме:

Армстронг Паме је службеник у Индијској административној служби (ИАС). Припада говорној групи Земе из заједнице Зелиангронг из Манипура.

Армстронг Пеак / Армстронг Пеак:

Врх Армстронг је врх, висок 1.470 метара (4.820 стопа), стоји 15 наутичких миља (28 км) југоисточно од планине Цодрингтон у земљи Ендерби на источној Антарктику.

Армстронг Перкинс_Худсон_ЛЛП / Борден Ладнер Герваис:

Борден Ладнер Герваис ЛЛП је водећа адвокатска канцеларија са пуном услугом у Канади. Са скоро две стотине година историје од оснивања компаније МцМастер Герваис 1823. године, то је најистакнутија адвокатска канцеларија у земљи, са канцеларијама у Торонту, Монтреалу, Ванцоуверу, Отави и Цалгарију. Око 700 адвоката, агената за интелектуалну својину и других професионалаца повезано је са фирмом. БЛГ-ом управља национално веће састављено од партнера из целе Канаде. Сеан Веир био је први национални менаџмент у компанији до 2018. године, а на тој функцији наследио га је Јохн Мурпхи из канцеларије у Монтреалу.

Армстронг пирати / Армстронг државни пирати и леди пирати:

Армстронг државни пирати били су атлетски тимови који су представљали Армстронг државни универзитет, смештен у Савани, Џорџија, у међуколегијским спортовима НЦАА Дивизије ИИ. Пиратес и Лади Пиратес такмичили су се као чланови Конференције бресквиног појаса за свих 11 универзитетских спортова. Армстронг је био члан Пеацх Белта од 1990. године до укидања атлетског програма Пиратес 2017. године.

Армстронг пирати_и_Лади_Пиратес / Армстронг државни пирати и леди пирати:

Армстронг државни пирати били су атлетски тимови који су представљали Армстронг државни универзитет, смештен у Савани, Џорџија, у међуколегијским спортовима НЦАА Дивизије ИИ. Пиратес и Лади Пиратес такмичили су се као чланови Конференције бресквиног појаса за свих 11 универзитетских спортова. Армстронг је био члан Пеацх Белта од 1990. године до укидања атлетског програма Пиратес 2017. године.

Армстронг платформа / планине Усарп:

Планине Усарп су главни антарктички планински ланац, лежећи западно од ледника Ренницк и крећући се од севера ка југу око 190 километара (118 миља). Карактеристику на северу ограничавају ледењак Приор и Вилсон Хиллс.

Армстронг Повер_Плант / Армстронг Повер Плант:

Електрана Армстронг била је електрана на угаљ снаге 356 мегавата (МВ) у месту Вашингтон, округ Армстронг, дуж реке Алегени преко пута Махонинг Цреека и Темплетона у Пенсилванији, око 16 километара северно од Киттаннинга у Пенсилванији. Погон је радио од 1958. до 2012. године.

Армстронг Редвоодс / Државни природни резерват Армстронг Редвоодс:

Државни природни резерват Армстронг Редвоодс је државни парк Калифорнија у Сједињеним Државама, основан за очување 805 хектара (326 ха) обалних секвоја. Резерват се налази у округу Сонома, северно од Гуерневилле-а.

Армстронг Редвоодс_Стате_Натурал_Ресерве / Армстронг Редвоодс Стате Натурал Ресерве:

Државни природни резерват Армстронг Редвоодс је државни парк Калифорнија у Сједињеним Државама, основан за очување 805 хектара (326 ха) обалних секвоја. Резерват се налази у округу Сонома, северно од Гуерневилле-а.

Армстронг Редвоодс_Стате_Ресерве / Армстронг Редвоодс Државни природни резерват:

Државни природни резерват Армстронг Редвоодс је државни парк Калифорнија у Сједињеним Државама, основан за очување 805 хектара (326 ха) обалних секвоја. Резерват се налази у округу Сонома, северно од Гуерневилле-а.

Армстронг гребен / Армстронг гребен:

Гребен Армстронг је гребен који обухвата мноштво плутонских острваца и стена без леда, простирући се на 9 км (6 миља) од југозападног краја острва Ренауд, на острвима Бисцое на Антарктику. Први пут је тачно приказан на картама аргентинске владе из 1957. године, а именовао га је британски Антарктички одбор за имена места Теренце Армстронг, британски специјалиста за морски лед.

Армстронгов извештај / Армстронгова истрага:

Армстронгов комитет , формално Заједнички комитет Сената и Скупштине државе Њујорк за истраживање и испитивање послова и послова компанија за животно осигурање које послују у држави Њујорк, била је истрага започета крајем 1905. године када је Нова Законодавно тело државе Јорк покренуло је истрагу компанија за животно осигурање које послују у Њујорку.

Река Армстронг / Река Армстронг:

Река Армстронг се може односити на:

  • Река Армстронг (Манитоба)
  • Река Армстронг (Минесота)
Река Армстронг_ (Манитоба) / Река Армстронг (Манитоба):

Река Армстронг је водоток у канадској Манитоби, који се улива источно у реку Нелсон. Као и оближње језеро Армстронг, име је добило по ХВД Армстронгу, који је био главни инжењер грађевине на железничкој прузи Худсон Баи 1912. године.

Река Армстронг_ (Минесота) / Река Армстронг (Минесота):

Река Армстронг је река Минесоте.

Река Армстронг_ (вишезначна одредница) / Река Армстронг:

Река Армстронг се може односити на:

  • Река Армстронг (Манитоба)
  • Река Армстронг (Минесота)
Армстронг Ров / Армстронг Ров:

Армстронг Ров је серија од 11 кућа у низу од опеке у Маисвиллеу, Кентуцки, које је између 1820. и 1833. године изградио Јохн Армстронг, локални индустријалац, предузетник и програмер некретнина. Слободне парцеле купила је компанија у власништву Армстронга која је управљала фабриком памука Маисвилле. Компанија је наставила да послује као компанија Јануари & Воод Цомпани све до 2003. Армстронг је такође развио низ других пројеката кућа у низу у Маисвиллеу, укључујући куће у низу у улици Лиместоне Стреет, Мецханиц'с Ров и "Аллен Блоцк".

Армстронг Руббер_Буилдинг / Пирелли Изградња гума:

Зграда гума Пирелли такође позната и као Армстронг гумена зграда је историјска бивша пословна зграда у суседству Лонг Вхарф у држави Нев Хавен, Цоннецтицут, САД. Дизајниран од стране модернистичког архитекте Марцела Бреуера, структура је запажени пример брутализма. Завршен 1970. године, претворен је у хотел 2020. године, а отвориће се лета 2021. Наведен је у Националном регистру историјских места 2021. године.

Армстронг СД / школски округ Армстронг (Пенсилванија):

Школски округ Армстронг је велики, јавни школски округ који обухвата приближно 1130 км 2 . Дистрикт је један од 500 јавних школских округа Пенсилваније. У округу Армстронг у Пенсилванији, школски округ Армстронг покрива општине Апплеволд, Атвоод, Даитон, Елдертон, Форд Цити, Форд Цлифф, Киттаннинг, Манорвилле, Рурал Валлеи, Вест Киттаннинг и Вортхингтон и градове Бетел, Богс, Буррелл , Град Цадоган, град Цовансханноцк, град Еаст Франклин, град Киттаннинг, град Манор, град Нортх Буффало, град Пине, град Плумцреек, град Раибурн, град Соутх Валлеи, град Валлеи, град Васхингтон, град Ваине и град Вест Франклин. У округу Индиана, Пеннсилваниа, округ укључује опћину Смицксбург и град Вест Махонинг. Према подацима савезног пописа становништва из 2000. године, опслуживало је 44.970 становника. До 2010. године становништво Дистрикта опало је на 43.301 становника. 2009. године приход становника по школском округу Армстронг износио је 15.449 америчких долара, док је средњи породични приход био 36.907 америчких долара.

Армстронг Сцхоол_Дистрицт / Армстронг Сцхоол Дистрицт (Пеннсилваниа):

Школски округ Армстронг је велики, јавни школски округ који обухвата приближно 1130 км 2 . Дистрикт је један од 500 јавних школских округа Пенсилваније. У округу Армстронг у Пенсилванији, школски округ Армстронг покрива општине Апплеволд, Атвоод, Даитон, Елдертон, Форд Цити, Форд Цлифф, Киттаннинг, Манорвилле, Рурал Валлеи, Вест Киттаннинг и Вортхингтон и градове Бетел, Богс, Буррелл , Град Цадоган, град Цовансханноцк, град Еаст Франклин, град Киттаннинг, град Манор, град Нортх Буффало, град Пине, град Плумцреек, град Раибурн, град Соутх Валлеи, град Валлеи, град Васхингтон, град Ваине и град Вест Франклин. У округу Индиана, Пеннсилваниа, округ укључује опћину Смицксбург и град Вест Махонинг. Према подацима савезног пописа становништва из 2000. године, опслуживало је 44.970 становника. До 2010. године становништво Дистрикта опало је на 43.301 становника. 2009. године приход становника по школском округу Армстронг износио је 15.449 америчких долара, док је средњи породични приход био 36.907 америчких долара.

Армстронг Сцхоол_Дистрицт_ (Пеннсилваниа) / Армстронг Сцхоол Дистрицт (Пеннсилваниа):

Школски округ Армстронг је велики, јавни школски округ који обухвата приближно 1130 км 2 . Дистрикт је један од 500 јавних школских округа Пенсилваније. У округу Армстронг у Пенсилванији, школски округ Армстронг покрива општине Апплеволд, Атвоод, Даитон, Елдертон, Форд Цити, Форд Цлифф, Киттаннинг, Манорвилле, Рурал Валлеи, Вест Киттаннинг и Вортхингтон и градове Бетел, Богс, Буррелл , Град Цадоган, град Цовансханноцк, град Еаст Франклин, град Киттаннинг, град Манор, град Нортх Буффало, град Пине, град Плумцреек, град Раибурн, град Соутх Валлеи, град Валлеи, град Васхингтон, град Ваине и град Вест Франклин. У округу Индиана, Пеннсилваниа, округ укључује опћину Смицксбург и град Вест Махонинг. Према подацима савезног пописа становништва из 2000. године, опслуживало је 44.970 становника. До 2010. године становништво Дистрикта опало је на 43.301 становника. 2009. године приход становника по школском округу Армстронг износио је 15.449 америчких долара, док је средњи породични приход био 36.907 америчких долара.

Армстронг Сецрет_9 / Армстронг Сецрет 9:

Армстронг Сецрет 9 , првобитно познат као Раггеди 9, а касније и Смарт 9 , били су полупрофесионални бејзбол тим црначке лиге. Тим је спонзорисао амерички џез музичар Лоуис Армстронг 1931. у његовом родном граду Нев Орлеансу, Лоуисиана. У лето 1931. године били су на турнеји са Армстронгом и вероватно су свирали 1932. пре него што су вести о њима нестале. Носили су беле униформе са натписом „Армстронг" подебљаним словима на грудима сваког дреса.

Армстронг Схаркс / ВХА Јуниор Хоцкеи Леагуе:

ВХА Јуниор Хоцкеи Леагуе била је независна канадска јуниорска лига хокеја на леду са седиштем из Британске Колумбије у Канади. Лига се рекламирала као Јуниор А лига, али је била санкционисана независна петља са сопственим правилима, процесима и процедурама и била је обележена нестабилношћу франшизе. Логотипи његовог тима заснивали су се на старој ВХА про лиги из 1970-их.

Армстронг Сидделеи / Армстронг Сидделеи:

Армстронг Сидделеи био је британска инжењерска група која је деловала током прве половине 20. века. Формиран је 1919. године и најпознатији је по производњи луксузних возила и авионских мотора.

Армстронг Сидделеи_А.С.Ма.3_Мамба / Армстронг Сидделеи Мамба:

Армстронг Сидделеи Мамба био је британски турбопропелерски мотор који је произвео Армстронг Сидделеи крајем 1940-их и 1950-их, производећи око 1.500 коњских снага (1.100 кВ).

Армстронг Сидделеи_А.СП3_Питхон / Армстронг Сидделеи Питхон:

Армстронг Сидделеи Питхон је рани британски турбопропелерски мотор који је средином 1940-их дизајнирала и израдила компанија Армстронг Сидделеи. Његова главна употреба била је у Вестланд Виверн-у, тешком ловцу на бази носача. Прототипови су користили клипни мотор Роллс-Роице Еагле, али су Питхони коришћени у производним авионима. У овој апликацији Питхон је оцењен на 4.110 еквивалентних коњских снага осовине (есхп).

Армстронг Сидделеи_А.С.Са.7_Саппхире / Армстронг Сидделеи Саппхире:

Армстронг Сидделеи Саппхире био је британски турбомлазни мотор који је произвео Армстронг Сидделеи педесетих година прошлог века. То је био ултимативни развој рада који је започео као Метровицк Ф.2 1940. године, еволуирајући у напредни дизајн аксијалног протока са прстенастом комором за сагоревање која је развијала преко 49 кН. Покретао је ране верзије Хавкер Хунтер-а и Хандлеи-а Паге Вицтор-а, као и сваки Глостер Јавелин. Производњу је такође покренуо Вригхт Аеронаутицал под лиценцом у Сједињеним Државама као Ј65 , покрећући бројне америчке дизајне. Примарни конкурент Саппхиреу био је Роллс-Роице Авон.

Армстронг Сидделеи_АСА.1_Аддер / Армстронг Сидделеи Аддер:

Армстронг Сидделеи АСА.1 Аддер је рани британски турбомлазни мотор који је развила компанија Армстронг Сидделеи и први пут покренут у новембру 1948.

Армстронг Сидделеи_АСА._Аддер / Армстронг Сидделеи Аддер:

Армстронг Сидделеи АСА.1 Аддер је рани британски турбомлазни мотор који је развила компанија Армстронг Сидделеи и први пут покренут у новембру 1948.

Армстронг Сидделеи_АСМ.3_Мамба / Армстронг Сидделеи Мамба:

Армстронг Сидделеи Мамба био је британски турбопропелерски мотор који је произвео Армстронг Сидделеи крајем 1940-их и 1950-их, производећи око 1.500 коњских снага (1.100 кВ).

Армстронг Сидделеи_АСМД.1_Доубле_Мамба / Армстронг Сидделеи Доубле Мамба:

Армстронг Сидделеи Доубле Мамба је дизајн турбопропелерског мотора развијен крајем 1940-их од око 3.000–4.000 кс (2.200–3.000 кВ). Коришћен је углавном на противподморничком авиону Фаиреи Ганнет развијеном за ваздухопловну флоту Краљевске морнарице.

Армстронг Сидделеи_АСМД.3_Доубле_Мамба / Армстронг Сидделеи Доубле Мамба:

Армстронг Сидделеи Доубле Мамба је дизајн турбопропелерског мотора развијен крајем 1940-их од око 3.000–4.000 кс (2.200–3.000 кВ). Коришћен је углавном на противподморничком авиону Фаиреи Ганнет развијеном за ваздухопловну флоту Краљевске морнарице.

Армстронг Сидделеи_АСМД.4_Доубле_Мамба / Армстронг Сидделеи Доубле Мамба:

Армстронг Сидделеи Доубле Мамба је дизајн турбопропелерског мотора развијен крајем 1940-их од око 3.000–4.000 кс (2.200–3.000 кВ). Коришћен је углавном на противподморничком авиону Фаиреи Ганнет развијеном за ваздухопловну флоту Краљевске морнарице.

Армстронг Сидделеи_АСМД.8_Доубле_Мамба / Армстронг Сидделеи Доубле Мамба:

Армстронг Сидделеи Доубле Мамба је дизајн турбопропелерског мотора развијен крајем 1940-их од око 3.000–4.000 кс (2.200–3.000 кВ). Коришћен је углавном на противподморничком авиону Фаиреи Ганнет развијеном за ваздухопловну флоту Краљевске морнарице.

Армстронг Сидделеи_АСМД._Доубле_Мамба / Армстронг Сидделеи Доубле Мамба:

Армстронг Сидделеи Доубле Мамба је дизајн турбопропелерског мотора развијен крајем 1940-их од око 3.000–4.000 кс (2.200–3.000 кВ). Коришћен је углавном на противподморничком авиону Фаиреи Ганнет развијеном за ваздухопловну флоту Краљевске морнарице.

Армстронг Сидделеи_АСМа._Мамба / Армстронг Сидделеи Мамба:

Армстронг Сидделеи Мамба био је британски турбопропелерски мотор који је произвео Армстронг Сидделеи крајем 1940-их и 1950-их, производећи око 1.500 коњских снага (1.100 кВ).

Армстронг Сидделеи_АСП / Армстронг Сидделеи Питхон:

Армстронг Сидделеи Питхон је рани британски турбопропелерски мотор који је средином 1940-их дизајнирала и израдила компанија Армстронг Сидделеи. Његова главна употреба била је у Вестланд Виверн-у, тешком ловцу на бази носача. Прототипови су користили клипни мотор Роллс-Роице Еагле, али су Питхони коришћени у производним авионима. У овој апликацији Питхон је оцењен на 4.110 еквивалентних коњских снага осовине (есхп).

Армстронг Сидделеи_АССа.7_Саппхире / Армстронг Сидделеи Саппхире:

Армстронг Сидделеи Саппхире био је британски турбомлазни мотор који је произвео Армстронг Сидделеи педесетих година прошлог века. То је био ултимативни развој рада који је започео као Метровицк Ф.2 1940. године, еволуирајући у напредни дизајн аксијалног протока са прстенастом комором за сагоревање која је развијала преко 49 кН. Покретао је ране верзије Хавкер Хунтер-а и Хандлеи-а Паге Вицтор-а, као и сваки Глостер Јавелин. Производњу је такође покренуо Вригхт Аеронаутицал под лиценцом у Сједињеним Државама као Ј65 , покрећући бројне америчке дизајне. Примарни конкурент Саппхиреу био је Роллс-Роице Авон.

Армстронг Сидделеи_АССа._Саппхире / Армстронг Сидделеи Саппхире:

Армстронг Сидделеи Саппхире био је британски турбомлазни мотор који је произвео Армстронг Сидделеи педесетих година прошлог века. То је био ултимативни развој рада који је започео као Метровицк Ф.2 1940. године, еволуирајући у напредни дизајн аксијалног протока са прстенастом комором за сагоревање која је развијала преко 49 кН. Покретао је ране верзије Хавкер Хунтер-а и Хандлеи-а Паге Вицтор-а, као и сваки Глостер Јавелин. Производњу је такође покренуо Вригхт Аеронаутицал под лиценцом у Сједињеним Државама као Ј65 , покрећући бројне америчке дизајне. Примарни конкурент Саппхиреу био је Роллс-Роице Авон.

Армстронг Сидделеи_АССц._Сцреамер / Армстронг Сидделеи Врисак:

Армстронг Сидделеи Сцреамер био је британски ракетни мотор намењен за погон авиона-пресретача са посадом Авро 720. Потисак је био променљив, до максимално 8000 лбф (36 кН).

Армстронг Сидделеи_АССн.1_Снарлер / Армстронг Сидделеи Снарлер:

Армстронг Сидделеи Снарлер био је мали ракетни мотор који се користио за експерименте мешане снаге са раним турбомлазним мотором. и био је први британски ракетни мотор на течно гориво који је летео.

Армстронг Сидделеи_АССн._Снарлер / Армстронг Сидделеи Снарлер:

Армстронг Сидделеи Снарлер био је мали ракетни мотор који се користио за експерименте мешане снаге са раним турбомлазним мотором. и био је први британски ракетни мотор на течно гориво који је летео.

Армстронг Сидделеи_АССт._Стентор / Армстронг Сидделеи Стентор:

Армстронг Сидделеи Стентор , касније Бристол Сидделеи БССт.1 Стентор , био је двокоморни ХТП ракетни мотор који се користио за напајање плаве челичне ракете коју су носиле британске В бомбардерске снаге. Комора са великим потиском коришћена је првих 29 секунди, након чега је искључена, а мања крстарска комора коришћена је за остатак погонског лета.

Армстронг Сидделеи_АСВ.8_Випер / Армстронг Сидделеи Випер:

Армстронг Сидделеи Випер је британски турбомлазни мотор који су развили и произвели Армстронг Сидделеи, а затим компаније наследнице Бристол Сидделеи и Роллс-Роице Лимитед. У службу је ушао 1953. године и остао у употреби са Краљевским ваздухопловством, напајајући свој авион за обуку Доминие Т1 до јануара 2011.

Армстронг Сидделеи_АСВ.8_Випер_8 / Армстронг Сидделеи Випер:

Армстронг Сидделеи Випер је британски турбомлазни мотор који су развили и произвели Армстронг Сидделеи, а затим компаније наследнице Бристол Сидделеи и Роллс-Роице Лимитед. У службу је ушао 1953. године и остао у употреби са Краљевским ваздухопловством, напајајући свој авион за обуку Доминие Т1 до јануара 2011.

Армстронг Сидделеи_АСВ._Випер / Армстронг Сидделеи Випер:

Армстронг Сидделеи Випер је британски турбомлазни мотор који су развили и произвели Армстронг Сидделеи, а затим компаније наследнице Бристол Сидделеи и Роллс-Роице Лимитед. У службу је ушао 1953. године и остао у употреби са Краљевским ваздухопловством, напајајући свој авион за обуку Доминие Т1 до јануара 2011.

Армстронг Сидделеи_АСКС / Армстронг Сидделеи АСКС:

Армстронг Сидделеи АСКС био је рани аксијални млазни мотор који је изградио Армстронг Сидделеи и који је први пут радио у априлу 1943. Конструисан је само један прототип, који никада није пуштен у производњу. Турбопропелерска верзија као АСП била је нешто успешнија и као што је Армстронг Сидделеи Питхон видео употребу у Вестланд Виверн-у.

Армстронг Сидделеи_Аддер / Армстронг Сидделеи Аддер:

Армстронг Сидделеи АСА.1 Аддер је рани британски турбомлазни мотор који је развила компанија Армстронг Сидделеи и први пут покренут у новембру 1948.

Армстронг Сидделеи_Бета / Армстронг Сидделеи Бета:

Армстронг Сидделеи Бета био је рани ракетни мотор, намењен за употребу у надзвучним авионима.

Армстронг Сидделеи_Бета_ИИ / Армстронг Сидделеи Бета:

Армстронг Сидделеи Бета био је рани ракетни мотор, намењен за употребу у надзвучним авионима.

Армстронг Сидделеи_Боархоунд / Армстронг Сидделеи Деерхоунд:

Армстронг Сидделеи Деерхоунд био је велики аеро мотор који је развио Армстронг Сидделеи између 1935. и 1941. године. Никада није летео варијантом повећаног капацитета познатом као Боархоунд , а сродни, много већи дизајн познат као Волфхоунд постојао је само на папиру. Развој ових мотора прекинут је априла 1941. године, када је фабрика компаније бомбардована, а Министарство ваздухопловства је 3. октобра 1941. године отказало пројекат.

Армстронг Сидделеи_Цеетах / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_10 / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_18 / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_25 / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_26 / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_27 / ​​Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_ИКС / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_В / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_ВА / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_ВИ / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_ВИА / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_Кс / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_КСИ / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_КСИИ / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_КСИКС / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_КСВ / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_КСВИИ / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цхеетах_КСВИИИ / Армстронг Сидделеи Цхеетах:

Гепард Армстронг Сидделеи је седмоцилиндрични британски ваздушно хлађени ваздушни хладњак, радијални мотор од 834 цу, представљен 1935. године и произведен до 1948. Ране варијанте Гепарда су у почетку биле познате као Мајор риса .

Армстронг Сидделеи_Цивет / Армстронг Сидделеи Генет Мајор:

Армстронг Сидделеи Генет Мајор је британски петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, који је дизајнирао и направио Армстронг Сидделеи, а први пут покренут 1928. Развио је 140 коњских снага (104 кВ). У употреби Краљевског ваздухопловства седмоцилиндрична верзија била је позната као Цивет И. Употребљена имена Фелиформ у складу су са конвенцијама компаније, а Генет и Цивет су велике месоједе попут мачака.

Армстронг Сидделеи_Цоугар / Армстронг Сидделеи Цоугар:

Армстронг Сидделеи Цоугар био је ваздушни мотор који је развио Армстронг Сидделеи 1945. Дизајн је на много начина одступао од ранијих Армстронг Сидделеи мотора, био је то једини радијални дизајн компаније са девет цилиндара. Иако је мотор тестиран, није нашао примену у ваздухоплову и није произведен.

Армстронг Сидделеи_Деерхоунд / Армстронг Сидделеи Деерхоунд:

Армстронг Сидделеи Деерхоунд био је велики аеро мотор који је развио Армстронг Сидделеи између 1935. и 1941. године. Никада није летео варијантом повећаног капацитета познатом као Боархоунд , а сродни, много већи дизајн познат као Волфхоунд постојао је само на папиру. Развој ових мотора прекинут је априла 1941. године, када је фабрика компаније бомбардована, а Министарство ваздухопловства је 3. октобра 1941. године отказало пројекат.

Армстронг Сидделеи_Доубле_Мамба / Армстронг Сидделеи Доубле Мамба:

Армстронг Сидделеи Доубле Мамба је дизајн турбопропелерског мотора развијен крајем 1940-их од око 3.000–4.000 кс (2.200–3.000 кВ). Коришћен је углавном на противподморничком авиону Фаиреи Ганнет развијеном за ваздухопловну флоту Краљевске морнарице.

Армстронг Сидделеи_Гамма / Бристол Сидделеи Гамма:

Армстронг Сидделеи , касније Бристол Сидделеи Гамма била је породица ракетних мотора који се користе у британској ракетној индустрији, укључујући ракете-носаче Блацк Книгхт и Блацк Арров. Изгарали су петролејско гориво и водоник-пероксид. Њихова конструкција заснована је на заједничком дизајну коморе за сагоревање, који се користи појединачно или у кластерима до осам.

Армстронг Сидделеи_Генет / Армстронг Сидделеи Генет:

Армстронг Сидделеи Генет је био петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, направљен у Великој Британији, први пут покренут 1926. У свом коначном облику развијао је 80 кс при 2.200 о / мин и био је популарна лака авионска погонска јединица. Следећи традицију компаније, са малим одступањем, мотор је добио име по Генету, мачјој животињи истог реда, али различите породице.

Армстронг Сидделеи_Генет_И / Армстронг Сидделеи Генет:

Армстронг Сидделеи Генет је био петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, направљен у Великој Британији, први пут покренут 1926. У свом коначном облику развијао је 80 кс при 2.200 о / мин и био је популарна лака авионска погонска јединица. Следећи традицију компаније, са малим одступањем, мотор је добио име по Генету, мачјој животињи истог реда, али различите породице.

Армстронг Сидделеи_Генет_ИИ / Армстронг Сидделеи Генет:

Армстронг Сидделеи Генет је био петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, направљен у Великој Британији, први пут покренут 1926. У свом коначном облику развијао је 80 кс при 2.200 о / мин и био је популарна лака авионска погонска јединица. Следећи традицију компаније, са малим одступањем, мотор је добио име по Генету, мачјој животињи истог реда, али различите породице.

Армстронг Сидделеи_Генет_Мајор / Армстронг Сидделеи Генет Мајор:

Армстронг Сидделеи Генет Мајор је британски петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, који је дизајнирао и направио Армстронг Сидделеи, а први пут покренут 1928. Развио је 140 коњских снага (104 кВ). У употреби Краљевског ваздухопловства седмоцилиндрична верзија била је позната као Цивет И. Употребљена имена Фелиформ у складу су са конвенцијама компаније, а Генет и Цивет су велике месоједе попут мачака.

Армстронг Сидделеи_Генет_Мајор_1 / Армстронг Сидделеи Генет Мајор:

Армстронг Сидделеи Генет Мајор је британски петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, који је дизајнирао и направио Армстронг Сидделеи, а први пут покренут 1928. Развио је 140 коњских снага (104 кВ). У употреби Краљевског ваздухопловства седмоцилиндрична верзија била је позната као Цивет И. Употребљена имена Фелиформ у складу су са конвенцијама компаније, а Генет и Цивет су велике месоједе попут мачака.

Армстронг Сидделеи_Генет_Мајор_1А / Армстронг Сидделеи Генет Мајор:

Армстронг Сидделеи Генет Мајор је британски петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, који је дизајнирао и направио Армстронг Сидделеи, а први пут покренут 1928. Развио је 140 коњских снага (104 кВ). У употреби Краљевског ваздухопловства седмоцилиндрична верзија била је позната као Цивет И. Употребљена имена Фелиформ у складу су са конвенцијама компаније, а Генет и Цивет су велике месоједе попут мачака.

Армстронг Сидделеи_Генет_Мајор_И / Армстронг Сидделеи Генет Мајор:

Армстронг Сидделеи Генет Мајор је британски петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, који је дизајнирао и направио Армстронг Сидделеи, а први пут покренут 1928. Развио је 140 коњских снага (104 кВ). У употреби Краљевског ваздухопловства седмоцилиндрична верзија била је позната као Цивет И. Употребљена имена Фелиформ у складу су са конвенцијама компаније, а Генет и Цивет су велике месоједе попут мачака.

Армстронг Сидделеи_Генет_Мајор_ИА / Армстронг Сидделеи Генет Мајор:

Армстронг Сидделеи Генет Мајор је британски петоцилиндрични, ваздушно хлађени, радијални мотор за ваздухоплове, који је дизајнирао и направио Армстронг Сидделеи, а први пут покренут 1928. Развио је 140 коњских снага (104 кВ). У употреби Краљевског ваздухопловства седмоцилиндрична верзија била је позната као Цивет И. Употребљена имена Фелиформ у складу су са конвенцијама компаније, а Генет и Цивет су велике месоједе попут мачака.

Армстронг Сидделеи_Хуррицане / Армстронг Сидделеи Хуррицане:

Армстронг Сидделеи Хуррицане је аутомобил с два врата, четвороседним падајућим купеом, који је произвела британска компанија Армстронг Сидделеи од 1946. до 1953. Заснован је на салону Армстронг Сидделеи Ланцастер.

Армстронг Сидделеи_Хиена / Армстронг Сидделеи Хиена:

Армстронг Сидделеи Хиена био је британски аеро мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Дизајниран 1930-их, био је необичан експериментални радијални мотор са линијским цилиндарским банкама. Летео је користећи ловачки авион Армстронг Вхитвортх АВ16 као пробни лежај. Нерешени проблеми са хлађењем задњих цилиндара спречили су мотор да крене у производњу. Неколико детаља о овом мотору опстаје јер су подаци компаније изгубљени.

Армстронг Сидделеи_Јагуар / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Јагуар_ИИ / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Јагуар_ИИИ / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Јагуар_ИИИА / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Јагуар_ИВ / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Јагуар_ИВЦ / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Јагуар_ИВа / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Јагуар_ВИ / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Јагуар_ВИИИ / Армстронг Сидделеи Јагуар:

Армстронг Сидделеи Јагуар био је авионски мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Јагуар је био дво-редни радијални мотор са 14 цилиндара и ваздушно хлађеним бензинским горивом. Јагуар ИИИ је први пут коришћен 1923, затим 1925. Јагуар ИВ и 1927. Јагуар ВИ. 1925. године Јагуар је постао први производни аеро мотор који укључује компресор са зупчаницима.

Армстронг Сидделеи_Ланцастер / Армстронг Сидделеи Ланцастер:

Армстронг Сидделеи Ланцастер је аутомобил који је производио Армстронг Сидделеи Моторс Лимитед од 1945. до 1952. године. То је први послератни спортски салон који је компанија направила.

Армстронг Сидделеи_Леопард / Армстронг Сидделеи Леопард:

Армстронг Сидделеи Леопард био је британски двоцилиндрични дворедни ваздушно хлађени радијални аеро мотор који је 1927. године развио Армстронг Сидделеи. Био је најмоћнији радијални мотор на свету када је представљен.

Армстронг Сидделеи_Линк / Армстронг Сидделеи Линк:

Армстронг Сидделеи Линк је британски седмоцилиндрични аеро мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Тестирање је започело 1920. године, а до 1939. произведено је 6.000. У Италији је Алфа Ромео изградила верзију овог мотора са лиценцом од 200 коњских снага (Алфа Ромео Линк).

Армстронг Сидделеи_Линк_И / Армстронг Сидделеи Линк:

Армстронг Сидделеи Линк је британски седмоцилиндрични аеро мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Тестирање је започело 1920. године, а до 1939. произведено је 6.000. У Италији је Алфа Ромео изградила верзију овог мотора са лиценцом од 200 коњских снага (Алфа Ромео Линк).

Армстронг Сидделеи_Линк_ИИ / Армстронг Сидделеи Линк:

Армстронг Сидделеи Линк је британски седмоцилиндрични аеро мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Тестирање је започело 1920. године, а до 1939. произведено је 6.000. У Италији је Алфа Ромео изградила верзију овог мотора са лиценцом од 200 коњских снага (Алфа Ромео Линк).

Армстронг Сидделеи_Линк_ИИИ / Армстронг Сидделеи Линк:

Армстронг Сидделеи Линк је британски седмоцилиндрични аеро мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Тестирање је започело 1920. године, а до 1939. произведено је 6.000. У Италији је Алфа Ромео изградила верзију овог мотора са лиценцом од 200 коњских снага (Алфа Ромео Линк).

Армстронг Сидделеи_Линк_ИВ / Армстронг Сидделеи Линк:

Армстронг Сидделеи Линк је британски седмоцилиндрични аеро мотор који је развио Армстронг Сидделеи. Тестирање је започело 1920. године, а до 1939. произведено је 6.000. У Италији је Алфа Ромео изградила верзију овог мотора са лиценцом од 200 коњских снага (Алфа Ромео Линк).

No comments:

Post a Comment